دانلود و خرید کتاب اوباما باب نیر ترجمه فریبا امیری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب اوباما اثر باب نیر

کتاب اوباما

معرفی کتاب اوباما

کتاب الکترونیکی اوباما نوشتۀ باب نیر و ترجمۀ فریبا امیری است و انتشارات شیرازه کتاب ما آن را منتشر کرده است. کتاب اوباما به بررسی این شخصیت معاصر سیاسی پرداخته و زندگی‌نامۀ او از کودکی تا کنون را با زبانی ساده بیان کرده است.

درباره کتاب اوباما

باراک حسین اوباما در ۴ اوت ۱۹۶۱ در هونولولو، مرکز ایالت هاوایی متولد شد. او فرزند یک مهاجر کنیایی سیاه‌پوست و یک زن سفیدپوست از اهالی ویچیتا در ایالت کانزاس است. پدربزرگ (پدرِ پدری) باراک اوباما در جریان مبارزات استقلال‌طلبانهٔ کنیا از بریتانیا، جزو چندین هزار کنیایی بود که روانهٔ بازداشتگاه‌های حکومت دست‌نشاندهٔ بریتانیا شد. اگرچه پدر و پدرخواندهٔ او هر دو مسلمان بودند، اما او یک مسیحی بار آمده و در ۴سالگی که در اندونزی زندگی می‌کرد، به‌جای شرکت در مدرسه «مکتب مذهبی مسلمانان» به مدارس کاتولیک یا سکولار رفته است.

کتاب اوباما، زندگی‌نامۀ چهل و چهارمین رئیس‌جمهور آمریکاست و از دوران کودکی‌اش در هاوایی و اندونزی تا دوران تحصیلش در دانشگاه‌های کلمبیا و هاروارد، سپس دوران فعالیت‌های مدنی‌اش به‌عنوان یک سازمان‌دهنده و نهایتاً دوران نویسندگی، وکالت و سیاست‌مداری‌اش در ایلینویز را دربر دارد. با مطالعۀ این کتاب، خواننده قدم اولی را برخواهد داشت در شناخت زندگی پرماجرای فردی که موفقیت‌ها و شکست‌هایش همگی در رسیدن وی به کاخ سفید تأثیرگذار بودند.

خواندن کتاب اوباما را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به زندگی‌نامۀ افراد معروف مناسب است.

بخشی از کتاب اوباما

«مادرش همچنین ارزهایی را به او آموخت. اوباما نوشت: «اگر بخواهی آدم شوی ارزش‌هایی را هم باید بیاموزی، صداقت..درستی، صراحت کلام و داوری مستقل» و در ادامه افزود: «در سرزمینی که اعتقاد به سرنوشت، ابزاری ضروری برای تحمل سختی‌ها بود، جایی که حقیقت نهایی از واقعیت‌های روزمره جدا نگه داشته می‌شد مادرم نمایندۀ تنهای انسان‌گرایی دنیوی بود و مدافع نیودیل روزولت، سپاه صلح و آزادی‌خواهی». ناپدری‌اش به او فوت و فن مبارزه را آموخت، و همچنین ماهیت قدرت را، یک‌روز بعد از ظهر، دستکش بوکسی به دست پسر بست. اوباما می‌نویسد: «دست‌هایم مانند پیازی در ته یک ساقه باریک آویزان بود... شانه‌هایم را میزان کرد آنگاه حالت گارد گرفت و شروع کرد به درجا زدن. او گفت باید دائم حرکت کتی، همیشه مراقب باش که هدف قرار نگیری. متوجه شدی؟» او بعداً نصیحت کرد: «مرد قوی، زمین مردِ ضعیف را می‌ستاند. ضعیف را وادار می‌کند در مزرعه‌اش کار کند اگر همسر مرد ضعیف زیبا باشد، مرد قوی او را خواهد گرفت. او مکث کرد و جرعه‌ای آب نوشید، سپس پرسید، «ترجیح می‌دهی کدام باشی؟... بهتر است قوی باشی.. اگر نمی‌توانی قوی باشی، زرنگ باش و با کسی که قوی است سازش کن. اما همیشه بهتر آن است که خودت قوی باشی. همیشه»...»

شما تحت سلطه عواطف خود قرار ندارید
لیزا لیز فلدمن بارت
شوهر کمونیست من
فیلیپ راث
ماه نخشب
سعید نفیسی
شدن (متن کامل)
میشل اوباما
طب مکمل و جایگزین در ام اس
آلن سی. بولینگ
رابطه هیجان تحصیلی با درگیری تحصیلی
فریبا محمدی سیاه‌کمری
آموزه ‎های عرفانی امام حسین (ع) از مدینه تا کربلا
مختار گنجی
فناوری و پویایی بازار برای استراتژی، نوآوری و عملیات
طغرل دایم
بایدها و نبایدها در آموزش های دینی کودکان
پروانه بهمنی
آخرین ستاره گمشده
گریسی کیم
هیچ چیز جدی نیست
رچ اورلاف
لطیفه‌ های زیرخاکی جلد چهارم: لطیفه‌ های ملس
علیرضا لبش
آغاز گفتگو در ارتباطات
فرشید نادری نژاد
درسنامه حفظ الصحه (ضروریات شش گانه)
جابر آقایی
کامبوزیا
گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی
در میان کاغذ پاره ها (بخش اول)
جوردی مند
مصرف مواد و اختلالات اعتیاد آور ـ سوالات ۲
آلاله بهرامیان
سخنرانی و مصاحبه های آیت الله شهید دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی (جلد اول)
محمدرضا سرابندی
آشنایی با میگرن
سعید مختاری معصومی علمدارلو
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

حجم

۴۴٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان