نظرات درباره کتاب صوتی میزان سخاوت شما ربط دارد به خیابانی که در آن قدم می زنید و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی میزان سخاوت شما ربط دارد به خیابانی که در آن قدم می زنید اثر چارلز مونتگومری

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی میزان سخاوت شما ربط دارد به خیابانی که در آن قدم می زنید

انتشارات:رادیو ری‌را
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۵۸ رأی
۴٫۲
(۵۸)
𝑬𝒏𝒈.𝒊𝒎𝒂𝒏.𝒎𝒐𝒉𝒂𝒎𝒎𝒂𝒅𝒊
کتاب جالبی بود و خوب تونست مفهوم تاثیر سازه ها رو بر روان شناسی فکر و روح و اخلاق نشون بده.
rana
به طور کلی این کتاب توضیح علمی این جمله هست: [محیط بر کنش های ما تاثیر می گذارد] . جالب بود و گویندگی و ترجمه ی خوبی هم داشت.
Mahmood Banejad
ok
pari
مفهوم این مقاله نشون میده چقدر چیزهای ساده و جزئیات میتونن روی زندگی ما تاثیر بزارن. واقعا میشه گفت یکی از بهترین مقالات صوتی بود که شنیدم .
کاربر ۴۹۸۸۳۹۹
جالب بود واینومیرسونه که محیط اطرافمون چقدمیتونه رو حس ورفتارواخلاق ما تاثیربذاره
Mono⁷
توی این مقاله تأثیر محیط و سازه‌های شهری بر رفتارهای انسان از دیدگاه علم زیستی، روان‌شناسی و حتا عصب‌شناسی مورد بررسی قرار گرفته. جالب بود. گویندگی هم خوبه.
mahsa.s
موضوع جذاب، ترجمه و گویندگی روان و دلنشین
مجد عرفانی
حس خوبی القا میکنه و اینکه چگونه شهر سازی بر روح و روان شهروند تاثیر میزاره رو توضیح میده بنظر تموم کسایی که در زمینه شهر سازی و شهرداری یجواریی فعال هستن باید این مقاله رو مطالعه کنند
mahrooz
متن و ترجمه خوب بود گوینده هم عالی بود
MANSOUR 1239
در این مقاله در مورد واکنش و رفتار هایی که ما در مکان های مختلف نشان می‌دهیم و همینطور تاثیر آنها در اخلاق و ارتباط با دیگران نقش مهمی دارد توضیح داده شده است. ما از شرایط محیطی مثل استعاره برداشت می‌کنیم مانند بالاتر رفتن از پله های برقی را به منزله بلند نگری و سخاوتمندی می‌دانیم تاثیر رنگ باعث تفاوت و بوجود آمدن علایق می‌شود که در واقع ما اگر دنیا را سیاه سفید می‌دیدیم قطعا درکی از رنگ های دیگر نداشتیم و ما در صورت از دست دارن رنگ ها باعث افسردگی ما می‌شد. اگر قرار باشد فردی بی تفاوت باشد به محیط های پیرامون خود باعث درک نکردن زیبایی و زشتی می‌شود و نداشتن احساس می‌شود چرا که او در رفتار با دیگران بی تفاوت است. محیط های ترسناک باعث ترشح آدرنالین، ترس و مکان های زیبا باعث آرامش و احساس راحتی می‌شود. از عمر سالمندان که محیط پیرامون نقش مهمی در عمر بیشتر دارد صحبت میشود. زندان جایی است که ما از آن بیزاریم چرا که فقط چار دیواری است و باعث محدودیت یک فرد می‌شود که هر روز یک سال می‌گذرد و زود پیر می‌شود چون تنوعی در زندگی او نیست و باعث می‌شود تمام اتفاق هایی که در زندگیش افتاده است را یاد آوری کند. بخشی از این مقاله می‌گوید(زندگی سلسله ای از اجرا هاست و اگر این گونه باشد پس مکان های عمومی مثل خانه و اتاق پذیرایی حکم صحنه اجرا را دارد) انطباق پذیری انسان باعث پذیرفتن تازگی، عادت کردن و همینطور باعث وقف دادن خود در محیط های جدید است. تغییر رفتار و حتی آشنایی با انسان های دیگر.دوستی و ... است. برای همین است که کسانی که (انطباق پذیری کمتری دارند و در دهه خود زندگی کرده اند نمی‌توانند ارتباط درستی با افراد دهه جدید داشته باشند چرا که تفاوت دیدگاهی بین آنها حاکی است.) بوجود آمدن تعصباتی از نژاد پرستی که گاهی باعث جنگ خونریزی و فحاشی می‌شود
کاربر ۵۷۵۵۲۸۸
به نظرم قشنگ نبود.صدای گوینده هم گوش خراش بود

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۳۰ دقیقه

حجم

۴۲٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد