نظرات درباره کتاب صوتی مهاجر سرزمین آفتاب و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی مهاجر سرزمین آفتاب اثر حمید حسام

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی مهاجر سرزمین آفتاب

انتشارات:نشر سماوا
امتیاز:
۴.۳از ۱۶۵ رأی
۴٫۳
(۱۶۵)
MohammadMahdi Alvandi
واقعا کتاب جالب و‌خاطرات خواندنی بود و من رو حیلی به فکر فروبرد از این جهت که سرنوشت انسان چقدر میتونه عجیب باشه. اما واقعا گویندگی اصلا خوب نبود و ضمن تشکر از زحمات گوینده، اما باید گفت که انگار ایشان اصلا به متن مسلط نبودند و نتوانستند به متن ، اونطوری که باید، جان بدن و در بسیاری از موارد لحن درستی برای نشان دادن حال و هوا و روح متن نداشتند.
گل نرگس
این کتاب فوق العادست❤ من تو مسابقه کتابخوانیش‌ شرکت کردم، فکر کنم تا شهریور ماهه
مرضیه
میشه چاپیش رو بذارین
عاطفه سادات
سلام. نسخه متمنی کتاب هم بذارید
دارا
داستان زندگی عزتمندانه یک فرد متفاوت چه زندگی زیبایی داشتن هم زن و هم شوهرشون الگو بودن چقدر قسمت شهادت پسرشون تاثیرگذار بود این خانم یقینا روح متعالی ای دارن گویندگی قوی بود امتیاز 8 از 10
کاربر ۳۷۷۵۷۰۷
لطفا بی نهایتش کنید
Hadith
خیلی کتاب خوبیه، صدای راوی هم خوبه واقعاً مصداق این آیه قرآن بود که خداوند هر که را بخواهد هدایت می کند. خدا رحمت کنه خانم یامامورا را. فاتحه‌ای هدیه کنید به روح این زن مومن و فرزند شهیدش
Mr.kanaki³¹³
خوبه ن ن ن ن عالیه😍
رضوان
بسیار کتاب خوبی بود و می توان آنرا به کسانی که تازه با دین آشنا شدند معرفی کرد. تنها مشکل گویندگی عدم تسلط ایشان به عبارات عربی بود.
zingin
صدای راوی افتضاحه و من ترجیح میدم کتاب متنی رو بخونم
تسنيم
نسخه نوشتاری هم بگذارین ممونم
زینب سادات رضازاده
همیشه دلم میخواست بیشتر در مورد ژاپن بدانم، در مورد فرهنگ شان، زندگی خانوادگی شان، مدرسه رفتن و .... خاطرات خانم کونیکو به شدت دلپذیر بودند و گویی میشد تک تک تصویرهای آن را دید و حس کرد. رفتار و گفتار آقای ایرانی برایم بسیار جذاب بود که چطور می‌توانست جای اسلام را در دل یک فردی که بودایی است باز کند. صبر در برابر مشکلات و کار کردن در مسیر های مختلف خانم بابایی برایم آموزنده بود و در نهایت تنها مادر شهید ژاپنی شدن الگو بود.
^^$h@k!b@^^
کتاب خیلی خوب و جذابی بود ولی صدای گوینده و اشتباهاتی که در خواندن آیه های قرآن داشت اصلا خوب نبود
|قافیه باران|
🌱 سرگذشت جذابی بود. همسرشون آقای بابایی نقش محوری در کتاب داشتند. شخصیتی غالب و تاثیرگذار بر خانم یامامورا. ( اینکه همسرشون رو اقا صدا میزدند حس خوبی نداشت) 🌱 از یک جایی به بعد حس آشناپنداری زیادی با شخصیت ها ایجاد میشه و خانم کونیکو انگار از ابتدا هم ایرانی مسلمان بوده نه ژاپنی بودایی. که این به دلیل یک نقطه اشتراک مهم یعنی نور ایمان هست که آدم ها رو از سرتاسر جهان و با هر نژاد و ملیتی شبیه به هم میکنه. 🌱به نظرم یک جاهایی نیاز به جزییات بیشتر داشت. 🌱موسیقی کتاب رو دوست داشتم اما گویندگی و متن خوانی ضعفهایی داشت. 🌱مطمئن نیستم که تمام کتاب متنی رو پوشش داده باشه. چون یکسری از نقل قول ها از کتاب رو اینجا نشنیدم.
نورا
صدای راوی خیلی تو دماغی و گرفته است. من متن کتاب رو‌ خوندم و خیلی لذت بردم.
محمد
سلام کتاب بسیار زیبا و تاثیرگذاری است. گوینده بسیار زیبا و روان مطالب کتاب رو بیان می کنه اما در مورد آیات قرآن یکی دو مورد غلط اعرابی داشت که اگر ان شاءالله این موارد اصلاح شود ، گویندگیشان بی نقص خواهد بود. موفق باشید.
سارا
متاسفانه گوینده اصلا مناسب این کار نبود و از جذابیت کتاب کم می‌کرد
Saeed Mardany
یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش دادم. بنظرم از نگاه فرهنگی میشه خیلی بهش پرداخت و سبک زندگی خیلی دقیق بهش اشاره شده بود. نکته مهمی که داشت تبلیغ دین در عمل به آن است نه فقط در حرف!
کاربر ۴۹۹۸۶۵۴
برای خواندن کتاب حتما باید به علم فن بیان و آکسان گذاری صحیح مسلط باشیم. راکورد رو خفظ بکنیم. گاهی تو دماغی و گاهی تند و بی احساس و گاهی با احساس نخونیم. اقلا یکبار بخونیم و غلط نداشته باشیم. خوانش افتضاح بود.
حسین حسنی
واقعا عالی بود راوی هم چون خانم بود این حس به آدم دست میداد که خود خانم یامامورا دارن روایت رو تعریف میکنن پیشنهاد میکنم حتما کتاب رو بخونید یا گوش بدید
hafy
سلام، لطفاً نسخه چاپی و متنی کتاب را هم بگذارید. من با صدای راوی اصلا نمیتونم ارتباط برقرار کنم. متشکرم.
جوینده
داستان واقعی را دوست دارم و این کتاب نثری روان دارد و جذاب است. ولی گویندگی کیفیت دارد و در بسیاری از جملات آکسون گذاری‌ها درست انجام نشده است .

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵ ساعت و ۲ دقیقه

حجم

۴۱۵٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵۰,۰۰۰
۳۵,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۴صفحه بعد