دانلود و خرید کتاب پپا عینک می زند نویل استلی ترجمه مهسا خسروی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب پپا عینک می زند اثر نویل استلی

کتاب پپا عینک می زند

معرفی کتاب پپا عینک می زند

کتاب پپا عینک می زند به قلم نویل استلی و مارک بیکر با ترجمهٔ مهسا خسروی را نشر افق منتشر کرده است. این کتاب به ماجرای علاقه و کنجکاوی پپا و برادرش در مورد عینک و نحوهٔ استفاده از آن می‌پردازد.

درباره کتاب پپا عینک می زند

ذهن کودکان سرشار از سؤال است و وقتی با چیز جدیدی روبه‌رو می‌شوند، این سؤالات و کنجکاوی‌های بیشتر می‌شود. پپا عینک می زند، دومین جلد از مجموعهٔ دنیای پپا به ماجرای مواجههٔ پپا، خوک کوچولوی دوست‌داشتنی با عینک می‌پردازد. وسیله‌ای که برای او و برادرش جورج جالب است و می‌خواهند بیشتر سر از کارش درآورند. کتابی با تصویرسازی‌های شاد و جذاب که لذت خواندن و همراهی با پپا را دوچندان می‌کند.

خواندن کتاب پپا عینک می‌ زند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کودکان ۶ تا ۸ سال از خواندن این کتاب با همراهی والدین و معلمانشان لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب پپا عینک می‌زند

پپا و جورج بیرون از خانه با دوستشان پدرو کوچولو بازی می‌کنند. آن‌ها توی چاله‌های گل می‌پرند. شلپ! شالاپ! شولوپ! پیا بالا و پایین می‌پرد و می‌خندد: «ها! ها! ها!» اما پدرو یک دفعه پایش سر می‌خورد روی زمین میفتد و داد می‌زند: «اووووخ!» و عینکش در هوا پرواز می‌کند و روی چمن‌ها فرود می‌آید. پدرو تلوتلو می‌خورد و شیهه می‌کشد: «وای عینکم کو؟» آخر پدرو بدون عینکش نمی‌تواند خوب ببیند. پپا و جورج دنبال عینک پدرو می‌گردند. جورج تندی آن را پیدا می‌کند و به چشمش می‌زند. پیا میگوید: «جورج، مسخره‌بازی در نیاور.» او عینک را از چشم جورج برمی‌دارد و به پدرو پس می‌دهد «بفرمایید.» پدرو عینک را به چشمش می‌زند و می‌گوید: «ممنون» پیا از پدرو می‌پرسد: «تو چرا عینک می‌زنی؟» پدرو جواب می‌دهد: «چون بهش احتیاج دارم پدرم هم همین را می‌گوید او عینک‌ساز است.» 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

حجم

۱۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸ صفحه

قیمت:
۲۲,۵۰۰
تومان