نظرات درباره کتاب صوتی غزلیات مولوی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی غزلیات مولوی اثر احمد شاملو

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی غزلیات مولوی

۴٫۱
(۲۹)
arash
یک سوال فنی دارم اگه جناب شاملو این اثر را در خانه خود ضبط کرده و شاعر هم خیلی قدیمی تر از این هست که شامل کپی رایت باشه پس چرا این انتشارات باید همچین مبلغی برای این فایل بگیره؟ آیا شاملو به سفارش این انتشارات این اثر رو ضبط کرده؟ سوال هست طعنه و کنایه نیست، اگه کسی میدونه ممنون میشم پاسخ بده.
ali sh
در گوگل سرچ کنید برای این نوع کارها رایگان است
کاربر ۱۹۴۷۲۸۶
در سال ۷۲ شاملو قراردادی با مؤسسه فرهنگی ماهور امضا کرد که آلبومی از از شعرهای شاعران قدیمی و معاصر ضبط کنن، طبق تبصره ۲ از ماده ب متن قرارداد (که نوشته در غیاب شاملو با همسرشان توافق شود)، قرارداد تا زمان حیات شاملو اعتبار داره و بعد از وفات شاملو و همسرش مؤسسه ماهور باید با فرزندان شاملو توافق می‌کرد که این توافق صورت نگرفت و فرزندان شاملو تکثیر آثار پدرشون بعد از وفاتشو رو منحصراً متعلق به خودشون می‌دونن. چیزی که گفتم متن عید قرارداد هست می‌تونید سرچ کنید تو گوگل براتون میاره، بنابراین فکر نکنم اپلیکیشن هایی که آثار شاملو رو می‌فروشن با اجازه فرزندان شاملو باشه.
معجزه ی سپاسگزاری
نیست نشان زندگی تا نرسد نشان تو...
سایه
چقدر زیبا
Ali
🙏🌷
"Shfar"
😇👌🏻
کاربر ۲۳۱۸۰۷۸
اشعار و گوینده هر دو بی نظیر. ترکیب مولوی و شاملو چه شود🤩
درل
خوبه
کاربرآریا ایرانی
سلام ...از خدام عذر میخوام که این چند سال ...خدایم من چه میکردم...خدایا تو را به بنگان پاکت قسم که بخشش دهی مرا آمین ....شما زحمت میکشین واقعا خداوند حفظ کندشمارا بعد از اژن خدایا خواهم از تو بیاموزم که تویی استاد وما بنده ها..آموزگارت بنده باکسی کاری ندارم ولی ما بهتر است....
علی
عالی
~sahar~
غزلیات مولانا عالیه . اما اون ۲ تا ستاره آخر رو به خاطر صدای بد خواننده ندادم

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۵۴ دقیقه

حجم

۱۲۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۷۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد