نظرات درباره کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی اثر زیگموند فروید

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی سه رساله درباره ی نظریه جنسی

انتشارات:آوانامه
امتیاز:
۲.۵از ۱۲ رأی
۲٫۵
(۱۲)
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
جنسیت و سوال‌ها زیگموند فروید روانشناس چالش برانگیز اتریشی، صاحب اثر «سه رساله درباره‌ی نظریه جنسی» است. در جامعه‌ی ما با این‌که در حال حاضر کودکان نسبت به همه چیز دانش نسبی‌ای دارند، اما در مسائل جنسی اطلاعات کمی دارند که دلایل خاصی از جمله: عدم آگاهی والدین از مسائل جنسی و حتی به‌زعم برخی افراد شرم آور بودن این‌گونه مسائل است. این عدم آگاهی‌ها امکان خطرات و سواستفاده‌های جنسی را در پی دارد. کتاب چالش برانگیز فروید در سال 1905 به چاپ رسید و چالشی در میان جامعه ایجاد کرد؛ اما اکنون هم شاید افراد خواننده این اثر به چالش کشیده شوند. انحرافات جنسی، آزارهای جنسی و ... جز جدایی ناپذیر جوامع است. این اثر نگاهی به انواع مسائل جنسی و انواع بیماری‌های این غریزه‌ی طبیعی و تمایلات انسانی در فواصل کودکی و بلوغ فرد دارد. زیگموند فروید زیگموند فروید در سال 1856 در جمهوری چک متولد شد. وی اولین فرزند از هشت فرزند یاکوب فروید تاجر پشم بود. فروید در سال 1881 از دانشگاه وین در رشته عصب‌شناسی پذیرش گرفت و در زمینه اختلالات مغزی و گفتار درمانی به پژوهش پرداخت. در سال 1902 به عنوان پروفسور شناخته شد. وی تکنییک‌های جدیدی را در علم روان‌شناسی ارائه و علم روانکاوی را پایه‌گذاری کرد. در فوریه 1923، فروید به سرطان لکوپلاکیا مبتلا شد. در اواسط سپتامبر 1939سرطان سقف دهان فروید درد فزاینده‌یی برای او به‌همراه داشت که درمانش امکان‌پذیر نبود. چند روز بعد، در 23 سپتامبر 1939 او نزد پزشک معالجش رفت و طی قراری که با وی گذاشته بود با تزریق دوز‌های معینی از مرفین به زندگی خود پایان داد.
𝓷𝓮𝓰𝓪𝓻
🌹🙏🏻
dr majid naseri
خیلی عالی بود سپاس فراواند
Ali1988
در مورد فروید و بینش او که هزاران مقاله و کتاب نوشته شده و مجال برای نقد محتوا نیست ولی کتابی بسیار بسیار مفید می باشد.متاسفانه با ترجمه ی افتضاح و بدتر از اون گویندگی افتضاح تر از اون به سختی میتوانید ده دقیقه از آنرا گوش دهید....در قسمت اول اشتباهات در ادای صحیح کلمات به کرات شنیده میشود و لحنه گوینده چنان زننده و خشک هست که ناامید میشوید و بعید میدانم بتوانید یک قسمت را گوش دهید.دقیقا لحن ایشان شبیه گویندگان خبر می باشد و مشخص است هیچ علمی در مورد فن بیان و گویندگی در پادکست ندارند. متاسفم
Mehdi Alinejad
ترجمه در حد وحشتناکی افتضاح هستش افتضاح ،حیف پولی که دادم
فواد انصاری
اگر چه ترجمه چندان روانی نداشت ولی خود کتاب هم مثل سایر آثار فروید مشکل و دیرفهم است. مباحثی مثل: وارونگی جنسی،مازوخیسم،سادیسم،استمنا،عقده ادیپ و .... مطرح میشود و با تمام این تفاسیر ارزش خوندن داره.
کاربر 6495802
ترجمه بسیار بد و گویندگی نامناسب به واسطه نامفهوم بودن متن ترجمه شده باعث میشه عملا چیز زیادی از کتاب نفهمید.

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۹ ساعت و ۵۲ دقیقه

حجم

۵۴۳٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۷,۰۰۰
۶۰,۹۰۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد