دانلود و خرید کتاب درخت شگفت انگیز نیک بلاند ترجمه مانلی شیرگیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب درخت شگفت انگیز اثر نیک بلاند

کتاب درخت شگفت انگیز

معرفی کتاب درخت شگفت انگیز

کتاب درخت شگفت انگیز به‌قلم نیک بلاند و ترجمهٔ مانلی شیرگیری را کتاب چ، واحد کودک و نوجوان نشر چشمه، منتشر کرده است. این کتاب داستان دختربچه‌ای به اسم بانی است که همراه با پدرش دست به اجرای ایده‌های خلاقانه می‌زنند.

درباره کتاب درخت شگفت انگیز

نیک بلاند در کتاب درخت شگفت‌انگیز راوی ماجرای دختر کوچولوی بامزه‌ای به اسم بانی است که بیشتر وقتش را با پدرش می‌گذراند. این پدر و دختر صمیمی و دوست‌داشتنی همیشه سعی می‌کنند کارهای نوآورانه انجام دهند. بانی ایده‌های پدرش را خیلی دوست دارد و آن‌‌ها به کمک هم، تلاش زیادی برای عملی کردن نقشه‌هایشان می‌کنند. تا این‌که یک روز تصمیم می‌گیرند پرنده‌ها را به خانه بیاورند. اما چگونه؟ پرنده‌ها که همه‌اش پرواز می‌کنند و خیلی از آن‌ها دور هستند. این کتاب داستان کوشش این پدر و دختر برای نزدیک شدن به پرنده‌هاست. 

خواندن کتاب درخت شگفت انگیز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان سال‌های اول و دوم تابستان که به‌تازگی خواندن و نوشتن را آموخته‌اند از مطالعهٔ این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت می‌برند.

درباره نیک بلاند

نیک بلاند فرزند یک هنرمند و معلم دبستان است و اوایل کودکی خود را با بالا رفتن از انبار کاه و شیطنت در استودیوی پدرش گذرانده است. نیک همیشه به خانواده و دوستانش می‌گفت که قرار است کاریکاتوریست و نویسنده شود. تا اینکه در سال 1996، زمانی که به‌طور تصادفی در یک کتابفروشی مشغول شد، راهی را پیدا کرد که این دو عشق را به هم نزدیک کند. او که آموزش ندیده بود، چند سال بعد را صرف خواندن هر کتاب تصویری کرد که در قفسه‌ها قرار می‌گرفت و شروع به تقویت سبک خود به عنوان یک داستان‌نویس و تصویرگر کرد. او هم‌اکنون از نویسنده و تصویرگر نام‌آشنا در حوزهٔ ادبیات کودک است و کتاب‌های خرس خیلی قهرمان و خرس خیلی گرسنه از دیگر کتاب‌های او هستند که به فارسی ترجمه شده‌اند.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

حجم

۳۲٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۳۶ صفحه

قیمت:
۶۲,۵۰۰
تومان