نظرات درباره کتاب صوتی رستاخیز و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی رستاخیز اثر لئو تولستوی

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی رستاخیز

نویسنده:لئو تولستوی
گوینده:حامد فعال
انتشارات:انتشارات مجید
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۴۴ رأی
۳٫۶
(۴۴)
Alone.E.
داستانی زیبا ، پر کشش و تامل برانگیز از آثار زیبا ،بزرگ و ماندگار ادبیات جهان ، از نویسنده ای نامی ، چیره دست و از نوابغ ادبیات جهان ( لئو تولستوی ) همراه با گویندگی عالی ، سلیس و روان حامد فعال گرامی و همچنین قیمت معقول نسبت به سایر آثار صوتی با کیفیت ، همه و همه کنار هم.... شک نکنید...
کاربر ۴۵۰۳۸۵۷
👌👌👌👌👌
کاربر ۲۰۵۶۹۴۵
خوشحال میشم اگر با صدای زیبای آقای حامد فعال، رمان جنگ و صلح رو هم بشنوم. با تشکر
سحر مصلی نژاد
بیدار کننده ی وجدان های خفته. داروی تلخی که انسان برای زنده ماندن هر از گاهی باید آن را بنوشد‌.
کاربر آرزو روان
تعهد و مسئولیت پذیری دو اصل اساسی برتری رفتاری انسان‌ها نسبت بهم هست که اگر رعایت بشوند، می‌توانند اثرات دامنه‌داری در اجتماع بگذارند. رستاخیز این دور را در کنار وجدان معنا کرد.
محمدحسین
در بعضی قسمت ها کتاب کاملا حالت مانیفست و بیانیه به خودش می گرفت که لااقل برای مخاطب امروزی اصلا جذاب نیست .
گیتالی
زیادی مفصل و برای من به‌خصوص در نیمه‌ی دوم بسیار خسته‌کننده بود. یک عالم حرف درباره‌ی عدالت اجتماعی داره که واقعاً از حد شعار فراتر نمی‌ره.
فاطره بهارلويي
عالی بود واقن پیشنهاد میکنم
ꎭꀤꈤꍏ
گویندگی خیلی ایراد داره. برای مثال شخصیت سیمون سون ( با نام کامل ولادیمیر سیمون سون) مرد هست ولی با صدای زن گویندگی شده!!! -------------------------------------------- " شاید این استاندارها، رئسای زندان، پاسبان ها، وجودشان ضروری باشد اما بی اعتنا بودنشان نسبت به کیفیت های اساسی انسان بودن، عشق ورزیدن و رحم کردن به یکدیگر، واقعا نفرت انگیز است. همه ی این خطاها از اینجا سرچشمه می‌گیرد که آن‌ها، آن‌چه را قانون نیست، قانون می‌پندارند و آن‌چه را قانونی ابدی است، تغییرناپذیر و پایدار که از سوی خداوند در دل انسان‌ها به ودیعه نهاده است، قانون نمی‌شناسند... "
کاربر 3209440
پرداختن به جزئیات بیش از حد لزوم در ابتدا جالب و در ادامه خسته کننده خواهد بود.توصیه نمیکنم چون 25 ساعت زمان کمی نیست و میتوان روی کتاب های بهتری سرمایه گذاری کرد
mary777
نویسنده ای که آثار شاخصی مثل جنگ و صلح و آناکارنینا رو خلق کرده چطور می تونه چنین فاجعه ای رو بنویسه؟! ابتدای رمان بد نبود انصافا. اما هرچی به جلورفت به شدت شعارزده و خسته کننده شد. انگار که سال آخر عمر تولستوی باشه و بخواد به زور با تشویق مردم به خوبی برای خودش آخرت بخره. اینجاست که فرق داستایفسکی با خیلی از نویسندگان روس مشخص می شه. من تا الان از داستایفسکی کتاب بد نخوندم. اما این واقعا بد بود. من تا آخرش رو به زور گوش کردم که ببینم بالاخره تغییری می کنه یا نه!
کاربر ۴۵۱۶۲۴۰
هرکی این کتاب دهخدا را درست کرده دستش درد نکنه ممنون از سازندش👏👏👏
احسان
مگه کتاب برای دهخداست؟!

زمان

۲۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۵ ساعت و ۲۹ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۲۵٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۹۹,۰۰۰
۴۹,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد