کتاب صوتی هنر ظریف بی خیالی با صدای سروش کشاورز
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی اثر مارک منسون

دانلود و خرید کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

معرفی کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی

کتاب صوتی هنر ظریف بی‌خیالی نوشته مارک منسون است که با ترجمه منیژه شیخ‌جوادی(بهزاد) و ترجمه سروش کشاورز منتشر شده است. کتاب هنر ظریف بی‌خیالی به شما کمک می‌کند بتوانید زندگی را شادتر و در آرامش بگذرانید.

درباره کتاب هنر ظریف بی‌خیالی 

گاهی اوقات وقتی کمتر به چیزی اهمیت می‌دهید، بهتر عمل می‌کنید. چگونه شخصی که کمترین پاداش را برای موفقیت چیزی کسب می‌کند ودر واقع برای دستیابی به آن به پایان عمرش می‌رسد؟ وقتی که گاهی اوقات بی‌خیال همه چیز می‌شوید، به نظر می‌رسد همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد. آنچه در مورد قانون معکوس جالب است این است که به همین دلیل به آن (معکوس) گفته می‌شود:

مخالف اهمیت ندادن یعنی اهمیت دادن نیز جواب میدهد. اگر دنبال کردن تجربه مثبت یک تجربه منفی است، پس دنبال کردن منفی باعث ایجاد مثبت می‌شود. سختی‌ای که در ورزشگاه دنبال می‌کنید، باعث ایجاد سلامتی و انرژی و راحتی می‌شود. عدم موفقیت در مشاغل منجر به درک بهتر آنچه برای موفقیت لازم است، می‌شود. 

گاهی خود را عذاب می‌دهید. یک هنر ظریف در واقع این است که بی‌خیال شوید. و گرچه این مفهوم ممکن است مسخره به نظر برسد اما آنچه من در اینجا در مورد آن صحبت می‌کنم این است که اساسا یاد می‌گیرید، چگونه افکار خود را به طور مؤثر متمرکز و اولویت بندی کنید چگونگی انتخاب و انتخاب آنچه برای شما مهم است و بر اساس ارزش‌های شخصی کاملا رعایت شده برای شما اهمیت دارد. این فوق العاده دشوار است. رسیدن به آن با تمرین و تلاش طول می‌کشد. و مرتبا شکست خواهید خورد. این کتاب پیروزی را از راهی آسان‌تر به شما یاد می‌دهد. 

شنیدن کتاب هنر ظریف بی‌خیالی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند زندگی شادی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم


معرفی نویسنده
عکس مارک منسون
مارک منسون
آمریکایی | تولد ۱۹۸۴

مارک منسون (مارک منسن) وبلاگ‌نویس آمریکایی است که کتاب‌های خودیاری او در سراسر دنیا پرفروش و محبوب هستند. در ایران هم از هر کتاب او چندین ترجمه وارد بازار شده و به خاطر صمیمت و خودمانی بودن آثارش، کتاب‌هایش خیلی زود مخاطب‌های زیادی پیدا کرده‌اند. او پیش از اینکه تبدیل به نویسنده‌ی کتاب‌های خودیاری شود، یک بلاگر شناخته‌شده و تاثیرگذار بود که محتواهایی درمورد فرهنگ، پیدا کردن شریک عاطفی دلخواه، روابط انسانی، بهبود مهارت‌های ارتباطی، تصمیم‌گیری و... تولید و منتشر می‌کرد.

نظرات کاربران

vincenzo
۱۴۰۰/۰۷/۱۵

واقعا عالیه بهتون یاد میده تمرکز را روی چیز های مهم بزارید و راحت زندگی کنید به قول ‌کتاب (ههههه) حتما دیدین آدم هر چقدر تو کاری بی خیال تره موفق تره امیدوارم از خوندن کتاب مثل من لذت ببرید

Hoora
۱۴۰۰/۰۴/۱۸

مضمون و کلیت کتاب خوبه ولی متاسفانه گوینده خوب نیست. اصلا اینقدر سروصدا موقع خوندن کتاب تولید میکنن که هیچی از متن نمیفهمی. حواس پرت میشه

mpeikesobh
۱۴۰۲/۰۲/۳۱

با سلام این کتاب ،کتاب خوبیه ولی احساس میکنم خیلی مطالب میپیچونه و توصیحات زیادش آدم خسته میکنه، در حالیکه ما به دنبال یک نتیجه مطلوب هستیم ولی در کل بسیار آموزنده است،،ضمنا لحن گوینده هم خوب و من این دومین

- بیشتر

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۳۸ دقیقه

حجم

۳۶۵٫۸ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۳,۵۰۰
۵۱,۴۵۰
۳۰%
تومان