نظرات درباره کتاب صوتی فصل دوم ـ اپیزود ششم ـ مسئولیت شخصی در دوران دیکتاتوری و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی فصل دوم ـ اپیزود ششم ـ مسئولیت شخصی در دوران دیکتاتوری اثر هانا آرنت

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی فصل دوم ـ اپیزود ششم ـ مسئولیت شخصی در دوران دیکتاتوری

۴٫۳
(۲۹)
تندبادنیمه شب
مسئولیت اخلاقی ما نسبت به زندگی در جامعه ای توتالیتر چیست ؟ گویندگی عالی ، متن مستدل و جذاب ، سوال هایی مهم در رابطه به زیست امروز ما ایرانیان. لطفا این کتاب صوتی کوچک را گوش کنید.
عادل تنها
خیلی خیلی خوب و مفید این مقاله باعث شد بتونم با فکرِ باز تری به موضوع رفتار و اعمالِ مردمی که در یک حکومت دیکتاتور و ظالم زندگی میکنن فکر کنم. نویسنده در ابعادِ مختلف به موضوع مسئولیت مردمِ عادی که زیر سایه ی یک حکومت توتالیتر، دیکتاتور یا ظالم زندگی میکنن پرداخته. درواقع نویسنده رفتار و اعمالِ مردمِ عادیِ آلمان در زمان حکومت هیتلر رو بررسی کرده
Alireza
در حقیقت نشر این نوشته ها بصورت رایگان ایفای رسالت روشنفکری است، آفرین😚
Arma
توضیح بسیار جالبی نسبت به دادگاه های افراد نازی داده بود و از نگاه جدیدی به جنایت ها و مسئولیت افراد در قبالشون نگاه کرده بود. در ضمن قسمت توضیح فرق بین حکومت دیکتاتوری و توتالیتر بسیار مفید بود برام.
حضرت اشرف
صدای بی نظیر متن جذاب در کل ممنون
sara.jfam
یکی از بهترین بخشهای نوشته هانا آرنت درباره آیشمن بود. خوانش راوی واقعا خوب و دقیق بود‌ انتخاب موزبک هم عالی بود. واقعا لذت بردم و استفاده کردم ‌
حسین محمدی
۵
پروین
بسیار عالی. بخصوص گویندگی عالی بود. ممنونم
سیما
هر انسانی همین‌که انسان است، فارغ از اینکه کجا و در چه دوره‌ای زندگی می‌کند، در برابر کارهایی که می‌کند و نمی‌کند، مسئول است و خانم آرنت با استدلال‌هایی محکمه‌پسند برای هرکدام از مغلطه‌هایی که ممکن است مسئولیت شخصی را از دوش انسان بردارد، پاسخی دارد. چقدر زمانۀ ما تشنۀ چنین مسئولیتی است! ترجمه و گویندگی بسیار خوب و دل‌نشین بود. ممنون از نشر نو.

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۸۴٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد