دانلود و خرید کتاب ثروتمندی یا علم‌اندوزی؟ احسان منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب ثروتمندی یا علم‌اندوزی؟ اثر احسان منصوری

کتاب ثروتمندی یا علم‌اندوزی؟

معرفی کتاب ثروتمندی یا علم‌اندوزی؟

ثروتمندی یا علم‌اندوزی کتابی نوشته احسان منصوری درباره رسیدن به ثروت واقعی است. مهمترین هدف نگارنده در این کتاب، ایجاد آگاهی برای کسانی است که در جستجوی ثروت واقعی هستند و در این مسیر هنوز در پاسخ به سؤال متداولِ علم بهتر است یا ثروت، در تردید به سر می‌برند.

درباره کتاب ثروتمندی یا علم‌اندوزی

این کتاب مشتمل بر ۸  فصل است. فصل اول، به موضوع اهمیت هدف در زندگی، اشاره دارد. فصل دوم که مدیریت و رهبری است، به اهمیت تشکیل تیم و هدایت آن جهت دستیابی به اهداف می‌پردازد. فصل سوم بیانگر برنامه‌ریزی، مدیریت زمان و غنیمت شمردن فرصت‌هاست. فصل چهارم به معرفی مجموعه‌ی توانمندی‌ها و مهارت‌هایی که برای استفاده‌ی درست و به موقع از فرصت‌ها مفید هستند، اختصاص یافته است. فصل پنجم به تشریح اهمیت شغل در زندگی می‌پردازد. فصل ششم به صورت مفصل موفقیت و شکست را به تصویر می‌کشد. در فصل هفتم، ثروت و ثروتمندی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است و در نهایت فصل هشتم به نگرش و نوع نگاه به عنوان یکی از عناصر کلیدی زندگی، پرداخته است.

 خواندن کتاب ثروتمندی یا علم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اندوزی را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم

خواندن کتاب ثروتمندی یا علم اندوزی را به همه کسانی که فکر می‌کنند برای زندگی باید یکی از این دو راه را انتخاب کرد، پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

khoda
۱۴۰۲/۱۰/۱۵

کتاب بشدت عالی هست ک با دقت و تمرکز باید خوانده شود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

حجم

۱٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۱۵۸ صفحه

قیمت:
۳۷,۰۰۰
تومان