نظرات درباره کتاب صوتی رمز قهرمانی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی رمز قهرمانی اثر ویلیام اچ. مک‌ریون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی رمز قهرمانی

۳٫۷
(۲۳)
کاربر ۵۰۰۴۱۳۴
خیلی خوب و آموزنده. بخصوص فصل شجاعت که می گوید هر روز یک قدم شجاعانه تر رفتار کنید. جلوی یک قلدر یک قدم بایستید. جلوی ترس های درونی یک قدم جلوتر روید و غیره... نویسنده ی آن نویسنده کتاب معروف تختخوابت را مرتب کن میز می باشد.
22228872
عالی بود، یکی از بهترین کتاب های که دوسداشتم چندین بار گوش بدم،
کاربر ۳۸۵۴۵۸۹
کتاب زیبایی هست در باره ۷ ویژگی مهم که باید در انسان باشه صحبت میکنه از اون کتاب هاست که ارزش گوش کردن یا خوندن برای چند بار رو داره
کاربر ۲۴۳۹۹۲۹
در کتاب رمز قهرمانی گویندگی و صداگذاری عالی بود. داستان ها خیلی جالب بودن. نتیجه گیری های آخر هر فصل هم خیلی خوب بودن. محتوای کتاب طوری هست که مشتاق میشی تا آخر گوش کنی.
کاربر 1942154
نه
مسعود
اول نظر ها رو خوندم ، چندتا نظر خیلی عالی بود و چندتا نظر خیلی بد ! به نظرم سرفصلها رو بخونید کافیه . یه جا میگه افرادم زدن چندتا دختر افغانی رو اشتباهی کشتن و پدرشون مارو بخشیده پس بخشش کار خوبیه . من با سرعت 1.5x گوش دادم و بازهم به نظرم مثالها بدرد نخور بودن . سرفصلها کافیه
کاربر 296877
در یک کلام بی نظیر! کتابی بی نظیر از انسانی بی نظیر! به همه زنان و مردان از هر ملیت و شهر و نژادی خوندنش رو توصیه می کنم. با تشکر از خوانش خوب کتاب.
کاربر ۱۵۲۳۸۵۳
کتاب خوبی بود توصیه میکنم
کاربر ۴۷۴۶۵۷۷
نویسنده این کتاب یک افسر آمریکایی بوده که توی جنگ ویتنام و افغانستان کلی نقش داشته و همه چیزکتاب هاش مال اون جنگهاست که کاملا غیر انسانیه و فاقد ارزش گوش دادن.
کاربر ۴۳۰۰۵۶۵
کتاب فانتزی بود بنظرم ارزش گوش کردن رو نداشت

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۱۵ دقیقه

حجم

۱۷۹٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد