دانلود و خرید کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ کوبی یامادا ترجمه نیلوفر امرایی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ اثر کوبی یامادا

کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟

معرفی کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟

کتاب الکترونیکی با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ نوشتۀ کوبی یامادا و ترجمۀ نیلوفر امرایی است و انتشارات دنیای اقتصاد تابان آن را منتشر کرده است. کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ دربارۀ پسربچه‌ای است که فکر جالبی به ذهنش رسیده و می‌خواهد بداند با آن فکر چه‌کار باید بکند!

درباره کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟

یافتن بهترین کتاب کودک یکی از مشغله‌های ذهنی والدین محسوب می‌شود؛ چرا که کودکان با کمک کتاب‌های کودکانه می‌توانند به درک و رشد بهتری برسند. زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و... را هم در برمی‌گیرد که بسیار مهم هستند.

قبل از هر اقدامی باید بدانید برای چه کسانی می‌خواهید کتاب بخرید و بر اساس گروه سنی او اقدام کنید. به‌عنوان‌مثال اگر برای کودکی۱۰ ساله دنبال کتاب هستید، با جست‌وجوی بهترین کتاب برای کودکان ۱۰ ساله می‌توانید مشکل خود را حل کنید اما فراموش نکنید گروه سنی کتاب‌های کودک بسیار مهم است. در مجموع، کتاب کودک با تصویر بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد؛ چرا که رنگ‌ها کودکان را به خود جذب می‌کنند. در ادامه با این تقسیم‌بندی گروه سنی کودکان آشنا می‌شوید:

گروه الف: سال‌های قبل از دبستان

گروه ب: کلاس‌های اول، دوم و سوم دبستان

گروه ج: کلاس‌های چهارم، پنجم و ششم دبستان

کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ دربارۀ یک فکر بکر است که یک روز صبح می‌آید سراغ پسرک. یک فکر معرکه، اما او نه می‌داند این فکر بکر از کجا آمده و نه اینکه باید با این فکر بکر چه‌کار بکند. او بافکر بکرش راه می‌افتد و این‌طرف و آن طرف می‌رود و بالاخره معلوم می‌شود که با یک فکر بکر چه‌کار می‌شود کرد. داستان به پرورش یک فکر بکر در دنیای خیال‌انگیز کودک می‌پردازد و بیش از همه اعتماد‌به‌نفس را به کودکان می‌آموزد و اینکه هر فکری می‌تواند در دنیای کودکی به‌خودی‌خود بکر به‌حساب بیاید.

خواندن کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای کودکان گروه سنی ج مناسب است.

بخشی از کتاب با یک فکر بکر چه کار می توان کرد؟

«یک روز یک فکر بکر آمد سراغ‌ام. تعجب کردم:«از کجا آمده بود؟ چرا اینجاست؟

اصلاً من با این فکر بکر باید چه کار کنم؟»

اول زیاد به آن اعتبا نکردم. یک چیز عجیب و غریب بود که خیلی عجیب شکننده به نظر می‌رسید. اصلاً نمی‌دانستم با آن چه کنم. پس راه افتادم و ازش دور شدم.

جوری رفتار کردم که انگار متعلق به من نیست...»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

حجم

۳۰٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۴۰ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان