دانلود و خرید کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) محمدرضا حدادپور جهرمی
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) اثر محمدرضا  حدادپور جهرمی

کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام)

معرفی کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام)

کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) نوشته محمدضا حدادپور جهرمی است. این کتاب به جهان بینی الهی امام سوم شیعیان حضرت امام حسین (ع) می‌پردازد و دیدگاه این امام بزرگوار را برای علاقه‌مندان تحلیل می‌کند.

درباره کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام)

کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) به زندگی و جهان‌بینی امام حسین (ع) می‌پردازد. حُسِین بن علی بن ابی‌طالب(ع) متولد ۳ شعبان ۴ هجری قمری هستند و در  ۱۰ محرم ۶۱ هجری قمری در جنگی بزرگ در صحرای کربلا شهید شدند. ایشان فرزندِ علی بن ابی‌طالب(ع) امام اول شیعیان  و حضرت فاطمه زهرا (س) و نوه، پیامبر اسلام هستند. ایشان امام سوم شیعیان و پدر و آغازگر سلسله امامان شیعه دوازده ‌امامی از امام سجاد (ع) تا امام زمان هستند و از امامان اسماعیلیه هم به‌شمار می‌روند. کنیه ایشان اَباعَبدِاللّٰه است. 

امام حسین (ع) سالار شهدا هستند و برای اعتقاداتشان در جنگی نابرابر مظلومانه شهید شدند. کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) سعی دارد نگاه و تدبیر این امام بزرگوار را بیان کند و به شیعیان کمک کند دید بهتری به نگرش امامان شیعه داشته باشند.

خواندن کتاب جهان بینی امام حسین (علیه السلام) را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام علاقه‌مندان شناخت بهتر دین و امامان پیشنهاد می‌کنیم.

درباره محمدرضا حدادپور جهرمی

محمد رضا حدادپور جهرمی متولد سال ۱۳۶۳، یکی از اساتید جوان حوزه علمیه جهرم است که معاونت پژوهشی این حوزه را نیز به عهده دارد. او فعالیتش را با کانال تلگرامی دلنوشته‌های یک طلبه شروع کرد. او به شهرت فراوانی بین ادب دوستان انقلابی رسید و آثار مختلفی را منتشر کرد. بیشتر آثارش داستانی و با موضوعاتی مانند فتنه و زندگی طلبه‌ها و خاطرات جنگ منتشر شده است.

در دنیای امروز که انقلابیون کمتر به سراغ داستان‌نویسی رفته‌اند محمدرضا حدادپور جهرمی به درستی درک کرده است که داستان‌گویی زبان نسل امروز است و اگر قرار است اطلاعاتی به مخاطب منتقل شود می‌توان از آن استفاده کرد. آثار این نویسنده در انتشارات حداد منتشر شده است. 

نظری برای کتاب ثبت نشده است
بریده‌ای برای کتاب ثبت نشده است

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

حجم

۲٫۱ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۴ صفحه

قیمت:
۵۲,۰۰۰
تومان