دانلود و خرید کتاب هفت قانون معنوی موفقیت دیپاک چاپرا ترجمه مژده ودادی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب هفت قانون معنوی موفقیت اثر دیپاک  چاپرا

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

نویسنده:دیپاک چاپرا
انتشارات:کتاب کیمیا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۹ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب هفت قانون معنوی موفقیت

دیباک چوپرا در «هفت قانون معنوی موفقیت» ماهیت اصول خود را در قالب هفت اصل ساده و در عین حال قدرتمند تشریح می‌کند که به سادگی برای خلق موفقیت در تمام مراحل زندگی مورد استفاده قرارمی‌گیرند. این کتاب طرحی عمیق برای هدایت زندگی در بالاترین و جامع‌ترین سطح ویژه برای کسانی که در تلاشند زندگی موثری به‌وجود آورند ارائه می‌دهد.

نظرات کاربران

سینا
۱۳۹۹/۰۴/۳۰

کتابیه که باید هزاران بار خوند و بر اساسش زندگی کرد.

نعمت اله رنجبر
۱۳۹۹/۰۴/۱۰

کاملا کاربردی هست و تاثیر گذار

کاربر ۴۸۳۷۳۱۸
۱۴۰۱/۰۹/۱۸

این کتاب خیلی عالیه ممنونم از نویسندش

shahpour rezaei
۱۳۹۹/۰۹/۱۴

بسیار جالب و کتاب خوبی است . بر خلاف بسیاری از کتاب های غربی که باعث حرص و طمع و عدم آرامش در فرد جهت نیل به اهداف می شوند این نویسنده مطالب بهتر و زیبا تری را بیان می

- بیشتر
abbas azhdari
۱۳۹۸/۰۵/۲۲

مفاهیمش ثقیله و اقعا قابل درک نیس توضیحاتش البته اگه ادم جزئی بینی باشی وگرنه اخر هر قانون خلاصه میکنه.

seemorgh
۱۴۰۲/۰۱/۲۳

فوق العاده است برای من که خیلی اطلاعات جدیدی داشت

امیزمسعود
۱۴۰۰/۰۸/۲۲

برای پیشرفت در زمینه معنویت و روح توصیه میشه، با خوندن و عمل کردن به هفت قانون معنوی قطعا لول خودتون بالاتر میره

kelara
۱۴۰۰/۰۸/۲۰

کتاب پرمحتوایی هست اما به نظرم خوب ترجمه نشده

بریده‌هایی از کتاب
مشاهده همه (۶۹)
شاید از این نکته خوش‌تان بیاید، شاید هم نیاید، اما هر چه که در این لحظه برای‌تان رخ می‌دهد، نتیجهٔ انتخاب‌های گذشته شماست. متأسفانه بسیاری از ما، ندانسته انتخاب می‌کنیم و تصور نمی‌کنیم که اینها انتخاب باشند. اما در واقع اینها هم انتخاب هستند. اگر به شما توهین کنم، می‌رنجیدید. اگر شما را تحسین کنم، به احتمال بسیار زیاد خوشحال می‌شوید، یا چاپلوسی می‌کنید. اما به این نکته فکر کنید: اینها همه انتخاب هستند. می‌توانستم شما را برنجانم و به شما توهین کنم اما شما نرنجید. می‌توانستم شما را تحسین کنم اما شما به خود نبالید.
seemorgh
اگر به شما توهین کنم، می‌رنجیدید. اگر شما را تحسین کنم، به احتمال بسیار زیاد خوشحال می‌شوید، یا چاپلوسی می‌کنید. اما به این نکته فکر کنید: اینها همه انتخاب هستند. می‌توانستم شما را برنجانم و به شما توهین کنم اما شما نرنجید. می‌توانستم شما را تحسین کنم اما شما به خود نبالید.
Anahid
اگر نیاز به دفاع از دیدگاه‌تان را رها کنید، به انرژی فراوانی دست پیدا می‌کنید، که قبلاً هدر می‌داده‌اید.
Anahid
گواتما بودا، بنیانگذار بودائیسم می‌گوید: هستی ما همانند ابرهای پاییزی ناپایدار است مشاهدهٔ مرگ و زندگی موجودات، همچون نگاه کردن به حرکات رقص است زندگی همانند آذرخشی در آسمان است که همچون سیلابی از سراشیبی کوه فرو می‌ریزد لحظه‌ای مکث کردیم تا با یکدیگر مواجه شویم، یکدیگر را ببینیم، دوست بداریم و با یکدیگر سهیم شویم این لحظه، لحظه‌ای باارزش، اما گذراست. لحظه‌ای است در ابدیت چنانچه با عشق، سبک‌دلی و محبت با یکدیگر سهیم شویم، برای یکدیگر فراوانی و لذت به ارمغان می‌آوریم و سپس، این لحظه باارزش خواهد بود
sam
هر بار که با فردی ستمگر، عذاب‌دهنده، معلم، دوست یا دشمن (اینها همگی یک معنی دارند) برخورد کردید، به خودتان یادآوری کنید که این لحظه همان طور است که باید باشد.
Anahid
هدف، قدرت واقعی موجود در پشت آرزوهاست. هدف به تنهایی بسیار قدرتمند است. چون آرزویی است که به نتیجه‌اش وابستگی ندارد. آرزو به تنهایی ضعیف است، چون در اکثر افراد آرزو، توجهی توأم با وابستگی است. هدف، آرزویی است با وابستگی قوی به تمام قوانین دیگر، خصوصاً به قانون عدم وابستگی که ششمین قانون معنوی موفقیت است. هدف بدون وابستگی، منجر به آگاهی از زمان حال و تمرکز بر زندگی می‌شود و عملکرد توأم با آگاهی از زمان حال، بسیار مؤثر است. هدف شما برای آینده است، اما توجه‌تان در زمان حال قرار دارد. تا زمانی که توجه‌تان در زمان حال است، هدف‌تان برای آینده به ظهور می‌رسد، چون آینده در زمان حال ساخته می‌شود. شما باید زمان حال را همان طور که هست بپذیرید. زمان حال را بپذیرید و آینده را هدف قرار دهید. آینده چیزی است که شما همیشه می‌توانید آن را از طریق هدفِ بدون وابستگی، به وجود آورید. اما هرگز نباید با زمان حال کشمکش کنید.
seemorgh
چنانچه به طبیعت نگاه کنید، می‌بینید که در همه جا حداقل تلاش وجود دارد. چمن برای رشد تلاش نمی‌کند، فقط رشد می‌کند. ماهی تلاشی برای شنا کردن ندارد، فقط شنا می‌کند. گل‌ها تلاشی برای شکوفه دادن نمی‌کنند، فقط شکوفه می‌دهند. پرندگان تلاشی برای پرواز ندارند، آنها پرواز می‌کنند. این خصلت‌ها، ماهیت ذاتی آنهاست. زمین تلاش نمی‌کند بر محورش بچرخد، این ماهیت زمین است که با سرعت سرسام‌آوری بچرخد و در فضا بگردد. طبیعت نوزادان است که شاد باشند. ماهیت خورشید، درخشیدن است. درخشش و چشمک زدن، ماهیت ستارگان است و ماهیت انسانی این است که آرزوهایش را به سادگی و با کم‌ترین تلاش به صورت مادی تحقق بخشد.
seemorgh
اگر سرشت اصلی خود را کشف کنید و بفهمید واقعاً که هستید، در این خودشناسی می‌توانید همهٔ آرزوهای‌تان را برآورده کنید، چون شما امکانی ابدی و توان بیکران همهٔ چیزهایی هستید که بودند، هستند و خواهند بود. قانون توانایی خالص را می‌توان قانون وحدت هم نامید، چون در بر گرفتن تنوع بی‌نهایت زندگی، همان وحدتِ روحِ واحدِ دربرگیرندهٔ کل است. شما از این میدان انرژی جدا نیستید. حیطهٔ توانایی خالص، خودِ شماست. و هر چه سرشت حقیقی خود را بیشتر تجربه کنید، به میدان توانایی خالص نزدیک‌تر می‌شوید.
seemorgh
می‌خواهم اندیشه‌های خدا را بشناسم ... باقی جزئیات‌اند. « آلبرت انیشتن »
mahdi_313
ما موجوداتی معنوی هستیم که گاه تجارب انسانی داریم.
Anahid

حجم

۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

حجم

۴۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۴

تعداد صفحه‌ها

۶۴ صفحه

قیمت:
۱۵,۰۰۰
۷,۵۰۰
۵۰%
تومان