دانلود کتاب صوتی ایکیگای با صدای نسیم رفیعی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی ایکیگای اثر هکتور گارسیا

دانلود و خرید کتاب صوتی ایکیگای

گوینده:نسیم رفیعی
انتشارات:رادیو گوشه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۳۰ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی ایکیگای

کتاب صوتی «ایکیگای» نوشتهٔ هکتور گارسیا و فرانچس میرالس با ترجمهٔ گلی نژادی و گویندگی نسیم رفیعی در رادیو گوشه منتشر شده است.

درباره کتاب صوتی ایکیگای

جزیره‌ای به نام اوکیناوا، واقع در جنوب ژاپن، وجود دارد که بیشتر افراد صد‌سالهٔ دنیا در آن زندگی می‌کنند. راز طول عمر ساکنین این جزیره تنها در یک کلمه خلاصه می‌شود: ایکیگای، که دلیل زندگی یا انگیزهٔ درونی ترجمه می‌شود. بسیاری از مردم ژاپن بر این باورند که هر کسی ایکیگای و سرنوشتی دارد و برای تحقق آن متولد شده است. ایکیگای مفاهیمی مثل علاقه، استعداد، کار و مفید‌بودن را شامل می‌شود.

برای لذت بردن از دوران پیری باید ذهن و بدن خود را سالم نگه دارید. برای زندگی طولانی به همان اندازه که سلامت جسم مهم است، داشتن ذهن سالم نیز اهمیت دارد. اما معمولاً ذهن سالم، نادیده گرفته می‌شود. به همین دلیل ورزش مغز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اما چگونه می‌توانید به مغز خود تمرین دهید؟ پاسخ بسیار ساده است. هر بازی ذهنی مثل شطرنج و یا کارت بازی می‌تواند ذهن شما را تمرین دهد. اما بیرون رفتن از خانه، ملاقات با افراد دیگر و تعاملات دربارهٔ تجربیات اجتماعی تمرینات به‌مراتب بهتری برای مغز شماست. 

در فرهنگ ژاپنی این باور وجود دارد که فقط اشیا ناقص، مانند یک لیوان چای ترک‌خورده، می‌تواند واقعا زیبا باشد. این مفهوم می‌تواند به شما در یافتن لذت بیشتر در زندگی روزمره‌تان کمک کند. سعی کنید، تلاش برای رسیدن به کمال در زندگی که امری بسیار رایج است را رها کنید و در عوض زیبایی را که در همه نقص‌های زندگی نهفته است، بپذیرید. نتیجهٔ این امر، انرژی بیشتر، استرس کمتر و عمری طولانی‌تر خواهد بود.

کتاب صوتی ایکیگای را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های توسعهٔ فردی پیشنهاد می‌شود.

نظرات کاربران

محمد
۱۴۰۱/۱۰/۰۹

واقعیت این کتاب راجب ملاقات دوتا نویسندس که کارهای هم و مطالعه کردند و با هم به دنبال نوشتن کتابی میرن که باعث مشغول شدن ذهنشون میشه نمیدونم اسم اصلی این کتاب ایکیگای هست یا وابی سابی ولی من نسخه

- بیشتر
shakiba
۱۴۰۲/۰۳/۱۸

انقدر انرژی خوب و مثبت از این کتاب گرفتم ک دوست دارم باز گوشش بدم.و اینکه صدا و لحن گوینده بسیار عالی بود

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۶۲۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۳۴ دقیقه

حجم

۶۲۸٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۷۸,۰۰۰
۴۶,۸۰۰
۴۰%
تومان