نظرات درباره کتاب صوتی نمایش صوتی مرغابی وحشی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نمایش صوتی مرغابی وحشی اثر هنریک ایبسن

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نمایش صوتی مرغابی وحشی

۴٫۳
(۲۳)
zohreh yazdani
واقعا عالی بود ، آرمانِ سلطانزاده جان میبخشه به همه چیز . استادیه به تمام معنا . تمام ثانیه های کتاب رو در نسخه ی صوتیِ ایشون میشه زندگی کرد
کاربر ۱۹۰۷۵۲۹
خوانش آرمان سلطان زاده عالی واقعا داستان و جذاب تر میکنن
کاربر ۲۸۷۴۵۴۳
دقیقااا صدا و گویندگی آقای سلطان زاده محشره
کاربر ۴۰۹۳۸۵۴
دقیقا👌👌
گلناز عرب پور
اوایل نمایشنامه خیلی برام جذاب نبود ولی به مرور برام جذاب شد خصوصا با خوانش بسیار روان و حرفه ای تمام گوینده های این کار که باعث شد مشتاقانه تااخر گوش بدم👌👌اخرش خیلی دور از انتظار و جالب تموم شد. شنیدنشو به دوستان توصیه میکنم.
hossein bazmandegan
بعد گوش دادن به نمایشنامه، نظرم در مورد زندگی آرمانی و صادقانه عوض شد. و به نظرم گاهی وقتها بهتره خیلی از مسائل رو ندونیم.
Muhemmed
اولین بار بود که یک اثر هنریک ایبسن رو بخونم (بشنوم)، ولی مطمئنا آخرینش نخواهد بود، اول داستان بسیار خوب شروع شد و پایانش هم فوق‌العاده بود، اجرای نمایشنامه هم که بسیار عالی بود. و در آخر پیشنهاد میکنم کارایی که آرمان سلطان‌زاده اجرا کرده رو از دست ندهید.
Sogol
اجرای نمایشنامه خیلی شنیدنی و خوب انجام شد. درباره شخصیت گرگیرش فکر میکنم یکی از آن دست آدم اضافی‌ها بود (این تیپ در داستان های روسی بیشترند)؛ افرادی تحصیل‌کرده، آرمان‌گرا، مرفه و منزوی که به خاطر مجموعه‌ی این موارد از روال روزمره و طبیعی زندگی دور میشوند و وقتی به اجتماعی وارد میشوند با آن آرمان‌ های انتراعی و خالی از تجربه، زحمت زیادی به بار می‌آورند؛ هم برای دیگران و هم برای خودشان.
mojgan1395
خیلی خوشم آمد. داستان عبرت آموزی بود. _ آرمانهای یک نفر، یقین مناسب فرد دیگری نخواهد بود. _ اینکه آدم حتما مطمئن باشد که برداشت اش از زندگی خانوادگی اش درست بوده، یک حقیقت نیست. باید از دید پدر و مادر هم به زندگی مشترک نگاه کرد. اصلا چرا یک نفر باید در پی خیانت باشد. انگیزه اش چه بوده؟.. _ بعضی ها جنبه دانستن حقیقت را ندارند. نمیفهمم چه اصراری هست که بدانند. _ دو طیف ماجرا، دکتر رلینگ و گرگریش ورله، هرکدام یک طرف ماجرا هستند. نمیدانم به کدام می توانم حق بدهم ولی کار هردو هم بنظر من درست نبود. _یک جایی فکر کردم صدای تیک تاک ساعت چرا روی اعصابم میره، ولی این صدا گذر سریع زمان بود و وقایعی که نمیشد از آن جلوگیری کرد. گرگریش ورله تصمیم داشت همه چیز را بهم بریزد... اجرای نمایش خوب بود. ممنونم از هنرمندان آوانامه.
کاربر ۵۳۲۱۵۸۰
آقای سلطان زاده کتاب بیشتر بذار
کاربر navid mirkiani
انسان هایی که آگاه بوده اند ‌، نوابغ ، فلاسفه ، نویسنده ها ، دانشمندان زیادی که آمده اند و می‌آیند و می‌روند درباره حماقت و بیراهه رفتن های و منافع شخصی انسانها و جنایت هایی که انجام داده است ، نوشته اند و در برابرش ایستاده اند اما انسان همچنان همان انسان باقی مانده است ، این کتاب هم از جمله همان کتاب هاست که نوشته شده و خوب هم نوشته شده . گویش گویندگان و کارگردانی کار هم عالی بود سپاس بیکران 👌🙏
' عاطفه '
سیر داستانی جذابی داشت و گویندگی عالی بود 👌🏻
ꎭꀤꈤꍏ
نمایشنامه همونطور که از ایبسن انتظار میرفت، عالی بود. فقط در قسمت 4، صدای کاراکتر یالمار گاهی خیلی ضعیف میشد درحالیکه کنار بقیه کاراکترهای داستان ایستاده بود و از محیط هم دور نمیشد!
کاربر 5761455
توصیه میکنم بسیار عالی
کاربر ۴۰۴۷۴۱۱
خیلی بد بود اسلن خوب نبود تی وی روهیم تسیر کوزاشت بد بد بد بد بد 😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤯🤯🤯🤯🤯🤯😵😵😵😵😵😵
سروناز
یا خدا یه کتاب خوان با این دیکته، دو سه بار جمله رو خوندم تا متوجه بشم چی گفتید😳😳
A.J
خب جنبه نداشتی گوش نمی دادی لطفا روی دیکته ات هم کار کن😒😒😒

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۰ دقیقه

حجم

۴۸۱٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد