دانلود و خرید کتاب فراموشی و جنون کریستوفر مارتین ترجمه سعیده مسجدی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب فراموشی و جنون اثر کریستوفر مارتین

کتاب فراموشی و جنون

معرفی کتاب فراموشی و جنون

در کتاب فراموشی و جنون، نوشته کریستوفر مارتین و کاترین آر. گیل جنبه‌های مختلف بیماری فراموشی و جنون و بیماری‌های شبیه آنها بررسی شده و اطلاعات کاملی درباره این نوع بیماران را در اختیار مراقبین، نزدیکان و خانواده‌های این افراد قرار داده است. 

درباره کتاب فراموشی و جنون

در این کتاب نویسندگان درباره چگونگی عملکرد حافظه و مشکلات مربوط به آن سخن می‌گویند و راهکارهایی را در اختیار افراد مبتلا به این بیماری و اطرافانشان قرار می دهند تا بتوانند با امید بیشتری زندگی و کار کنند.

 خواندن کتاب فراموشی و جنون را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

کسانی که بیماران مبتلا به جنون و یا فراموشی در خانه دارند، و مراقبین سالمندانی با خصوصیات ذکر شده را به مطالعه این کتاب فرامی‌خوانیم.

جملاتی از کتاب فراموشی و جنون

تلاش دانشمندان در جهت کشف درمان‌های موفقیت‌آ‌میزی برای دمانس است. بگذارید نگاهی بیندازیم به آنچه که تاکنون انجام شده است و آنچه که در آینده امید به انجام آن خواهیم داشت. به خاطر داشته باشید که حتی ۲۰ سال گذشته دمانس به عنوان یک مشکل پزشکی مهم مورد توجه قرار نمی‌گرفت و در فهرست برتری‌های تحقیقی در ردیف پایین قرار می‌گرفت.

اطلاعات ما دربارۀ این بیماری بسیار کم بود. بنابراین محققان تقریباً مجبور بودند کار خود را از هیچ آغاز کنند و لذا یکی از وظایف‌شان این بود که به بزرگی این مشکل پی ببرند. اپیدمی شناسان (محققان پزشکی که الگوهای گسترش بیماری‌ها را در داخل جمعیت مطالعه می‌کنند) بررسی‌های زیادی را در بخش‌های مختلف دنیا انجام داده‌اند و در نتیجه اطلاعات نسبتاً دقیقی از چگونگی بروز دمانس در دست داریم. این اطلاعات در توجه به میزان این مشکل و ضرورت یافتن اطلاعات بیشتر در مورد آن بسیار مهم بودند. همچنین بعضی از این بررسی‌ها، سرنخ‌هایی از علل بعضی از بیماری‌هایی که سبب بروز دمانس می‌شوند در اختیار ما قرار دادند.


نظرات کاربران

رامونا
۱۳۹۹/۱۲/۱۶

دلم میخواد بخونمش. کاش pdf نبود

بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۵۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

حجم

۵۲۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۷۱ صفحه

قیمت:
۴۰,۰۰۰
تومان