نظرات درباره کتاب صوتی برتری خفیف و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی برتری خفیف اثر جف اولسون

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی برتری خفیف

۳٫۹
(۹)
kiani
از هر نظر این نسخه کتاب هم جدیده هم عالی صدا ی گوینده که واقعا حرفه ای و محشره .کیفیت صدا و موزیک خیلی متناسب هستش ترجمه روان داره .هیچ ایرادی نمیسشه از این نسخه گرفت .ممنونم از تیم طاقچه و همچنین انتشاراتی که این کتاب رو در اختیار عموم قرار دادن. این کتاب زندگی شما رو به دوقسمت قبل و بعد شنیدن تقسیم میکنه.این کتاب قبل از اثر مرکب نوشته شده و خیلی خیلی خیلی کاملتر و بهتر از اثر مرکب هستش تمام راهکارها ساده و قابل اجراست .اگر قصد مطالعه برتری خفیف رو دارید این نسخه رو لطفا گوش بدید کاملا بی نقص هستش از هر نظر.موفق باشید.
امید اسفندیاری
ممنون از توضیحات و توصیفات شما برای کمک به خرید این کتاب ممنون 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
کاربر 7629781
صدا و لحن گوینده بسیار دلنشین و خوش انرژی بود. ممنون از ایشون. محتوای کتاب بسیار واقع گرا و کاربردی است. نکات ارزشمندی که با به کار گیری در زندگی روزمره احتمال موفقیت را بسیار بالا میبرد. حاوی مثال ها و داستان های جالبی از افرادی که این تکنیک را به کار برده اند. خوشبختانه محتوا کاملا به دور از مطالب زرد و سطحی کتابهای موفقیت است. خبری از مطالب بی ارزشی مانند قانون جدب و فرکانس و ارتعاش و مطالب شبه علم سطحی عوام فریبانه نیست.
مجتبی طاهری
سلام تا به الآن با اختلاف بهترین کتابی که توی زمینه موفقیت فردی خوندم، کتاب اثر مرکب دارن هاردی به نظرم بیشتر از این کتاب الهام گرفته.
مالک
بسار عالی یه کتاب فوق العاده
محمد مجد
به نظر من کار گویندش محشره. ولی کتاب همون موضوع کتاب اثر مرکب رو با طول و تفسیر خیلی زیاد گفته. با یک سوم این حجم هم میشد مطلب رو رسوند. البته مطلب مطلب مفیدی هست.

زمان

۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۸۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۲ ساعت و ۳۱ دقیقه

حجم

۶۸۷٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۹,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد