دانلود و خرید کتاب ملانی کلاین رابرت هینشلوود ترجمه وحید موسوی داور
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ملانی کلاین اثر رابرت هینشلوود

کتاب ملانی کلاین

معرفی کتاب ملانی کلاین

کتاب ملانی کلاین به‌قلم رابرت هینشلوود، سوزان رابینسون با ترجمهٔ وحید موسوی داور را انتشارات شیرازه کتاب ما منتشر کرده است. این کتاب در قالب داستان و تصاویر بامزه به شرح زندگی دکتر ملانی‌ کلاین، روان‌شناس مشهور اتریشی می‌پردازد.

درباره کتاب ملانی کلاین

شناخت بزرگان و سرآمدان هر رشته به درک جهان ذهنی آن‌ها و نیز نزدیکی بیشتر با مفاهیم آن رشته کمک می‌کند و می‌تواند از آثار تربیتی فراوانی نیز برخودار باشد. ملانی کلاین ازجمله افراد سرشناس و نام‌آور رشتهٔ روان‌شناسی است که بیشتر به‌دلیل تحقیقاتش در مورد روان‌شناسی کودکان شهرت دارد. کتاب پیش‌ رو شرح زندگی وی در قالب داستان و استفاده از تصاویر نسبتاً طنزآمیزی است که راوی زندگی شخصی و حرفه‌ای اوست.

خواندن کتاب ملانی کلاین را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

دانشجویان و پژوهشگران گرایش‌ها‌ی مختلف رشتهٔ روان‌شناسی و نیز علاقه‌مندان به مطالعهٔ زندگی‌نامه از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

بخشی از کتاب ملانی کلاین

«ملانی کلاین همواره در کارهایش سرسخت بود او مصمم بود که به اعماق پنهان ذهن انسان دست یابد. از آنجا که او اغلب این جنبه های چالش‌انگیز انسان را کاوش می‌کرد نوشته‌های او ممکن است در ابتدا پیچیده و آشفته‌کننده بنماید. او آگاه بود که وحشت‌های پنهان و شادی‌های کودکی به آسانی درک نمی‌شوند. به گفتهٔ او توصیف این فرایندهای ابتدایی نقصی اساسی دارد. این خیال‌پردازی‌ها هنگامی شروع می‌شود که کودک هنوز نمی‌تواند در قالب کلمات بیندیشد.» اما او باور داشت که سلامت نوع انسان در آینده به قابلیت دسترسی و درک‌پذیری این دسته از سطوح ذهن بستگی خواهد داشت.

کودکی ملانی

ملانی در ۳۰ مارس ۱۸۸۲ در وین به دنیا آمد. او به عنوان کوچک‌ترین فرزند از چهار فرزند دکتر مريتس رايتس وليبوسا دیچ، احساس می‌کرد که کسی دوستش ندارد. پدرش یهودی‌ای سنتی بود این ازدواج چندمش بود و ۲۴ سال از همسرش لیبوسا - که گفته می‌شد بسیار زیباست - بزرگ‌تر بود اما او پزشک عمومی چندان موفقی نبود. ليبوسا که با عرف آن دوران چندان هم‌نوا نبود مدتی فروشگاهی دایر کرد. فرزندان آن‌ها، امیلی (متولد ۱۸۷۶)، امانوئل (متولد ۱۸۷۷ زیدنی (متولد (۱۸۷۸) و ملانی، همگی محکوم بودند که زندگی کوتاه یا سختی داشته باشند. زیدُنی در هشت‌سالگی وقتی ملانی چهار‌ساله بود به‌دلیل ابتلا به سل مرد. امانوئل نیز در ۲۵ سالگی به‌دلیل همان بیماری مرد. امیلی کودکی را پشت سر گذاشت اما ازدواج ناموفقی با یک قمار‌باز الکلی داشت. ملانی تنها فرزند خانواده بود که به جای مادرش دایه به او شیر می‌داد. پدرش آشکارا امیلی را بیشتر دوست داشت روشن است که این اتفاقات دوران کودکی ملانی در تقویت علاقهٔ او به درک رشد و افسردگی نزد کودک تأثیر داشت.» 

کاربرد فناوری های نوین تشخیص ملکولی در علوم پزشکی
محمد ربیعی
زودآموز آب و فاضلاب؛ طراحی واحد انعقاد و لخته‌سازی در تصفیه‌خانه‌ی فاضلاب
بهناز صیامی
سفیدتر از آفتاب
حیدری وجودی
پیشگیری از بدترین مرگ، پیشگیری از خودکشی با تکیه بر آیات و روایات
امیر جهانی فرد
هیدرولیک
آندره چادویک
هنر امکان
رزاموند استون زاندر
کراس فیت
کمپانی کراسفیت
آینه دوران؛ دفتراول (دوره‌ی یکم تا بیستم)
موسسه خانه کتاب
آخرین موعود
گروه تحقیق و تالیف انتشارات خادم‌الرضا (ع)
امروز چه مهربونم!
انتشارات دی کی
الاهیات قرآنی (دفتر ششم)
جمعی از نویسندگان
روزی که ما سوار قطار شدیم، هوا ابری بود
احمدرضا احمدی
کریم رشید
سالومه خیاط کهوئی
باشگاه ذهن
دنیل ام. وگنر
بررسی تقابل عربستان سعودی با جمهوری اسلامی ایران در پاکستان
مجید سالاروند
عطر خسته بنفشه
آرزو خمسه کجوری
چشمان کهربایی درخت مر
رقیه کبیری
هوش مصنوعی در قوه قضائیه
رضا لشگری
طراحی الگوریتم با رویکرد عملی
شهرام حاجتی چناری
نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

حجم

۱۷٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۱ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان