دانلود و خرید کتاب نظریه بازی ایوان پستین ترجمه وحید عطایی شجاعی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب نظریه بازی

کتاب «نظریه بازی» نوشتۀ ایوان پستین و تووانا پستین و ترجمۀ وحید عطایی شجاعی است و انتشارات شیرازه کتاب ما آن را منتشر کرده است. کتاب نظریه بازی، یکی از کتاب‌های مجموعۀ قدم اول است.

درباره کتاب نظریه بازی

 انتشارات شیرازه کتاب ما باهدف تألیف، ترجمه، گردآوری و چاپ و انتشار کتاب‌هایی مختلف فرهنگی، تاریخی، اجتماعی شروع به فعالیت کرد. یکی از این مجموعه‌ها قدم اول است. کتاب‌های متعددی در این مجموعه با موضوعات علمی به چاپ رسیده است که به تشریح یک مبحث علمی یا زندگی و فعالیت‌های یکی از فیلسوفان، دانشمندان و بزرگان تاریخ اختصاص دارد. از جمله «نشانه‌شناسی»، «فلسفه»، موسیقی کلاسیک، «نیوتن و فیزیک کلاسیک»، «رمانتیسم»، «ژنتیک»، «زمان»، «نسبیت»، «اگزیستانسیالیسم»، «هایدگر»، «برشت»، «پیکاسو»، «یونگ» و «بودا».

نظریه بازی ابزاری است که به کمک آن موقعیت‌هایی تحلیل می‌شوند که در آن، بهترین راهکار بستگی به چیزی که دیگران انجام می‌دهند یا انتظار می‌رود که انجام دهند، دارد. نظریه بازی این امکان را فراهم می‌کند تا چگونگی عملکرد دیگران در موقعیت‌هایی که با یکدیگر در ارتباط هستند پیش‌بینی شود. ازآنجاکه نظریه بازی به تحلیل هر محیطی که در آن بهترین عمل شخص به رفتار دیگران وابسته است، کمک می‌کند و در بررسی و تحلیل بسیاری از زمینه‌ها کاربرد دارد و سودمند است.

کتاب نظریه بازی به افراد آموزش می‌دهد وقتی که پیامد حرکات و عملکردشان، به تصمیمات دیگران بستگی دارد، چطور تصمیم‌گیری کنند و به آن‌ها کمک می‌کند تا درک رفتاری بهتری از اکثر چیزها داشته باشند؛ از زندگی اجتماعی و کسب‌وکار گرفته تا سیاست‌های جهانی. کتاب نظریه بازی، یک کتاب مصور است که به زبان ساده و قابل‌فهم رفتارهای انسانی را مورد بررسی قرار می‌دهد و چشم‌انداز جدیدی دربارۀ جهان جلوی چشم خوانندگان می‌گذارد. بعد از ارائۀ مطالب هر بخش از کتاب، تصاویری هم به همراه گزین‌گویه آمده است که با موضوع موردبحث مرتبط است؛ این کار خلاقانه، مطالعۀ کتاب را برای خوانندگان و علاقه‌مندان به نظریه بازی جذاب‌تر کرده است.

خواندن کتاب نظریه بازی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به دانشجویان جامعه‌شناسی و علاقه‌مندان به نظریات و مکاتب فلسفی پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب نظریه بازی

««نظریه بازی عبارت است از مطالعۀ تعامل استراتژیک. تعامل استراتژیک همچنین عنصر کلیدی در بیشتر بازی‌های رومیزی است، جایی که اسمش را از آن می‌گیرد. تصمیم شما روی اعمال سایر بازیکن‌ها تأثیر می‌گذارد و بالعکس. بیشتر اصطلاحات نظریۀ بازی مستقیماً از بازی‌ها وام‌ گرفته شده‌اند. تصمیم‌گیرندگان بازیکن نامیده می‌شوند. بازیکن‌ها با اتخاذ تصمیم حرکت می‌کنند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

حجم

۳۶٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۷۴ صفحه

قیمت:
۵۰,۰۰۰
تومان