دانلود و خرید کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان مهدی منصوری
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان اثر مهدی منصوری

کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

نویسنده:مهدی منصوری
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان، نوشته مهدی منصوری است. امروزه شرکت‌ها با چالش قابل توجهی در ارتباط با محیط کسب و کار رو به رو هستند که از مهمترین این چالش‌ها می‌توان به تغییرات مداوم تقاضای مشتریان، افزایش رقابت و... اشاره کرد.

درباره کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

امروزه شرکت‌ها باید به‌دنبال راهکارهایی باشند تا بتوانند رضایت مشتری خود را بهبود دهند. در این راستا، در این کتاب تاثیر شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان در فروش‌های شرکت با شرکت بررسی شده است. روش جمع آوری اطلاعات در این کتاب با استفاده از پرسشنامه و از نوع فرضیه آزمایی است. در این کتاب، مدل معرفی شده با استفاده از نمونه‌ای ۹۴ تایی و روش‌هایی از حداقل مربعات جزئی (PLS) مورد بررسی قرار گرفته است. یافته‌ها بیانگر تاثیر مثبت معنادار به کارگیری شبکه های اجتماعی بر ارتباطات اطلاعاتی است. همچنین ارتباطات اطلاعاتی نیز بر پاسخگویی و رضایت مشتریان تاثیر دارد. این کتاب برای مدیران این حقیقت را روشن می‌سازد که آنها با سرمایه‌گذاری بر شبکه‌های اجتماعی نه تنها ضرر نمی‌کنند بلکه به یک مزیت رقابتی از طریق بهبود رضایت مشتری نیز دست می‌یابند.

خواندن کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام فعالان حوزه کسب و کار پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب تاثیر بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی بر رضایت مشتریان

امروزه اظهارنظرهای آنلاین و مشارکت در شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغات دهان به دهان اینترنتی به دو دلیل محبوبیت آن رو به رشد است. دلیل اول اینکه بیشتر اعضا تمایل دارند از تجربه خود برای راهنمایی دیگران و مشاوره دادن به آن‌ها در مورد کالاها و خدمات استفاده کنند. بعضی از محرک‌ها باعث ایجاد چنین رفتارهایی می‌شود که عبارتند از: تمایل به تعامل اجتماعی، محرک‌های مادی، نوع‌دوستی و تمایل به خودافزایی (رودریگوئز و همکاران، ۲۰۱۲). دلیل دوم برای محبوبیت نظرات آنلاین این است که تعداد زیادی از اعضا از چنین نظراتی به عنوان منابع مهم اطلاعاتی استفاده می‌کنند. تحقیقات نشان داده است که یک سوم از کاربران اینترنتی از نظرات و ارزیابی‌های سایر اعضا در مورد محصولات و برندها در وب‌سایت‌ها و صفحات شرکت در شبکه‌های اجتماعی بازدید می‌کنند (تراینور، ۲۰۱۲). تحقیقات همچنین نشان می‌دهد نزدیک به ۷۰ درصد از اعضا قبل از خرید محصولات با دیگران مشورت می‌کنند یا به مشاهده نظرات و ارزیابی‌های آنلاین مصرف‌کنندگان می‌پردازند. نظرات و تحلیل‌های آنلاین می‌تواند نظر و نگرش مصرف‌کننده نسبت به محصول را شکل دهد و در نهایت بر فروش تاثیر بگذارد (رپ و همکاران، ۲۰۰۴). شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از شیوه‌های تبلیغات اینترنتی مانند فیس‌بوک (با رفتارهایی مانند لایک کردن و پیام گذاشتن و اشتراک‌گذاری) و یا یوتیوب (با لایک کردن و آنلایک کردن) کاربران را به بیان نظرات و احساسات قادر می‌سازد (مارشال و همکاران، ۲۰۱۲).

با آغاز قرن بیست و یکم، سازمان‌ها تغییرات اساسی و زیربنایی همچون گسترش زیرساخت‌های فناوری اطلاعات و قابلیت‌های شبکه‌های اجتماعی را پیرامون خود تجربه کرده‌اند. عدم توجه به این تغییرات بقا و موفقیت آنها را به طور فزاینده‌ای تهدید می‌کند (پن و همکاران، ۲۰۱۵). در چنین وضعیتی، بسیاری از این شرکت‌ها در اولویت‌های کسب و کار و دیدگاه‌های استراتژیک خود تجدید نظر کرده و تأکید خود را بر سازگاری با تغییرات محیط کسب و کار و پاسخ سریع به نیازهای بازار و مشتری از طریق روش‌های نوین همچون به کارگیری شبکه‌های اجتماعی قرار داده‌اند. آنچه مسلم است تغییرات سریع و غیر قابل پیش‌بینی به عنوان اصلی‌ترین محرک نیاز به پویایی و چابکی، فشار زیادی به سازمان‌ها برای تغییر فرایندهای کاری بر اساس تغییرات محیطی وارد کرده است (اریک و همکاران، ۲۰۱۳).

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۸۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

حجم

۸۹٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۰۰ صفحه

قیمت:
۲۳,۰۰۰
تومان