دانلود کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی با صدای عرفان س گلپایگانی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی اثر نویل مدورا

دانلود و خرید کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی

نویسنده:نویل مدورا
انتشارات:انتشارات آسو
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی

کتاب صوتی «این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی» نوشتهٔ نویل مدورا با ترجمهٔ کیوان کیانیان و گویندگی عرفان س گلپایگانی در انتشارات آسو منتشر شده است. اگر برای تولیدمحتوا و فروش محصولاتتان به یک راهنمای قدم‌به‌قدم احتیاج دارید، این کتاب با مثال‌های زیاد و فرمول‌هایی که دارد، می‌تواند دستیار بسیار خوبی برای شما باشد.

درباره کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی

نویل مدورا از استادهای بزرگ کپی‌رایتینگ در دنیاست و در این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه برای کسب‌و‌کارتان بهتر تبلیغ بنویسید، تولید محتوا و کپی رایتینگ کنید. نویل هم به مشکلات افراد در هنگام نوشتن و هم به اصول تبلیغات مدرن واقف است و در این زمینه‌ها با تکنیک‌های خوبی به کمک نویسنده‌ها می‌آید.

تا حالا شده بخواهید راجع‌به چیزی پست بگذارید اما ندانید از کجا باید شروع کنید و چی بنویسید؟ نویل مدورا در این کتاب یاد می‌دهد که چطور این کار را راحت انجام بدهید. یاد می‌دهد که چطور محصولات و ایده‌هایتان را در شبکه‌های اجتماعی و فروشگاه‌های مجازی معرفی کنید و بفروشید.

نوشتن هم خلاقیت لازم دارد و هم بینشِ درست از مخاطب. اگر این دو فراهم باشد نوشته‌های تأثیرگذاری نوشته خواهد شد و این توانایی‌ها در افرادی که با بودجه‌‌ٔ منطقی برای تولیدمحتوا می‌شود استخدام کرد به‌سختی پیدا می‌شد. اکثراً فقط می‌خواهند همه چیز را کپی پیست کنند و وقتی هم که خودشان بنویسند یا مثل روبات خشک و جدی می‌شود یا لوس و بی‌نمک. این‌جور نوشته‌ها به‌سختی به فروش منجر می‌شوند. به همین دلیل است که تولید‌کنندگان محتوا می‌توانند درآمدهای بسیار خوبی داشته باشند. این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی!

کتاب صوتی این کتاب بهت یاد میده بهتر بنویسی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب به همهٔ تولیدکنندگان محتوا پیشنهاد می‌شود. هر کسی که می‌خواهد در زمینه‌ٔ تولید محتوا، تبلیغ‌نویسی یا کپی‌رایتینگ فعالیت کند. همچنین هر کسی که در شبکه‌های اجتماعی محصول یا ایده‌ای را می‌خواهد معرفی کند یا به فروش برساند.

این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود اگر: بلاگر هستید و فروشگاه اینترنتی دارید و پیج اینستاگرام دارید و می‌خواهید برای آن محتوا تولید کنید. محصولی دارید که می‌خواهید آن را معرفی کنید. متن تبلیغاتی می‌نویسید، پادکست یا یوتیوب دارید و لازم دارید که متن‌هایتان را بهتر بنویسید. می‌خواهید اینفلوئنسر بشوید.

درباره‌ نویل مدورا

 این کتاب را «نویل مدورا»، یکی از بهترین کپی‌رایترهای دنیا نوشته است. نویل در دنیای کپی‌رایتینگ خیلی محبوب است، او معروف است به سلبریتی کپی‌رایترها. نویل معلم و الگوی خیلی از استادهای اینستاگرام است؛ از جمله دیو تالاس که او نیز خود مربی اینستاگرام است. تعدادی از فرمول‌هایی که او سال‌ها پیش برای نوشتن عنوان یا تولیدمحتوا درست کرده است اکنون در تولید محتوای اینستاگرام استفاده می‌شود. مانند این است که تولیدمحتوا را هَک کرده باشد! پست‌هایی که با این فرمول‌ها درست شده، بسیار جلب توجه می‌کنند و از طرفی هم خیلی سرراست و دقیق نوشته می‌شوند. این باعث می‌شود که بیننده گیج نشود و خیلی زود بفهمد که مطلب برایش مفید است یا نه.

بخشی از کتاب صوتی این کتاب بهت یاد می ده بهتر بنویسی

«آخی... طفلکی! این یکی قراره دردناک باشه: «هیچ‌کس به تو اهمیت نمی‌ده. هر‌کی به فکر خودشه.»

«بذار مردم بفهمن از خوندن نوشته‌ت چه چیزی عایدشون می‌شه.‌» سعی نکن باهوش‌بازی در بیاری. به‌جاش شفاف باش.

«متن باید شبیه دامن باشه: اونقدری بلند باشه که چیزهای ضروری رو پوشش بده، و اونقدری کوتاه باشه که جلب توجه کنه!» »

نظرات کاربران

paridokht
۱۴۰۲/۰۱/۱۶

از مترجم کناب اقای کیوان خ ممنونم خ جالب و خودمونی و راحت کتاب ترجمه شده و اصلا از خوندنش خسته نشدم امیدوارم برای شروع کسب و کارم بتونم ازش استفاده کنم💚

zahra jafarzadeh
۱۴۰۱/۰۷/۱۷

کتاب رو خریداری کردم و در حال خواندن آن هستم. بسیار عالی است با ترجمه روان و گویندگی فوق العاده

Erfan Sin
۱۴۰۱/۰۷/۱۳

به به چه کتاب خوبی، چه محتوای خوبی، چه ترجمه‌ی خوبی و از همه مهمتر چه گوینده‌ی خوبی :)

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

حجم

۱۶۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۰

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان