دانلود کتاب صوتی شوخی با صدای سید محمد صفوی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.

معرفی کتاب صوتی شوخی

در کتاب شوخی، چند داستان عاشقانه از نیکلای واسیلیوویچ گوگول، نویسنده نامدار روس و بنیان‌گذار رئالیسم انتقادی در ادبیات روسیه، جیمز تربر، نویسنده و کارتونیست آمریکایی، لوئیجی پیراندلو، نمایشنامه‌نویس و رمان‌نویس ایتالیایی و برنده نوبل ادبیات ۱۹۳۴ و آنتون چخوف نمایشنامه‌نویس و داستان‌نویس برجسته روسی می‌شنوید. این نویسندگان نزد داستان‌دوستان ایرانی شناخته شده‌اند و احتیاج به معرفی چندانی ندارند. چهار داستان این کتاب بی‌گمان می‌تواند هر مخاطبی را شیفته جهان داستان کوتاه کند. لذتی وافر را به آنها هدیه دهد.

«زندگی نهانی والترمیتی»، «سه اندیشه دخترک گوژپشت»، «شب ماه مه» و «شوخی» داستان‌هایی هستند که در این کتاب صوتی با ترجمه علیرضا حیدری و صدای سیدمحمد صفوی می‌شنوید.

زندگی نهانی والتر میتی نوشته جیمز تربر درباره یک آمریکایی غرق در زندگی امریکایی است. جیمز تربر در این داستان تمام تلاش خود را کرده تا یک دست‌پرورده زندگی آمریکایی را نمایش دهد. والتر میتی در این داستان بیش از این که یک شخصیت باشد یک فرد متورم از یک فرهنگ متوهم است.

سه اندیشه دخترک گوژپشت اثر لوئيجی پیراندلو درباره دختر گوژپشتی است که همچون دیگر دختران دم بخت شور عشق آتش به دامنش می‌زند.

شب ماه مه اثر نیکلای گوگول با درونمایه عاشقانه و افسانه‌ای هم به جنگ جهل و خرافه می‌رود و هم به نظام پدرسالارانه موروثی اکراین قرن نوزدهم می‌تازد.

شوخی اثر آنتوان چخوف نویسنده بزرگ روسی همچون دیر داستان‌هایش از تلخی گزنده و زیرپوستی چخوفی بی‌بهره نیست. این داستان درباره نادنکا است. دختری که بارها جمله دوستت دارم را به گوش خود می‌شنود اما هربار دل در گرو ترسی آمیخته با ناباوری دارد....

شنیدن کتاب شوخی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه به ویژه داستان کوتاه عاشقانه مخاطبان این کتاب‌اند.

نظرات کاربران

کاربر 3190288
۱۴۰۲/۰۳/۲۱

نپسندیدم

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۱۱ دقیقه

حجم

۱۲۰٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۵,۵۰۰
۳۸,۸۵۰
۳۰%
تومان