دانلود و خرید کتاب عشق ماهواره ای گنکی فرگوسن ترجمه بهاره صادقی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب عشق ماهواره ای اثر گنکی فرگوسن

کتاب عشق ماهواره ای

نویسنده:گنکی فرگوسن
دسته‌بندی:
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب عشق ماهواره ای

کتاب الکترونیکی عشق ماهواره ای نوشتۀ گنکی فرگوسن و ترجمۀ بهاره صادقی است و انتشارات دانش‌آفرین آن را منتشر کرده است. کتاب عشق ماهواره ای، رمانی تأثیرگذار و نامتعارف دربارۀ یک دختر، یک پسر و یک ماهواره که به تعمق در باب تنهایی، بیگانگی و معنای انسان بودن می‌پردازد.

درباره کتاب عشق ماهواره ای

رمان یکی از راه‌های انتقال احساسات است. نویسنده برای بیان حقیقت احساسات و عواطفش به زبانی نیاز دارد که او را از سردی مکالمه روزمره دور کند و بتواند با آن خیالش را معنا کند و داستان و رمان همین زبان است. با داستان از زندگی ماشینی و شلوغ روزمره فاصله می‌گیرید و گمشده وجودتان را پیدا می‌کنید. این احساس گمشده عشق، دلتنگی، دوری و تنهایی و چیزهای دیگری است که سال‌ها نویسندگان در داستانشان بازگو کرده‌اند.

داستان معاصر در بند چیزی نیست و زبان انسان معاصر است. انسان معاصری که احساساتش را فراموش کرده‌ است و به زمانی برای استراحت روحش نیاز دارد. نویسنده در این کتاب با احساسات خالصش شما را از زندگی روزمره دور می‌کند و کمک می‌کند خودتان را بهتر بشناسید. این کتاب زبانی روان و ساده دارد و آیینه‌ای از طبیعتی است که شاید بشر امروز فرصت نداشته باشد با آن خلوت کند. نویسنده به زبان فارسی مسلط است و از این توانایی برای درک حس مشترک انسانی استفاده کرده است.

عشق ماهواره‌ای نام رمانی به قلم گنگی فرگوسن است. این رمان دربارۀ تنهایی، بیگانگی و معنای انسان‌ بودن در عصر حاضر است و به لایه‌های پنهانی زندگی در دنیای مدرن می‌پردازد. داستان عشق ماهواره‌ای به زندگی دختر، پسر و ماهواره‌ای اختصاص دارد و در آستانۀ هزارۀ جدید روایت می‌شود. داستان این رمان از جایی شروع می‌شود که در شهری فراموش‌شده در ژاپن، آنا اوباتای شانزده ساله، تنهایی‌اش را با کاوش در آسمان شب پر می‌کند و در جست‌و‌جوی پاسخی برای سؤالاتش است. اما زندگی آنا با دل‌بستن او به ماهواره‌ای که در مدار پایینی زمین در حرکت است، تغییر می‌کند.

درباره گنکی فرگوسن

گنگی فرگوسن در نیوبرانزویک در خانواده‌ای نویسنده به دنیا آمد و در کلگری بزرگ شد. او بیشتر دوران کودکی خود را در جزیرۀ نیمه‌گرمسیری کیوشو ژاپن گذراند، جایی که خانواده مادرش هنوز در آن ساکن هستند. گنگی جایزۀ هلن‌پیت ۲۰۱۷ را برای هنرهای تجسمی دریافت کرد و اخیراً مدرک تولید فیلم را در‌حالی‌که به‌صورت پاره‌وقت در یک فروشگاه مستقل در ونکوور کار می‌کرد، به پایان رسانده است.

خواندن کتاب عشق ماهواره ای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان‌ها معاصر با موضوعات مدرن مناسب است.

بخشی از کتاب عشق ماهواره ای

«حتی وقتی چشمانم را می‌بندم، باز هم می‌توانم ماهواره‌ها را ببینم. زمان زیادی گذشته اما ظاهراً قادر به فراموش کردنشان نیستم. هر اتفاقی هم که بیفتد، آن‌ها همیشه حضور دارند و با بی‌اعتنایی ظالمانه‌شان استوار بالای سر دنیا ایستاده‌اند.

گویی اگر کمی بیشتر دستم را دراز کنم، می‌توانم یکی از آن مدارهایی را که در ارتفاع نه چندان زیادی قرار دارند، بردارم و با خودم به زمین بیاورم.

قبلاً می‌توانستم بفهمم که ماهواره‌ها چه می‌گویند اما حالا نمی‌دانم سرزنشم می‌کنند یا اینکه از من طلب بخشش دارند....»

نظرات کاربران

کاربر 6408241
۱۴۰۳/۰۱/۲۹

عالی

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

حجم

۲٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۰۴ صفحه

قیمت:
۷۳,۰۰۰
تومان