دانلود و خرید کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری میلاد مرادی شهریاری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری اثر میلاد مرادی شهریاری

کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری

معرفی کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری

کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری نوشتهٔ میلاد مرادی شهریاری است. انتشارات پژوهندگان راه دانش این کتاب را روانهٔ بازار کرده است.

درباره کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری

کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری دربارهٔ فساد اداری گریبان‌گیر سازمان‌ها و ادارات گوناگون است. برای مقابله با این فساد نیروهای انسانی - که مهم‌ترین جزء یک نهادند - باید مورد آموزش قرار گیرند. معمولاً سازمان‌هایی در رفع مشکل فساد اداری موفق‌ترند که نیروی انسانی خود را در این زمینه آموزش داده باشند و مهارت مقابله با این معضل را پیدا کرده‌ باشند. سازمان‌ها و نهادها ستون و پایه‌های یک جامعه را تشکیل می‌دهند‌، نظام و سازمان‌های اداری پیکرهٔ یک جامعه هستند که به جامعه روح و حیات می‌بخشند و در صورت سلامت آن‌، جامعه قادر به ادامهٔ حیات و در صورت بیماری و اخلال و کارشکنی‌، سلامت این جامعه را به خطر جدی می‌افتد. در این کتاب، نویسنده می‌کوشد اهمیت مسئلهٔ آموزش پرهیز از فساد را برای کارکنان یک سازمان توضیح دهد. 

درباره انتشارات پژوهندگان راه دانش

انتشارات پژوهندگان راه دانش که در استان خوزستان و شهر اهواز قرار گرفته، کتاب‌های آموزشی و کمک‌درسی در حوزه‌های علوم طبیعی و ریاضیات را وارد بازار نشر کرده است. عنوان‌هایی مانند «فقط برای تفریح»، «رستگاری»، «اینجا کلیک کن تا همه را بکُشی»، «نظام‌نامهٔ سامورایی» و «داده و قدرت» از کتاب‌هایی است که به‌وسیلهٔ انتشارات پژوهندگان راه دانش منتشر شده است.

خواندن کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران مدیریت کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب آموزش سازمانی و تخلفات اداری

«جهان امروز دریافته است که آموزش افراد نوعی سرمایه‌گذاری ملی است و هر کشوری که در این راه تلاش بیشتری نماید، بدون شک از رشد و توسعه‌ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بیشتری در آینده برخوردار خواهد شد. سرمایه انسانی که در نتیجه‌ی آموزش حاصل می‌شود از مهم‌ترین عوامل رشد و توسعه اقتصادی به شمار می‌آید. هاربیسون در این زمینه اظهار می‌دارد: منابع انسانی پایه‌های اصلی ثروت ملت‌ها را تشکیل می‌دهد. سرمایه و منابع طبیعی عوامل تبعی تولیدند درحالی‌که انسان‌ها عوامل فعالی هستند که سرمایه‌ها را متراکم می‌سازند، از منابع طبیعی بهره‌برداری می‌کنند، سازمان‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی را متراکم می‌سازند و توسعه‌ی ملی را به جلو می‌برند. به وضوح کشوری که نتواند مهارت‌ها و دانش مردمش را توسعه دهد و از آن در اقتصاد ملی به نحو مؤثری بهره‌برداری نماید، قادر نخواهد بود هیچ‌چیز دیگری را توسعه بخشد».

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۷۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

حجم

۸۷۹٫۸ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان