نظرات درباره کتاب صوتی چگونه به راستی خودمان را دوست داشته باشیم؟ و نقد و بررسی شنوندگان | طاقچه
کتاب صوتی چگونه به راستی خودمان را دوست داشته باشیم؟ اثر موسسه HTeBooks

نظرات کاربران درباره کتاب صوتی چگونه به راستی خودمان را دوست داشته باشیم؟

۳٫۶
(۹۴)
sara
این کتابو نخوندم هنوز‌ولی مررسی از طاقچه بخاطر این همه فرصت و جایزه هایی که میذاره و خیلی تشویق خوبیه برای کتاب خوندن ممنونم .. ممکنه چندتا از کتاباهم با سلیقه من نوعی جور نباشه ولی باید قدردان بود تا شاکی بودن و فقط کم و کاستی هارو دیدن :)
256
بعد که کامنت گذاشتید می‌تونید برگردید رو کامنتتون و ستاره هاتون رو پاک کنید یعنی هر پنج تا ستاره خالی می‌شه
sara
چون برای کامنت گذاشتن باید امتیاز داد وقتی گوش دادم میتونم امتیارمو تغییر بدم
هانا مکرمی
وقتی کتابی رو نخوندید چرا بهش امتیاز میدین اخه؟!
پوریا
حاضر نیستم حتی یک ثانیه از عمرم رو پای اینجور کتاب‌ها صرف کنم!
Saeed
خب میخوای نخونی، نخون، چرا امتیاز کتاب رو میاری پایین؟!
کاربر ۳۳۸۸۶۸۲
🤣🤣 منم بعضی وقتا همین جمله تونو میگم
mahdi abbasi
خب صرف نکن کسی که مجبورت نکرده
Estatira
گوینده صدای خوب و مناسبی داره امااا... محتوی بسیار قهوه‌ای (در طیف زرد) پیش خودم گفتم بذار یه شانس بهش بدم، ولی خب جالب نبود. توضیح درست، منطقی و بدون مغلطه «چرایی و چگونگی» برای همچین عنوانی میتونه کتاب رو زرد نکنه! تا دلتون بخواد حرف تکراری میزنه، مغلطه می‌کنه و تناقض داره. یه جا میگه هدف عاشق خودتون بودنه و چیز دیگه‌ای مهم نیست؛ توی فصل دیگه میگه نه هدف مهمه، عاشق خودتون بودن هدف اصلی نیست! (چی شد؟!)
Asieh mohebby
برای کسانی که اطلاعات بالایی دارن زرد و تکراری محسوب میشه ولی کسانی که تازه میخوان این چیزا رو یاد بگیرن برای شروعشون خوبه.
کاربر ۳۴۵۵۴۱۴
چرا بده خانم میشه توضیح بدین؟
MaryLu521
عالی برای دوستانی که درگیر اندوه، افسردگی دراز مدت هستن یا حس می کنن تنهان و کسی دوستشون نداره🙆 من از گوش دادن به این کتاب احساس بسیار خوبی گرفتم. و کلی انگیزه بهم داد و ایده که چطور خودمو دوست داشته باشم! خیلی عالیه که از قلبت محافظت کنی، گوش دادن این قبیل کتابها فوق العاده حس بی نظیری داره😍 در کنار ترجمه روان و گویندگی خوب و انرژی بخش😸💗 تشکر می کنم از همه عواملی که در تولید این کتاب نقش داشتن😻 به علاوه طاقچه عزیزم که این همه کتاب خوب رو در اختیار مخاطب می گذاره🙆 فوق العاده ست برای دوستان و عزیزانتون هم بفرستین تا اونا رو خوشحال کنین🎉 من که می خوام چند بار دیگه هم گوش بدم چون حس خوب و مثبتی داره. امیدوارم بتونیم خودمون و و آدمها و دنیا رو بیشتر دوست داشته باشیم و دنیای قشنگی پر از عشق برای نسل بعد بسازیم😻
MaryLu521
خواهش می کنم😍🌹
aftabgardoon :)
نظر شما هم حال منو حسابی خوب کرد. 。◕‿◕。⁩♥️
قاصدک!
بی نهایت زیبا تلاش کن و کنارش هم خودت رو دوست داشته باش، زندگی همیشه عالی نیست 🦋
Ostad Kazemi
گویندگی خانم راضیه هاشمی فوق العاده است هر کتابی حاصل طرز فکر و تجربیات یک شخص است حال اگر با مدل فکری شما مطابقت ندارد قرار بر تخریب نیست!
Asieh mohebby
نظر منفی، خود به خود تخریب به بار میاره. خصوصا اگه تند گفته‌ شده باشه. نمیشه گفت که انتقاد اثری نداره. باعث میشه میزان مطالعه ی اون کتاب پایین بیاد. قبلا یه کتابی دیده بودم که خیلی نظر منفی دربارش ابراز شده بود. این باعث شد نخونمش. بعد ها خیلی اتفاقی خوندمش و فهمیدم نظرات اشتباه بوده و کتاب فوق العاده بود. اونایی که نقد کرده بودن مشکلشون این بود که کتاب با زائقه ی اونها جور نبود. اونوقت زده بودن تو سر کتاب و بی ارزش جلوه داده بودن. منم باور کردم. ولی درواقع هر کس استفاده و برداشت خودشو داره. موقع نقد ، باید گفت : با سلیقه ی من جور نبود یا به درد من نخورد. نه اینکه گفته بشه: کتاب به درد نخور بود،تو خالی بود، زرد بود! اینو درباره ی همه ی کتابها گفتم.
asal
:))))
رضا خدابنده‌لو
چرا هر کی نظر میده و نقد میکنه تهمت تخریب میزنیم؟
امیرحسین هبدالمحمدی
ممنون که به من یک کتاب صوتی رایگان هدیه دادی
کاربر 1534036
عالی بود ممنونم
محمدرضا
از اون مدل کتاب هایی هست که اولش کلی انگیزه و توضیح میده ولی به معنای واقعی افتضاح هست. صدای گوینده هم که حال آدمو به هم میزنه. اینقدر صدای گوینده زننده و سوز دار هست که من نتونستم با هدفون گوش بدم، الانم گوشام به خاطر این صدا بدجور درد میکنه. محتوای کتاب هم برای من تکراری بود، اومده بود چند تا راهکار داده بود و کلی توضیحات الکی که کاربردی نخواهد داشت. در این زمینه بهتره برین سراغ افرادی مثل: جول اوستین و نیک ووییچیچ که متاسفانه برنامه طاقچه از این نویسنده ها پادکست و کتاب کم داره ولی توی کتابراه مثل مور و ملخ هست.☺️💙
negar
خستہ کنندہ بود حس میکنم مرجع حرفای تکراری بود این صوت یا کتاب کلا بدونید ھیچی مھم تر از خودتون و روح خودتون نیست❤
کاربر ۱۶۲۲۳۵۹
کتاب بسیار خوب و مفید برای خود سازی
کاربر 1668
بسیار کتاب خوبی بود ، اگرچه ممکن است بسیاری از نکات مطرح شده را بدانیم ولی جمع آوری انها در کتاب بسیار عالی بود و حس خوبی و مثبتی در من ایجاد کرد . بهترین ویژگی صدای قشنگ و خواندن روان گوینده بود که واقعا عالی بود .
Negar Taslimi
من چون خودم مشکل خوددوستی شدید دارم و به خودم اهمیت نمیدم هر زمان که فراموش می کنم ، و دیگران رو الویت قرار میدم به محض متوجه شدن ، سعی می کنم این کتاب را دوباره و دوباره گوش کم و بسیار بهم کمک می کنه ،که یادآوری بشه بهم چون خودوستی که باعث میشه انرژی لازم را کسی کنیم که هم به دیگران یاری برسونین و بتوانیم دوستشون داشته باشیم و هم باعث جذب انرژی بیشتر برای خودمون میشه
کاربر طاقچه
بی کاربرده
maryam mafakheri
تکرارش خوب بود
alireza78
کتابی بسیار خوب برای ساختن خود و برقراری درست روابط اجتماعی ،جزو کتابهای خوبی است که تا بحال شنیدم.
sourina
صدای گوینده و جذابیت صداشون برای شنیدن لین کتاب خیلی کمک کننده و مؤثر هستش. به نسبت کتابای خودیاری و انگیزشی قبل از این خونده بودم. واقعا و جدا هم کاربردی تر هست و هم سازنده تر. در عین حال هم به واقعیت، نزدیک تر هم هستش(^o^). ممنون از هدیه ی خوبتون طاقچه:-))
mohammad ebrahimi
جالب بود
mostafa.salehi
ساده و عالی بود
fatahhasanzadeh
کتابی ساده اما لازم

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۶۲٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۳,۹۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد