نظرات درباره کتاب صوتی نان سال‌های جوانی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی نان سال‌های جوانی اثر هاینریش بل

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی نان سال‌های جوانی

نویسنده:هاینریش بل
انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۳.۹از ۲۴ رأی
۳٫۹
(۲۴)
ali
به نظرم کتاب بدی نیست اما خیلی هم ویژه نیست شاید بشه گفت اگر نخوندین چیز خاصی از دست ندادین. اجرا خیلی خوب بود اما درباره خود داستان باید بگم به نظرم اون نتیجه گیری ای که یک دستان رو قوی میکنه نداشت.
معاش
به نظر من اجرا ی خیلی خوبی بود بطوریکه شاید بشه گفت حس گوینده در جاهایی حتی از حس نویسنده هم جلوتر ه . البته ایراد کلی که به کتاب های صوتی وارده، تک صدا بودن گوینده ست و اگر بشه از تعداد بیشتری و یا حداقل در قسمت هایی از گوینده خانم هم استفاده کرد کار خیلی بهتره میشود.
گربه ماهی
به عنوان اولین تجربه ی کتاب صوتیم خیلی خوب بود
Aydin
کتاب در رابطه با تاثیر جنگ بر زندگی مردم است، حتی سال‌های سال بعد. تاثیرات مخربی که از بین نمیرن و زخمهایی که زمان آن‌ها را التیام نمیبخشه. شخصیت کتاب در زمان کودکی کشورش درگیر جنگ بوده و گرسنگی های زیادی رو تحمل کرده و نان داغ و تازه براش آرزو شده. حالا هم که بزرگ شده و درامد داره و جنگم تموم شده، هنوز اون عقده‌ها و ترس‌ها باهاش هست و روی تمام جنبه‌های زندگی اون حتی روابط عاطفیش هم تاثیر مخرب داره. پیام داستان خوب بود ولی با قلم نویسنده ارتباط نگرفتم متاسفانه.
Dindin
این کتاب از نظر من یکی از بهترین آثار در دنیای قلم هست و من واقعا اون رو به عنوان یک اثر متفاوت همیشه دوست داشتم و دارم.
mohammadjavad
داستان زیاد جذاب نیست ولی خب کتابیه که برنده نوبل شده و مطمئنا ارزش وقت گذاشتن دارد. همچنین موسیقی متنی که برای این کتاب انتخاب کردن بسیار زیباست. ممنون از گروه آوانامه.
ARMITI
مثل همیشه اجرای اقای سلطان زاده عالی بود نکته ای باید متذکر شوم اینکه باید تاریخ این برهه رمانی را بدانید تا علت این اغراق را درک کنید دوره ای در اروپا که بخاطر جنگ و تورم زندگی بسیار سخت بود البته با الان ما فرقی نداره
AS4438
دهانش مثل همیشه تلخ بود،دهان یک انسان گرسنه که اعتقادی به عدالت وبرابری دراین دنیا ندارد( ازکتاب). کتاب باخوانش فوق العاده زیبای استادسلطان زاده بسیارشنیدنی وعالی بود، بعضی ازبخش های کتاب سانسورشده ومنظورنویسنده بخوبی آشکارنشده، درهرحال جالب بود.
توحيد
مثل داستانای آلمانی دیگه ای که خوندم، تلخ، گزنده و سرد بود. اون قسمتش که در عین عصبانی بودن، روی یه میز نشستن و با هم خیلی راحت حرف می زنن، واقعا جالبه. شکل داستانو نپسندیدم؛ خصوصا آخرشو که شبیه فیلمای با پایان باز بود. یه ول انگاری خاصی توی رفتار شخصیت اول هست که آدمو اذیت می کنه (شبیه شخصیت اصلی رمان بیگانه یا حتی هانس عقاید یک دلقک). با خوندنش یاد یه شعر از شاملو افتادم که یه جاش می گه "غم نان اگر بگذارد...". ترجمه و اجرا هم کیفیتی تقریبا مشابه باقی کارای آقای سلطان زاده داشت و خوب بود
Fatishma
من اینجا نشنیدم کتابو. خیلی وقت پیش خوندمش البته با اسم نان آن سالها. عالللللی بود. بسیار تاثیرگذار و دلنشین
Amirtaher
پس این اثر که افراد درباره ش کامنت میذارن رو نشنیدین و خیلی وقت پیش خوندین!!!؟ خب چه لزومی داره کامنت بدین. شاید نسخه صوتی اصلا طوری باشع که اصلا خوشتون نیاد. وقتی اثری از زیر دستتون رد نشده اصولا نباید نظری در موردش بدین و اینکه داستان رو میدونید باعث نمیشع این حق رو در خودتون احساس کنید.
MediaAsvad
با تمام احترامی که به هاینرش بل دارم با این کتاب زیاد جور نشدم برام سرد و بی روح بود البته شاید با عقاید یک دلقک مقایسه میکردم ولی برام بحث جذابی نبود گویندگی هم مثل همیشه عالی

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۲۲ دقیقه

حجم

۲۴۰٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۶,۰۰۰
۳۹,۲۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد