نظرات درباره کتاب صوتی عشق در زمان وبا (عشق سال های وبا) و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی عشق در زمان وبا (عشق سال های وبا) اثر گابریل گارسیا مارکز

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی عشق در زمان وبا (عشق سال های وبا)

انتشارات:آوانامه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۱۹۴ رأی
۳٫۹
(۱۹۴)
mahdieh
عالی عالی عالی این کتاب رو به قصد بالا رفتن ادرنالینتون نخونین به قصد دیدن یه عشق هیجان انگیز نخونین به قصد اروم شدن بخونین اونوقته که با صفحه به صفحش زندگی میکنین و با خوندن هرخط به دنیای جدیدی میرین با این کتاب میشه زندگی کرد👌👌
کاربر ۲۴۶۶۲۶۱
عالیه واقعا...
i._.shayan
گابریل گارسیا مارکز بهمن فرزانه ارمان سلطان زاده مگه بهتر از اینم داریم دیگه ؟
Nino
روایت و داستان گویی مارکز که واقعا معجزه اس ولی برای من درک عشق فلورنتینو آریثا سخت بود!واقعا میشد اسمشو عشق گذاشت؟!🙄 به جز ادعای عشق فلورنتینو،بقیه ی داستان برام واقعا جذاب بود!(نسخه ی صوتی رو گوش ندادم ، این کتاب رو هم با همین ترجمه بخونید البته اگه قصدش رو دارید)
کاربر 6011528
بنظرم دقیقا همین رو می خواست نشون بده، فلورنتینو از راه بچه گانه ای ابراز علاقه خودش رو به فرمینا دازا نشون می داد و به همین دلیل فرمینا یک دفعه چشم باز کرد و از دید منطقی زندگی فهمید فلورنتینو واقعا مرد زندگی نیست. اما فلورنتینویی که فرمینا در پایان اون رو پذیرفت در واقع از روش درست این عشق رو بروز داد و مثل یک انسان واقعی رفتار کرد نه شبحی که فرمینا همیشه می دید. واقعا روایت مارکز متفاوت و فوق العاده است.
rorobook
به قول دوستمون ، شهوت در سالهای وبا بسیار مناسب تر هست برای اسم کتاب …😀
elham
بیشتر شهوت در سالهای وبا مناسبش بود 😁
Amir Savarrakhsh
روایت آرمان سلطان زاده مانند همیشه عالی بود اما رمان برای من اندکی خسته کننده بود، عاشقانه ای زیبا ولی طولانی
SARA
جالب بود، اما اواسط یکم خسته کننده بود و فقط بخاطر گویندگی جذاب گوش کردم‌.
Hosna
گویندگی که حرف نداشت🎙️👍🏼 داستان هم زیبا بود و به نظر من دلیل زیباییش ذکر کوچکترین جزییات بود...
میلاد
سالها قبل خوانده بودم و ارزشش را داشت که نسخه صوتی آن را هم بشنوم. عاشقانه ترین رمانی که خوانده ام. ترجمه عالی و خوانش فوق العاده خوب و موسیقی بسیار هماهنگ و زیبا. بنظرم تجربه شنیدن رمانها با این کیفیت خوب از خواندن کتاب لذت بخش تر است.
m
سلام ببخشید کتاب قابلیت انتقال داره اگه براتون امکان داره یک حساب تلگرامی واتساپی چیزی رو بدید که فایل رو ازتون بگیرم (با قیمت کمتر از قیمت طاقچه)
raminhoo
با صدای آرمان سلطان زاده زیبا بود. البته اون انتظاری که قبل از خواندن کتاب داشتم براورده نشد. معتقدم آثار نویسندگان روس یک سر و گردن بالاتر از کار سایر نویسندگان هست. کتاب بعدی که مطالعه میکنم «صد سال تنهایی» از همین نویسنده هست، ببینیم اون چطوره.
Amir Sheikh
بنظر من که بهترین کتاب مارکز «کسی برای سرهنگ نامه نمی نویسد» بود. از صد سال تنهایی و عشق در زمان وبا نه تنها خوشم نیامد، بلکه ذله شدم تاتموم شد! نمی دونم بخاطر ترجمه اشون بود یا چیز دیگه. بهرحال بنظرم خیلی معمولی بودن. اصلا در حد نوبل نبود.
رضا
صدسال تنهایی را با ترجمه کیومرث پارسای بخونید تا وقت و پولتون هدر نره
hamid nia
دقیقا مثل داستایوفسکی
سپينود
توصیفات و فضا سازی عالی بود. نوع روایت هم جالب بود. خطی روایت نمیشه و همین جذابیتشو بالا می بره. اما بنظر من چیزی که دیده میشه بیشتر هرزگی و هوس رانیه تا عشق. و به شخصه اعتقاد دارم با پایانی زرد روبه رو هستیم. اما در نهایت از خواندنش لذت بردم.
کاربر ۱۸۹۹۸۱۲
بسیار با شما موافق هستم متاسفانه این کتاب... کتابی با تیراژ بالا فقط رواج هرزگیست و ادم را به شک میندازه که چه جور کتاب هایی و با چه اهدافی یک باره جزو برترین ها معرفی میشن....
babak1374
جزئیات انقدر خوب ذکر شده که از گوش دادن بهش نه تنها ادم خسته نمیشه بلکه لذت میبره یکی از ویژگی های خوب اقای سلطان زاده اینه همیشه بهترین ترجمه رو برای خوندن انتخاب میکنه و یه منبع خوبیه برای انتخاب بهترین ترجمه از بین ترجمه های مختلف قدرت فوق العاده نویسندگی گابریل گارسیا مارکز هم نیتزی به تعریف نداره این رمانش هم فوق العاده خوب و عالی بود
ghazaal
عشق در سالهای وبا مثل شروع یک طوفان از امواج کوچک شروع میشه تقریبا تا زمانی که داستان به گذشته و داستان عشق فلورنتینو برنمیگرده همه چیز طولانی و پر جزئیاته اما کم کم جزئیات توصیف فضا به جزئیات احساسات بدل میشه و به شکلی زیبا بهم بافته میشه و شیرینیش زیر زبون آدم مزه میکنه پس اوایل داستان رو صبور باشید :) داستان عشق تقریبا یک طرفه دو جوان که حالا پیر شدن و در یک فلش بک داستانی خواننده با ماجرای عشق و جدایی اونها آشنا میشه و بعد از جدایی در جریان اتفاقات زندگی هرکدوم اونها قرار میگیره و آخرای داستان لوپ میخوره و دوباره به زمان حال و جایی میرسه که در پیری باز مرد عاشق داستان(فلورنتینو) فرصتی برای نزدیک شدن به معشوقش(فرمینا) پیدا میکنه معشوقی که پنجاه و یک سال برای بدست اوردنش صبر کرده حالا در اضطرابه چه میشود رو باید بخونید! شخصا جزئیات افکار و رفتار تمام شخصیت ها رو دوست داشتم طوری بیان شده که انگار اونها رو شناختم عادت‌ها اخلاق و حرف زدن هرکدام کاملا ویژه خودشون بود و باعث لذت بردنم شد توصیفاتی از احوالاتی که هر انسانی تجربه می‌کند هم در کتاب هست مثل توصیفاتی که مارکز در جنس اندوهی که کسی بعد از مردن دیگری تحمل میکنه بیان کرده. با توجه به ژانر عاشقانه کتاب لحظات شاعرانه‌ بسیاری هم داره که جالبش میکنه. عشق و رفتار دیوانه وار بعد از جدایی فلورنتینو رو نمیشه با ذهن بسته خوند اگر قفلی بزنید رو مسائل اخلاقی و جنسیش ازش خوشتون نمیاد ولی من از خیلی چیزای داستان خوشم اومد(گل سرخ و عطر خوردنش ⁦ಥ‿ಥ⁩) باید بیان ساده چنان جنونی رو از هنرمندی و نبوغ مارکز شمرد. اینکه رمان انقدر معروف شده شاید بسته به همون ضد اخلاق و تابو شکن بودن در زمانه و یا داستان‌های مد روز کشور خودش باشه مارکز جامعه شناسی داستان رو رعایت کرده و فلورنتینو که خودش حرامزاده ست و انحراف جنسی خارج از ازدواج و فاحشه خانه ها امر عادی محیط اجتماعی حاکم بر کتاب محسوب میشه رو شفاف بیان کرده باید در نظر داشت فلورنتینو تو این محیط چنان عشقی رو پرورش میده او مسیحی هست که تو اجتماع ادم حسابش نمیکنن و بسیار فقیر بوده و در محله های نه چندان مرفه با توجه به اختلاف طبقاتی رشد کرده تازه با پول نزول پس ازش توقع شیعه اثنی عشری نداشته باشید :)) او حاصل ان اجتماعی است که میخوانید. البته که هیچ رمانی کتاب الهی و سرمشق اخلاقی شما نیست و نباید باشه که بخوام تاثیر این رمان بر اخلاق رو برسی کنم یا بگم در فرهنگ ما فلان بهمان فقط میگم انسان موجودیست دارای خرد پس محتوی جنسی و اخلاقی کتاب رو اگاهانه ببینید که تاثیر ناخواسته بر شما نگذاره همین. با دیدگاه داستانیش میتونم بگم خیلی جاها به نظرم نه تنها ضد اخلاق نیست بلکه واقع بین هم هست. شخصا از خوندن آثار نویسنده هایی که در توصیف افراط می‌کنند خوشم نمیاد اما، اما، حتی اگر اخلاقی چون من دارید از توصیفات مارکز که سلطان زاده بخواند خسته نخواهید شد ترجمه بهمن فرزانه روان است و خوانش سلطان زاده لذتبخش که شخصا تجربه شنیدن کتاب رو بهتر از خواندنش یافتم. بعد از شروع شدن اصل ماجرا شما هم کم کم از داستان لذت خواهید برد و به ریتم عادت می‌کنید. در پایان امیدوارم لذت ببرید :)
melidos
توصیف های کتاب عالیه و خط روایی جالب هم مجابتون میکنه تا آخر کتاب بخونین اما وقایع جوری پیش میره که کاملا مشخصه یه مرد این کتاب رو نوشته که یه نگاه مردانه ی عجیب غریب به زن و عشق داره و هیچ چیزی حتی کودک آزاری و تجاوز بنظرش بد نیست و تازه رمانتیک هم جلوه شون میده!
مهدخت
من موندم چطور چنین نویسنده ای نوبل ادبیات گرفته؟ چرا چنین کتابی انقدر معروفه و توصیه میشه؟چرا مسائل توش به چشم کسایی که از کتاب تعریف میکنن بد و وحشتناک به نظر نمیاد؟
حضرت امام
اگه این طوریه که گفتین چرا چاپ شده؟ چرا ترجمه شده؟؟ بدآموزی داره... حتی عشق هم باید در چارچوب درستش باشه. از طاقچه می‌خوایم که این کتاب رو حذف کند.
leila
اصلا کتاب جالبی نبود
P.H
کتاب بسیار زیبا و جالبیه. نکات خیلی خوب و تامل برانگیزی رو مطرح می کنه. داستان، به صورت عاشقانه ای آرام و بدون هیجان زیاد، پیش میره و نویسنده عشق رو از یک دید خاص به تصویر می کشه. خوانش داستان توسط گوینده هم بسیار خوبه. فقط بعضی توصیفات برای من بیش از حد و از حوصله خارج بود. اما با این حال همه جملات و داستان ارزش خواندن و یا شنیدن داره‌.
dream
سلام . چجوری میشه به فلش انتقالشون داد ؟
Makvan Asvad
باید وارد وبسایت طاقچه بشید و اونجا دانلود کنید دوست عزیز
Faezeh
سلام فکر کنم نمیشه دوست عزیز
donya
فیلم این داستان و دیدم که عشق و انتظار و وفاداری و تلاش شخصیت پسر عاشق که سالها جدایی از عشقشو تجربه کرد واقعا قابل تحسین بود البته که خوندن کتاب به مراتب میتونه جذاب تر باشه
مانا
فیلمش که پر از صحنه بی ادبیه! همین کتاب سانسور شده رو بخونیم بهتره
mahoo
اینقدر اسم و شخصیت داره نتونستم صوتی گوش کنم ترجیح میدم خود کتاب بخونم
هانی
به نظرت اصلا با پیش از آنکه بمیرم قابل قیاس هست؟ 😅
mahoo
متاسفانه این کتاب نخوندم اگر پیشنهاد میدید قشنگه بخونم
♡sana.m♡
مثل کتاب پیش از انکه بمیرم هست؟
مهرداد
عالی بود... داستان شما را سوار قالیچه پرنده می کند و مدام میبره به جاها و زمانهای گوناگون... از گوینده داستان هم سپاسگزارم
Sattar
مترجم خوب و گوینده خوب. اما داستان از مقطعی به بعد بسیار کسل‌کننده می‌شه. شاید اگر اجرای خوب آقای سلطان‌زاده نبود، هرگز تا آخر گوش نمی‌دادم.
ستاره
جالبه

زمان

۲۰ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲۰ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱ گیگابایت, ۸۵٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۳۷,۰۰۰
۹۵,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۵صفحه بعد