نظرات درباره کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد اثر پيتر شف

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد

انتشارات:استودیو نوار
امتیاز:
۳.۹از ۱۴ رأی
۳٫۹
(۱۴)
Davood Rajabi
کتاب دید اقتصادی (یا چگونگی رشد و فروپاشی اقتصاد)، داستانی ساده، گیرا و خواندنی دارد و قطعاً خواننده – خصوصاً اگر اطلاعات اولیه‌ی اقتصادی‌اش کم و ناچیز باشد – از آن بسیار خواهد آموخت. اما لازم است به خاطر داشته باشیم که ساده‌سازی، هرگز بی‌هزینه نیست. وقتی مباحث پیچیده‌ی اقتصادی را در حد یک داستان نسبتاً کوتاه، خلاصه می‌کنیم، باید انتظار داشته باشیم که ضعف‌هایی هم در آن پدید بیاید. در بسیاری از بخش‌های کتاب، ممکن است اما و اگرهای بسیاری در ذهن‌تان شکل بگیرد که نویسندگان، به سادگی از کنارش عبور کرده‌اند. به بیان دیگر، ممکن است نتوانید به راحتی با همه‌ی مفروضات نویسندگان کنار بیایید. کتاب از نگاه دید اتریشی به اقتصاد نگاه می کند. برای علاقه مندان مباحث اقتصادی مفید می باشد.
elham
متن و داستان این کتاب همون کتاب دید اقتصادیه، البته خیییلی کم ادبیاتش متفاوته. من این رو ترجیح میدم، بخاطر متن یا صدای گوینده بنظرم قابل درک تر بود. نکته ی بعدی، با اینکه سطح کتاب برای مبتدی هاست ولی باید برای فهمش حداقل مبانی اولیه اقتصاد کلان رو بدونید.
ll
عنوان کتاب کاملا گویاست، داستان‌وار که شکل‌گیری پول و اقتصاد به زبان خیلی ساده بیان می‌شود. برای بچه هاتون بخوانید تا از بچگی به اهمیت و ارزش پول آشنا شوند.
محمد غائبیان
راوی بسیار عالی کتاب مناسب کسانی که علاقمند به آشنایی با روند اقتصاد کلان هستند. در قالب یک داستان به خوبی توضیح میده
f
کتاب متنیش هم بذارید

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۴ دقیقه

حجم

۲۵۵٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۷۷,۰۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد