دانلود و خرید کتاب سیر تولید پوشاک عذرا مرادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب سیر تولید پوشاک اثر عذرا مرادی

کتاب سیر تولید پوشاک

معرفی کتاب سیر تولید پوشاک

کتاب «سیر تولید پوشاک» نوشتۀ عذرا مرادی و علی رحمتی شریف آباد است و انتشارات شاملو آن را منتشر کرده است. موضوع این کتاب بررسی کسیر تولید پوشاک و آشنایی با ماشین‌آلات صنعتی دوخت است.

درباره کتاب سیر تولید پوشاک

پوشاک یکی از اساسی‌‌ترین نیازهای انسان است. تمام انسان‌ها در هر جایگاه و مرتبه که باشند باید برای خود پوشاک تهیه کنند و جامعه هم به افرادی نیاز دارد که در این مسیر فعالیت کنند و به تولید پوشاک بپردازند. لباس‌ها با خصوصیات فردی و اجتماعی انسان مرتبط هستند. پدیدۀ پوشش یا در واقع این رشتۀ هنری همواره و پابه‌پای توسعه و پیشرفت تمدن و با زمانه تغییر کرده و در هر دوره‌ در قالب و به فرمی جدید درآمده و دستخوش تحولات و تغییرات بسیاری قرار گرفته است؛ بنابراین تولیدکنندگان پوشاک برای بقا در بازار رقابتی باید تکنولوژی‌های نوین را در صنعت پوشاک به کار گیرند و از نیروی کارآمد در زمینۀ طراحی، تولید و بازاریابی استفاده کنند.

امروزه ماشین‌آلات دوخت بسیار گسترده هستند و نقش مهمی‌ در تولید پوشاک ایفا می‌کنند. این دستگاه‌ها و تجهیزات ویژگی‌های مختلف دارند که سرعت و کیفیت دوخت را بالا می‌برند و هر روز هم در حال به‌روزشدن و پیشرفته‌تر شدن هستند. اصلی‌ترین بخش تولید پوشاک خیاطی است. چرخ‌خیاطی‌های سنتی، خانگی و صنعتی امروزه تغییرات چشمگیری کرده‌اند بهبود بهره‌وری و کارایی ماشین‌آلات دوخت با افزایش عملکرد چرخ‌خیاطی و کاهش زمان خرابی دستگاه همراه است. کتاب سیر تولید پوشاک به علاقه‌مندان فعالیت در این حوزه کمک می‌کند تا مسیر را بهتر بشناسند و بتوانند در بازار رقابتی امروز موفق عمل کنند.

کتاب سیر تولید پوشاک در ۵ فصل تنظیم شده است. عناوین فصل‌های کتاب عبارت است از: «فصل اول:معرفی اجمالی کارخانه‌جات تولید پوشاک»، «فصل دوم:مفاهیم مهم در حیطه تولید پوشاک»، «فصل سوم:آشنایی با چرخ راسته‌دوز صنعتی»، «فصل چهارم:چرخ صنعتی سردوز» و «فصل پنجم:چرخ صنعتی میاندوز»

خواندن کتاب سیر تولید پوشاک را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

خواندن این کتاب را به هنرجوهای رشتۀ خیاطی و همچنین فعالان حوزۀ تولید پوشاک پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب سیر تولید پوشاک

«تهیه مارکر از طریق یکی از ۳ روش زیر انجام می‌شود:

۱. طراح از الگوهای با ابعاد واقعی استفاده کرده است و آنها را کنار هم با درنظرگرفتن بیشترین صرفه اقتصادي بر روی کاغذ الگو قرار می‌دهد. برای این منظور از کاغذ مخصوص چاپ که بر روی آن نشانه‌ای قابل رویتی وجود دارد، استفاده می‌شود که به کمک آن می‌توان قطعات را باتوجه‌به راه پارچه کنترل کرد.

۲. الگو با ابعاد واقعی به مقیاس ۱ به ۵ کاهش می‌یابد تا کار طراح آسان شود. الگوهای کوچک شده بر روي یک‌تخته طراحی به‌اندازه عرض پارچه در مقیاس مشابه، نمایش داده می‌شود. وقتی چیدمان الگو انجام شد، از آنها عکس گرفته می‌شود و به‌عنوان راهنما برای آماده‌سازی چیدمان الگو در اندازه واقعی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

۳. طراح از سیستم‌های کامپیوتری جهت چیدمان الگو استفاده می‌کند. در این روش، طراح باتوجه‌به عرض فرضی پارچه در صفحه کامپیوتر، چیدن الگوها را انجام می‌دهد تا به میزان مصرف طولی پارچه دست پیدا کند.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

حجم

۶٫۹ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۲

تعداد صفحه‌ها

۹۸ صفحه

قیمت:
۴۹,۳۰۰
تومان