نظرات درباره کتاب صوتی صید ماهی بزرگ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی صید ماهی بزرگ اثر دیوید لینچ

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی صید ماهی بزرگ

۳٫۷
(۱۵)
bahare
افرادی که رشته سینما میخونن صد البته خیلی بیشتر از سایرین از شنیدن این کتاب لذت می برند، اما برای من خالی از لطف نبود چند نکته جالب و مهم رو ازش یاد گرفتم و از خوانش آقای عمرانی لذت بردم. چون کتاب کم حجمی هست و تایم کمی میگیره پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو تجربه کنید.
کاربر ۲۶۳۷۰۱۸
کتاب فوق‌العاده بود از هر نظر . نه فقط برای اهالی سینما. برای همه عالی
Zahra Hosseini
این کتاب رو به شکل چاپیش دارم. دوستانی که می گن کتاب های بهتری برای دانشجویان سینما و فلان هست، این کتاب یک کتاب تخصصی نیست و قرار هم نیست تخصصی رو انتقال بده لزوما یا صرفا. بیشتر در رابطه با ارتباط لینچ با درون خودش در مسیر خلق ایده هاست و چگونگی یافتن آرامش و هشیاری درونی برای یک هنرمند. و این که شاید من متن رو بیشتر پیشنهاد کنم(گر چه دست کم به اندازه ای که در نمونه پیداست خوب خونده شده) به این دلیل که متون کوتاهی هستن که نیاز دارن با یه مقدار دقت بیشتری خونده بشن. یا اگر شنیدید بعدش متن رو هم بخونید.
کاربر ۲۴۴۳۵۰۶
لینچ یکی از کارگردانای مورد علاقه منه. مصاحبه‌هاش همیشه برام جذاب بوده اما این کتاب خیلی خسته‌کننده بود. با وجود علاقه‌م به فیلم و فیلم‌سازی و سبک لینچ باید برخلاف دوستانی که گفتن شاید این کتاب برای کسانی که تو این زمینه کار میکنن مناسبه بگم که تقریبا زمان هدر دادنه. کتابای خیلی بهتر و قوی‌تری تو این زمینه هست. دقیقا با همین حجم. گویندگی کتاب بسیار خوبه، ترجمه هم روانه. خود کتاب برای من دلنشین نبود.
فضل اللهی
خلاصه کتاب،گوشه هایی از عرفان هندی- بودایی و مقداری خاطرات از فیلمهایی که نویسنده ساخته. واقعا مزخرف بود. شاید به درد هنرجویان رشته ی سینما بخوره ولی برای مخاطب عام فاقد جذابیت هست.

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۹ دقیقه

حجم

۱۵۷٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۰,۲۰۰
۴۹,۱۴۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد