دانلود کتاب صوتی حل مشکل + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی حل مشکل اثر مهدی صمیمی اردستانی

دانلود و خرید کتاب صوتی حل مشکل

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۵از ۲ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی حل مشکل

کتاب صوتی حل مشکل اثر روانشناس ایرانی اثر مهدی صمیمی اردستانی است که به یکی از مهارت های اصلی برای زندگی بهتر می‌پردازد.

درباره کتاب صوتی حل مشکل

سازمان بهداشت جهانی مهارت حل مشکل را به عنوان یکی از ده مهارت زندگی معرفی کرده است. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه مشکلات را بشناسیم و آنها را بپذیریم و حل کنیم.

 مشکلات و راه و روش حل آنها در این کتاب به بخش‌های کوچکی تقسیم شده‌اند تا ذهن ما به راحتی آنها را دسته‌بندی کند. این کتاب به ما می‌گوید که مشکل چیست و راه مقابله با آن کدام است. گفتگوی درونی چیست و چطور می‌تواند در برابر مشکلات ما را آرام کند. 

حل مشکل چه مراحلی دارد و در کدام مرحله باید آن را ریشه‌یابی کنیم و اگر راه حل مامناسب آن مشکل نبود چگونه آن را تغییر دهیم.

شنیدن کتاب صوتی حل مشکل را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

همه دوست‌داران کتاب‌های رشد و توسعه فردی مخاطبان این کتاب‌اند.

درباره سید مهدی صمیمی اردستانی

سید مهدی صمیمی اردستانی یکی از روان‌پزشکان باسابقه و ماهر کشورمان است که تخصصش را از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گرفته و در حال حاضر در این دانشگاه در سمت استادیار مشغول تدریس است. سید مهدی صمیمی اردستانی عضو کمیته تدوین قانون بهداشت روان است و در کنار تدریس به کار درمان هم می‌پردازد.

 بخشی از کتاب صوتی حل مشکل

بسیاری افراد در تعامل با یکدیگرند مثل همسران، والدین و فرزندان، همکاران و... گاهی قادر نیستند حتی مسائل و اختلافات کوچک خود را به‌درستی حل کنند و با بروز کوچک‌ترین مشکل دچار پریشانی و اضطراب می‌شوند و گاه نیز همان مشکل کوچک به دلیل عدم آگاهی از مهارت حل مشکل تبدیل به مشکلاتی پیچیده‌تر و بزرگ‌تر می‌شود. یعنی به‌جای استفاده از مقابله مسئله مدار دچار هیجان کنترل نشده می‌شود. حل مشکل مهارت است که اگر به‌درستی آموخته شود می‌تواند انسان را در مقابله با فشارها، مشکلات و رویدادهای تنش‌زا یاری کند. مهارت حل مشکل یکی از مهارت‌های اساسی زندگی است که به ما امکان می‌دهد تا با طراحی مناسب و برنامه‌ریزی مشخص مشکلات را رفع کنیم. این مهارت فقط برای مشکل خاص نیست و می‌تواند در حل انواع مسائل و مشکلات کاربرد داشته باشد. مهارت حل مشکل یکی از انواع مدیریت استرس است که با اتکا بر اصول منطقی ما را در جهت برطرف کردن مشکل و مسائل مرتبط با آن یاری می‌کند.

خوشبختانه این مهارت دارای هیچ پیچیدگی خاصی نیست که آموختن آن را دشوار کند. یادگیری اولیه آن به سهولت و از راهه‌ای مختلف امکان‌پذیر است، استفاده از کتاب‌ها و فیلم‌های آموزشی، حضور در سخنرانی‌ها و رده‌های درس و البته از همه مناسب‌تر شرکت در کارگاه‌های آموزشی ازجمله روش‌های موجود است.

این روش‌ها افراد را با چگونگی مراحل مختلف این مهارت آشنا می‌کند و ازآنجاکه حل مشکل در زندگی روزمره امری ضروری است مبنای اصلی آموزش نیز باید آموزش عملی باشد. 

نظرات کاربران

ali omid
۱۴۰۱/۰۵/۰۷

خود کتاب بسیار عالی هست،ولی واقعا رو چه حساب این آهنگ های مزخرف و طولانی و بی ربط رو بهش اضاف کردین مزخرف ترین و حال بهم زن ترین آهنگ هایی که با نهایت بی ربطی به این کتاب اضاف کردین ماشالاه

- بیشتر

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۱ ساعت و ۴۵ دقیقه

حجم

۹۹٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۹,۰۰۰
تومان