دانلود کتاب صوتی زنگ تفریح پر ماجرا با صدای گروه گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنگ تفریح پر ماجرا اثر مالی بلیزدل

دانلود و خرید کتاب صوتی زنگ تفریح پر ماجرا

نویسنده:مالی بلیزدل
انتشارات:آوا رسا
امتیاز:بدون نظر

معرفی کتاب صوتی زنگ تفریح پر ماجرا

کتاب صوتی «زنگ تفریح پر ماجرا» نوشتهٔ مالی بلیزدل با ترجمهٔ فاطمه خانلری و گویندگی گروه گویندگان در آوا رسا منتشر شده است.

درباره کتاب زنگ تفریح پر ماجرا

داستان کتاب زنگ تفریح پر ماجرا راجع به بن است. پسربچه‌ای که از مسابقهٔ دو، تاب‌بازی و صخره‌نوردی لذت می‌برد. پسر هندی تازه‌واردی به اسم راج به مدرسهٔ آن‌ها می‌آید. این پسر کمی متفاوت است و بِن دل خوشی از او ندارد. به نظر می‌آید علایق مشترک بن و راج، به جای اینکه به دوستی بین آن‌‌ها منجر شود، رقابتی بینشان ایجاد کرده است. هر بار در زنگ تفریح اختلاف آن دو با بگومگو و دعوا همراه می‌شد؛ تا اینکه با قانون طلایی آشنا شدند ...

کتاب زنگ تفریح پر ماجرا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب مناسب کودکان ۵ تا ۸ سال است. 

بخشی از کتاب زنگ تفریح پر ماجرا

«زنگ مدرسه به صدا دراومد و بچه‌ها با ذوق و شوق وارد کلاس شدن. یک سال تحصیلی دیگه شروع شد و دانش‌آموزها از دیدار دوباره‌ٔ دوست‌هاشون خوشحال بودن. بِن هم یکی از همون بچه‌ها بود که برای ورزش و بازی تو مدرسه، لحظه‌شماری می‌کرد. عاشق مسابقه‌ٔ دو و صخره‌نوردی بود و بیشتر از همه، دروازه‌بانی توی فوتبال رو دوست داشت. در یکی از روزها دانش‌آموز جدیدی به کلاسشون اضافه شد که صندلی‌اش دقیقاً کنار بن قرار داشت. راج یک پسربچه‌ٔ اهل هند بود که دقیقاً مثل بن از مسابقه‌ٔ دو و صخره‌نوردی خوشش می‌اومد و همین‌طور، ورزش مورد علاقه‌اش فوتبال بود و همیشه دوست داشت دروازه‌بان باشه. قد دانش‌آموز تازه‌وارد از بقیهٔ بچه‌ها کوتاه‌تر بود و صدا و لهجهٔ متفاوتی داشت.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱۱ دقیقه

حجم

۱۵٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۵,۰۰۰
تومان