دانلود کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر با صدای نسرین رضائی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر اثر ربه‌کا لیورمور

دانلود و خرید کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر

معرفی کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر

کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر نوشته اس. جی. اسکات و ربه‌کا لیورمور است که با ترجمه محمد قصاع و گویندگی نسرین رضائی در انتشارات ماه‌آوا منتشر شده است. کتاب سطح زندگی ات را بالا ببر به شما یاد می‌دهد چگونه عملکرد ۶ بخش‌ مختلف زندگی‌تان را بالا ببرید.

درباره کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر

این کتاب بر اساس این باور نوشته شده که روال‌ها و عادت‌های روزانه نه‌تنها آزادی‌های شما را سلب نمی‌کنند، بلکه به شما کمک می‌کنند تا زندگی لذت‌بخش‌تر و پُرثمرتری داشته باشید.

ما درک می‌کنیم که شاید شما در گذشته با برنامه‌های منظم دچار سختی شده باشید. همان‌طور که قبلاً گفته شد، استیو و ربه‌کا، هر دو با این مشکل رو‌به‌رو بوده‌اند، اما بر آن غلبه کردند. این کتاب به شیوه‌ای روشمند به شما کمک می‌کند تا همین کار را انجام دهید.

ما با گفت‌و‌گو دربارۀ منافع خلق یک برنامۀ روزانه شروع می‌کنیم و بعضی مشکلات روان‌شناختی را که ممکن است مانع موفقیت شما شوند، موردبررسی قرار می‌دهیم. بعد وارد شش حوزه از زندگی روزمره می‌شویم که می‌توانند زندگی شما را نظم دهند. بعد دربارۀ این بحث می‌کنیم که چگونه این موضوعات را با سرعت در زندگی خود جاری و اجرا کنید. 

کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب را به تمام کسانی که می‌خواهند کیفیت زندگی‌شان را بالا ببرند پیشنهاد می‌کنیم

بخشی از کتاب صوتی سطح زندگی ات را بالا ببر

قدم ۱: ذهنتان را بر کاری که در دست دارید، متمرکز کنید. برای مثال، شاید تمرکز شما روی بچه‌هایتان باشد یا کتابی که می‌خوانید یا یک طرح کاری. در هرلحظه فقط بر همان یک کاری که انجام می‌دهید، متمرکز باشید.

قدم ۲: هر‌چه را که به پیشبرد آن یک کار کمک نمی‌کند، از ذهنتان دور کنید. اگر روی بچه‌ها متمرکز هستید، گوشی موبایلتان را کنار بگذارید و رایانه‌تان را خاموش کنید؛ مگر اینکه به‌طورجدی به روشن بودن آن‌ها نیاز داشته باشید.

قدم ۳: برای کاری که روی آن تمرکز کرده‌اید، محدودۀ زمانی تعیین کنید. تعیین محدودۀ زمانی کاری را که روی آن تمرکز کرده‌اید، انجام‌شدنی‌تر می‌کند و کمک می‌کند که تعادل ایجاد کنید.

اگر ذهنتان روی بچه‌ها متمرکز است، به همه اطلاع دهید که برای یکی دو ساعتِ آینده از تلفن دور خواهید بود. پس از رسیدگی به بچه‌ها پیام‌هایتان را بررسی کنید.

وقتی ذهنتان روی کارتان متمرکز است، کارِ بیشتری را تمام می‌کنید و با استفاده از این روش، روابطتان را با دیگران بهبود می‌بخشید.

اصل ۷: شما به استراحت نیاز دارید.

شما هر چند وقت و به‌طور منظم استراحت دارید؟

اگر پاسخ دهید «خیلی کم» یا حتی بدتر از آن، بگویید «استراحت یعنی چه؟» در آن صورت دچار دردسر هستید.

استراحت تنبلی نیست. در‌واقع، موقع در نظر گرفتن روال‌ها و عادت‌های روزانه، استراحت موضوع مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد. حقیقت این است که ما-بیش از آنچه مردم فکر می‌کنند-به استراحت نیاز داریم.

بر اساس مقاله‌ای در یکی از شماره‌های سال ۱۲۲۰۱۳ کارگران و کارمندان، در کشورهای صنعتی بیش از مدتی که کارِ واقعی را انجام می‌دهند، به زمان برای تجزیه‌و‌تحلیل و فهم اطلاعات نیاز دارند. بمباران شدن دائمی با اطلاعات، فرآیند کارها را سخت می‌کند و باعث می‌شود زمان استراحت نتوانید ذهنتان را آرام و ساکت کنید.

کارمندان آمریکایی نه‌تنها با بارِ عظیم اطلاعات دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، بلکه وقتی نوبت به تعطیلات می‌رسد، یکی از بدترین گروه‌ها هستند. ایالات‌متحده-برخلاف اتحادیۀ اروپا-هیچ قانونی برای مرخصی استعلاجی و تعطیلات اجباری، مرخصی با حقوق یا هر نوع تعطیلی با پرداخت حقوق ندارد.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۴۱ دقیقه

حجم

۲۶۶٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۵۷,۷۲۰
تومان