دانلود کتاب صوتی خویش خانه با صدای محمدرضا صادق پور + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی خویش خانه اثر آیت دولتشاه

دانلود و خرید کتاب صوتی خویش خانه

نویسنده:آیت دولتشاه
انتشارات:واوخوان
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی خویش خانه

کتاب صوتی خویش خانه مجموعه داستان‌های صوتی نوشته آیت دولتشاه است که با صدای محمدرضا صادق پور می‌شنوید. این کتاب صوتی شانزده داستان کوتاه را در بر دارد که همگی از زبان اول شخص روایت می‌شوند.

درباره کتاب صوتی خویش خانه

کتاب خویش خانه اولین کتابی است که از آیت دولتشاه منتشر شده است. این کتاب دربردارنده شانزده داستان کوتاه است که همگی یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که از زبان اول شخص روایت می‌شوند. 

قرارگاه متروکه، خویش خانه، ناشنیده‌هایی در خواب، خیره به ماه پنجره‌ پنجره‌ای، از برای کنگره‌ها، حکم، نقش جنازه نبیه، لکه‌های آتش، اُوِرکت آمریکایی، پایان کابوس‌ها، آخرین روزهای ناصح، رقص یک متری یک سیاه، گمشده عمو، کاش این خیابان تا ابد ادامه پیدا کند، آخرین دل‌نوشته استاد و کلوت نام داستان‌های این کتاب است. بعضی از داستان‌ها در حال و هوای فانتزی روایت می‌شوند و برخی دیگر داستان‌هایی هستند که روایتی از زندگی شهری و آپارتمان نشینی را به خاطر می‌آورند. 

نویسنده در این کتاب به خوبی توانسته است مهارتش را در پروراندن داستان در موقعیت‌ها و فضاهای مختلف و متفاوت به رخ بکشد. داستان‌های در مکان‌های مختلفی همچون روستا، کویر، خوابگاه، شهر، معدن، گورستان، آزمایشگاه و ... اتفاق می‌افتند اما به دلیل اینکه دولتشاه به خوبی جغرافیای مکان‌های بیان شده‌ را هم می‌شناسد، توانسته به خوبی داستانش را در این مکان بنشاند.

نکته دیگری که در این کتاب به چشم می‌خورد، فضای تلخ و وهم آلودی است که در داستان وجود دارد. نویسنده با ایجاز خود از پرداختن به اصل ماجرا طفره می‌رود و کاری می‌کند تا شنونده به دنبال علت اصلی حوادث داستان بگردد. تلاشی که ممکن است البته با شکست روبه‌رو شود چرا که خالق داستان‌ها در پی این نیست که به این دست سوالات جواب دهد. او در عوض شما را همراهی می‌کند تا به لایه‌های زیرین داستانی بروید و وحشت و هراس را حس کنید.

کتاب صوتی خویش خانه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

شنیدن کتاب صوتی خویش خانه می‌تواند تجربه جذابی برای تمام دوست‌داران ادبیات داستانی ایران و علاقه‌مندان به داستان کوتاه رقم بزند. 

درباره آیت دولتشاه 

آیت دولتشاه، نویسنده معاصر ایرانی است. او در رشته ادبیات دراماتیک تا مطقع کارشناسی تحصیل کرده است و از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر تهران فارغ التحصیل شده است. آیت دولتشاه دبیر «سلسه نشست‌های نقد کتاب»، مدیر مسئول «موسسهٔ فرهنگی هنری هفت اقلیم» و مدیر «جایزه ادبی هفت اقلیم» است. این جایزه یکی از معدود جوایز ادبی مستقل ایران است که کماکان به فعالیتش ادامه می‌دهد.

از او تا به حال کتاب‌های ترکش لغزنده و این بازی کی تمام می‌شود، منتشر شده است.

درباره محمدرضا صادق پور 

محمدرضا صادق پور، یکی از گویندگان خوش صدای ایرانی است که در زمینه تولید کتاب صوتی نیز فعالیت می‌کند. او حدود سه سال همکاری با رادیو تهران را هم در کارنامه خود دارد.

بخشی از کتاب صوتی خویش خانه 

دیروقت می‌رسم. پدر خوابیده اما مادر چشم‌ به راهم است. معلوم است که تازه گریه کرده، می‌خواهد صدایش شفاف باشد اما بغضش نمی‌گذارد. می‌گوید «بابات تا همین پیش پات منتظرت بود اما از خستگی خوابش برده.» با اینکه تمام مسیر را خواب بودم اما احساس کوفتگی می‌کنم. جوراب‌هایم را می‌کَنم و همان جا روی مبل دراز می‌کشم. زود خوابم می‌گیرد. بیدار که می‌شوم سبک‌تر شده‌ام.مادر توی حال نشسته و دارد آلبوم‌های خانوادگی را ورق می‌زند. تا چشمش به من می‌افتد اشک‌هایش را با پشت دست پاک می‌کند. می‌دانم که دارد عکس‌های عمو را می‌بیند. عمواکبر سال‌هاست که دیگر قلبش به آهنگ نمی‌زند، از وقتی که فرامرز را برای همیشه از دست داد.

زندگی کن!
امیررضا آرمیون
آقا کلاه آهنیتو به من میدی؟ خاطرات غلامرضا هدایتی شهیدانی
محمد علیزاده
روشنگری ایمانیان در پاسخ به شبهات بهائیان (جلد اول)
الهه یزدیانی
سختی فوتبال
دن آبراهامز
آمادگی آزمون کارشناسی ارشد زبان تخصصی مهندسی فناوری اطلاعات
گروه مولفان سنجش امیرکبیر
متون برگزیده از احادیث اهل بیت (ع)
حمید محمدی
عصر روشنگری
جان ام. دان
پرسش ها و پاسخ های دانشجویی (جلد پنجاه و دوم)
مصطفی عزیزی
فلسفه و اصول آرشیوداری دیداری _ شنیداری
ری ادموندسون
مبانی امنیت رایانش ابری
حمیدرضا رضائی
آینده کره زمین
فیلیپ ژ دوبوا
بهائیت در آذربایجان (۱۳۲۰ - ۱۳۶۰)
اصغر حیدری
تصویرهای برجای مانده
حنا مینه
جامع التواریخ و مجمع التواریخ؛ جلد دوم و سوم
شهاب‌الدین عبدالله خوافی مشهور به (حافظ ابرو)
ایام آموختن
آن ویازمسکی
خاطرات جنگ جهانی دوم (جلد اول؛ از آغاز تا ۱۹۴۱)
هاینتس گودریان
بچه های مسجد؛ جلد دوم
حامد مکملی
خشم چشم خونی
جوزف دیلینی
خلاصه‌ای از کتاب قدرت عادت
چارلز داهیگ
نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۲۰۱٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۳,۵۰۰
تومان