نظرات درباره کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب) اثر دیمون زاهاریادس

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فرمولی برای به انجام رساندن کارها (خلاصه کتاب)

۳٫۹
(۲۳)
کاربر ۲۳۷۸۹۴۷
خیلی عالی بود تمام ایراد های برنامه ریزیمو رو فهمیدم و الان میدونم روش درست چیه .سبکتو ممنون گویندگی هم فوق العاده
نفیسه تقوایی
من اول کتاب متنی رو از طاقچه خریدم.اما دوست داشتم کتاب صوتیش و هم گوش کنم.اگر در مورد خود کتاب بخوام بهتون بگم کتاب با یک چارچوب اصولی و درست راجع به برنامه ریزی ،دلایل شکست برنامه ریزی ها،چند سیستم معروف و خوب برنامه ریزی،قدم های برنامه ریزی اصولی و...صحبت میکنه.مهمترین ویژگیش اینه که تاکید زیادی بر ایجاد یه مدل برنامه ریزی مختص خودتون با توجه به شرایط زندگی شخصیتیتون داره.اینکه حواسمون باشه باید طوری برنامه ریزی کنیم که برنامه ریزیمون ابزاری برای رسیدنمون به اهدافمون باشه،نه اینکه اون بهمون مسلط بشه و خودش برامون تبدیل به یک چالش و مانع بزرگ بشه.ویژگی جذاب این میکروکتاب صوتی این بود که در عین خلاصه بودن مطالب اصلی همچنان حفظ شده بودن.گویندگی کتاب هم بسیار خوب و روان بود.
Abbas Attarpour
کتاب خوب و مفید بود توصیه میکنم کسی که هدف و برنامه ریزی ندارن این کتاب را تهیه کنند تا به اهدافی که در نظر دارند برسند
bahar12
سلام .بیشتر از چندین باره که این کتاب رو گوش میدم بسیار زیاد کمکم کرده و همینطور گویندگی کتاب بینظیره چه صدای گرم و بامحبتی دارن،'اگر کمی شلخته شدید این کتاب رو گوش کنید اگر بدقول شدید این کتاب رو گوش کنید اگر به موقع به کارهای روزانه نمی‌رسید حتما این کتاب رو گوش کنید و عمل کنید تمرین کنید جواب میده.موفق باشید عزیزان
کاربر ۴۹۸۲۶۵۲
واقعا ذهنیتمو نسبت به برنامه ریزی عوض کرد
کاربر 7932108
کتاب برای کسانی که دچار مشکل در برنامه‌ریزی هستند و یا انگیزه خودشون در مسیر رسیدن به هدف از دست میدند خیلی خوبه نکته مهم نوشتن، عمل کردن و ثبات به برنامه‌ریزی هست که انجام میدید.
بامداد رو
کتاب خوبیه برای کسانی که تو برنامه ریزی مشکل دارند. راهنمای خوبی ارائه می کنه. من به دفتر برداشتم نکاتش رو نوشتم. ضمن اینکه یه راهنمای عملی بهتون میده. به شخصه از سیستم ۱-۳-۵ خوشم اومد و اون رو پیاده می کنم.

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۱۳۳٫۳ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۸۰۰
۷,۹۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد