دانلود کتاب صوتی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ با صدای راحله فاطمی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ اثر بابی دی پورتر

دانلود و خرید کتاب صوتی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ

معرفی کتاب صوتی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ

کتاب صوتی ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ نوشتهٔ بابی دی پورتر با ترجمهٔ محمدابراهیم گوهریان و بهجت عباسی و گویندگی راحله فاطمی در انتشارات چاپ و نشر بازرگانی چاپ شده است. ۸ کلید موفقیت معرفی شده در این کتاب درهای بسته را بر روی تحقق رویاهایتان برای خود شما و دیگران باز می‌کند.

درباره کتاب ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ

 موفقیت کوانتومی نوعی تبدیل انرژی است. این موفقیت زمانی رخ می دهد که با استفاده از هشت کاتالیزور یا عامل شتاب دهنده کلیدی و مهارت‌های تغییرپذیری، بینش درونی خود را بر یک نقطهٔ پویا متمرکز می‌کنید. قرن بیست و یکم گرداب مواج تغییر است و این کتاب بلیت شما است برای سوار شدن بر چنین گردابی.

کتاب موفقیت کوانتومی به جوانان و دیگر رده‌های سنی ابزاری را می‌دهد تا با کمک آن یاد بگیرند ارتباط برقرار کنند و روابط موفقی را داشته باشند و در کنار آن انگیزه و مسیر لازم را برای حرکت در زندگی کامل و با‌معنا داشته باشند. این کتاب همهٔ زمینه‌های لازم را برای هدایت زندگی پوشش می‌دهد. خواندن کتاب ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ برای هر زن و مرد و نوجوانی یک ضرورت است.

کتاب ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

بخشی از کتاب ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ

ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ ﺳﺎﺧﺘﻪ و ﭘﺮداﺧﺘﻪ ذﻫﻦ ﻣﻦ اﺳﺖ و ﻣﻦ آن را ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر ﺗﺸﺮﯾﺢ اﯾﻦ ﻣﻮﺿﻮع اﺑﺪاع ﮐﺮدم ﮐﻪ وﻗﺘﯽ ﺗﻌﺎﻣﻼت ﯾﮏ ﻓﺮد ﺑﺎ ﺟﻬﺎن ﺑﺎﻋﺚ ﺗﺒﺪﯾﻞ اﻧـﺮژی دروﻧﯽاش ﺑﻪ ﭘﺪﯾﺪهای درﺧﺸﻨﺪه ﻣﯽﺷﻮد، ﭼﻪ ﺗﺤﻮﻟﯽ در زﻧﺪﮔﯽاش رخ ﻣﯽدﻫﺪ. ﻣﻦ واژه ﮐﻮاﻧﺘﻮم را از اﺻﻄﻼﺣﯽ ﮐﻪ آﻟﺒﺮت اﯾﻨﺸـﺘﯿﻦ در اواﺳـﻂ ﻗﺮن ﮔﺬﺷﺘﻪ در ﻋﻠﻢ ﻓﯿﺰﯾﮏ ﻣﻄﺮح ﻧﻤﻮد ﻗﺮض ﮔﺮﻓﺘﻢ، زﯾﺮا ﻣﻌﺘﻘﺪم ﺑﺎزﺗﺎب اﻧـﺮژی ﮐﻪ ﭘﺲ از دﺳﺖ ﯾﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ در زﻧﺪﮔﯽ اﻓﺮاد رخ ﻣﯽدﻫﺪ، ﻫﻤﭽـﻮن درﺧﺸﺶ ﭘﺮﺗﻮﻫﺎی اﺗﻤﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ در ﻓﯿﺰﯾﮏ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ اﺗﻔﺎق ﻣﯽاﻓﺘﺪ. وﻗﺘـﯽ اﯾـﻦ اﻧﺮژی در ﯾﮏ ﻧﻘﻄﻪ ﺟﻤﻊ ﻣﯽ ﺷﻮد، ﯾﮏ اﻧﻔﺠﺎر رخ ﻣﯽدﻫﺪ. ﺑﻪ ﻋﺒﺎرﺗﯽ، ﯾﮏ ﺗﻐﯿﯿـﺮ ﭘﯿﭽﯿﺪه و ﯾﺎ درک ﻧﺎﮔﻬﺎﻧﯽ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﭘﺪﯾﺪ ﻣﯽآﯾﺪ. ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ ﭘﺪﯾﺪهای ﺗﺼﺎﻋﺪی اﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﺪرﯾﺞ زﻧﺪﮔﯽ ﺷﻤﺎ را روﺷﻦ ﻣﯽﮐﻨﺪ. ﻧﻤﯽﺗﻮان آن را در اداره ﺟﺎ ﮔﺬاﺷﺖ، زﯾﺮا در ﺳﺮاﺳﺮ اﺑﻌـﺎد زﻧـﺪﮔﯽ ﺟـﺎری ﻣﯽﺷﻮد. ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﮐﻮاﻧﺘﻮﻣﯽ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ راه ﺑﺮای ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ اﻧﺒﻮه آﺷﻔﺘﮕﯽﻫـﺎی زﻧـﺪﮔﯽ ﻣﺪرن اﺳﺖ زﯾﺮا اﯾﻦ ﻧﻮع ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﻓﺮاﺗﺮ از ﯾﮏ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺻﺮف اﺳﺖ.

نظرات کاربران

کاربر ۳۳۶۴۷۸۱
۱۴۰۲/۰۳/۲۲

آشغال ترین و گرون ترین کتابی که تا حالا شنیدم.

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۲ ساعت و ۴۴ دقیقه

حجم

۳۷۶٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۱۲۲,۲۰۰
۱۰۹,۹۸۰
۱۰%
تومان