دانلود و خرید کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال زهرا جلیلی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال اثر زهرا جلیلی

کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال

انتشارات:نشر بایگانی
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال

کتاب «راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال» نوشتۀ زهرا جلیلی و بهادر برومند است و نشر بایگانی آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال

با تدوین سند تحول نظام آموزش‌وپرورش، ایجاد طرحی نو در برنامۀ درسی در سطح مدرسه به یک ضرورت تبدیل شد. دغدغۀ نوآوری و ایجاد تغییر در برنامه‌های مدرسه، مسئولان مجتمع آموزشی مفید را بر آن داشت تا تجربه‌های جهانی در حوزۀ برنامۀ درسی را بررسی کنند و با فهم فرصت‌های موجود در این تجربه‌ها و همچنین باتوجه‌به واقعیت‌ها و نیازهای حوزۀ تربیت، بر اساس سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، یک برنامۀ درسی مدرسه‌ای بومی را تدوین کنند.

برای تدوین برنامۀ درسی ابتدا ۲ تیم کارشناسی برای مقاطع دبستان و متوسطۀ اول تلاش کردند تا مسیری را برای تولید محتوا، تدوین اسناد و اجرای گام‌به‌گام برنامه در مدارس طراحی کنند و نتیجۀ کار به تدوین اسناد و کتاب‌هایی منجر شد که شامل نگاه‌های زیربنایی، اصول و سیاست‌های آموزشی، چارچوب طراحی محتوای یادگیری و چرخۀ یادگیری می‌شوند. این گروه همچنین کتاب‌هایی را هم در مورد آموزش موضوعات مختلف با نگاه الگوی برنامه درسی مفید تدوین کردند. برخی از کتاب‌های منتشر شده عبارت‌اند از: «راهبردهای تدریس»، «سند علوم»، «سند دینی»، «ارزشیابی باکیفیت (جلد ۱ و ۲)»، «معلم معیار» و «طرح درس‌های تلفیقی با محوریت هنر و مدرسۀ زندگی (الگوی دبستان)»

کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال، بعضی از راهبردهای آموزشی را معرفی و ملاحظات به‌کارگیری آن‌ها را بررسی می‌کند. این کتاب همچنین مزیت‌ها و محدودیت‌های استفاده از کدام را توضیح داده و خوانندگان را با روش اجرای مناسب و پربازدۀ هر راهبرد آموزشی آشنا می‌کند. بخش‌هایی از کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال به نمونه‌های واقعی استفاده از هر راهبرد در کلاس‌های درس معلمان اختصاص دارد تا خوانندگان بتوانند تصویر بهتری از اجرای هر راهبرد در کلاس داشته باشند.

کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال به معلمان کمک می کند تا با آگاهی از راهبردهای مختلف، فعالیت‌هایی را طراحی کنند که دانش‌آموزان مختلف را درگیر و مسیر رسیدن به اهداف را هموار کنند؛ بنابراین معلمان با فهم و اجرای مناسب راهبردهای آموزشی در کلاس درس، انگیزۀ دانش‌آموزان را افزایش داده و کیفیت کلاسشان را بالا می‌برند. کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال مبنای طراحی دوره‌های آموزشی برای معلمان در مقاطع مختلف است.

خواندن کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به معلمان در تمامی مقاطع پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب راهبردهای آموزشی برای کلاس فعال

«راهبردهای آموزشی مجموعه‌ای از الگوهای عملی هستند که معلم برای رسیدن به اهداف گوناگون یادگیری، و باتوجه‌به امکانات، محیط، ویژگی‌های فردی و دانش پیشین دانش‌آموزان، ویژگی‌های فرهنگی کلاس درس و ملاحظات دیگری از این نوع، در طراحی آموزشی خود به کار می‌گیرد.»


نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

حجم

۹٫۵ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۳

تعداد صفحه‌ها

۲۶۰ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
تومان