دانلود و خرید کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز کاوه بیات
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز اثر کاوه بیات

کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز

معرفی کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز

کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز نوشتهٔ کاوه بیات است. انتشارات شیرازه کتاب ما این کتاب را منتشر کرده است. این کتاب از مجموعهٔ «تاریخ معاصر ایران» است.

درباره کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز

کاوه بیات در کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز شرحی از اتفاقاتی که پس از جنگ جهانی اول در ارومیه رخ داد، ارائه داده است. در طول جنگ جهانی اول و تا چند سالی بعد از آن، بخش‌های وسیعی از ایران عرصهٔ رویارویی نظامیان بیگانه و آشوب‌های محلی برآمده از این مداخلات بود، ولی در این میان آنچه در ارومیه گذشت، از لحاظ شدت مصائب و استمرار بلایا با هیچ‌یک از تحولات مشابهی که در آن دوره در دیگر نقاط کشور جریان داشت، قابل‌قیاس نیست. یادداشت‌های روزانۀ «رحمت‌الله‌خان معتمدالوزواره»، کفیل کارگزاری ارومیه و شاهد عینی این رخدادها، گواهی بر این امر است.

خواندن کتاب ارومیه در محاربه عالم سوز را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به دوستداران تاریخ معاصر ایران و علاقه‌مندان به مطالعهٔ تاریخ آذربایجان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره کاوه بیات

کاوه بیات متولد ۱۳۳۳ در تهران، تاریخ‌نگار، پژوهشگر ایرانی و نوهٔ دختری «صولت‌الدوله قشقایی» است. بیات مقالاتی در فصلنامهٔ «گفت‌وگو»، ماهنامهٔ «جهان کتاب» و ماهنامهٔ «اندیشهٔ پویا» نگاشته است. او دبیر مجموعه‌های «تاریخ معاصر ایران» و «آسیای میانه و قفقاز» در شرکت نشر و پژوهش شیرازه (انتشارات شیرازه کتاب ما) است. «سقوط فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «کردها و فرقهٔ دموکرات آذربایجان»، «ارومیه در محاربهٔ عالم‌سوز» و «آذربایجان در موج‌خیز تاریخ» از جمله آثار این نویسنده است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۱۵ صفحه

حجم

۴٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۶۱۵ صفحه

قیمت:
۱۵۰,۰۰۰
تومان