دانلود کتاب صوتی نامحدود با صدای طراوت طیبی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نامحدود اثر زهرا ماهون

دانلود و خرید کتاب صوتی نامحدود

نویسنده:زهرا ماهون
گوینده:طراوت طیبی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نامحدود

کتاب صوتی نامحدود نوشتهٔ زهرا ماهون و ترجمهٔ آرزو همایی فصیح است. طراوت طیبی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و موسسه انتشاراتی فلسفه آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نامحدود

کتاب صوتی نامحدود حاوی کتاب کار ۴۰ روزهٔ قانون جذب است که می‌کوشد برنامه‌ای به ما ارائه کند که از طریق آن بتوانیم تأثیر قانون جذب را در زندگی خود مشاهده کنیم و به زندگی ایدئال خود برسیم. زهرا ماهون کتاب حاضر را برای مخاطبانی نوشته که برای مدتی طولانی به‌دنبال خواسته‌هایشان بوده‌اند، اما موفق نشده‌اند به آن‌ها دست یابند. او در این کتاب صوتی از طریق ۴۰ روز تمرین ذهنی و روحی به ما کمک می‌کند که سدها را بشکافیم و همه‌ٔ چیزهایی را که می‌خواستیم و منتظرشان بودیم، به زندگی‌مان راه دهیم. در کتاب صوتی نامحدود یاد می‌گیریم که با رویکردی ساختارمند، مثبت‌اندیشی را در خود تقویت کنیم تا هر روز احساس سرخوشی داشته باشیم؛ جملات تأکیدی منحصربه‌فردی می‌آموزیم که صبح‌ها و شب‌هایمان را سرشار از انرژی خواهند کرد؛ تمرین‌هایی انجام خواهیم داد که روشنی را به زندگی ما باز خواهند گرداند و درنهایت دروازه‌هایی را به‌سوی دستیابی به رؤیاها خواهیم گشود.

شنیدن کتاب صوتی نامحدود را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی و مثبت‌اندیشی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره زهرا ماهون

زهرا ماهون (Zehra Mahoon) نویسنده‌ٔ کانادایی کتاب «نامحدود» مربی قانون جذب است. او بیش از ۱۰ کتاب دربارهٔ قانون جذب نوشته و موفق شده این قانون را در زندگی خود به‌کار ببندد و به ثروت و موفقیتی چشمگیر دست یابد. گفته شده است که ویژگی کتاب‌های زهرا ماهون تبدیل مفاهیم پیچیده به رهنمودهایی ساده است که افراد می‌توانند آن‌ها را به‌راحتی به خاطر بسپرند و به کار ببندند. او علاوه بر نویسندگی، مربی مراقبه و سخنران انگیزشی نیز هست.

بخش‌هایی از کتاب صوتی نامحدود

«باورهای ما شالوده‌ی اندیشه‌هایمان را شکل می‌دهند. پس هر فکری که می‌کنیم ریشه‌هایی در باورهای چندگانه دارد.

ما نیازی به کاویدن باورهایمان برای دگرگون کردنشان نداریم. می‌توانیم این کار را انجام دهیم اما لازم نیست. دلیلش این است که وقتی باورهای نوینی را می‌پذیریم، باورهای کهن ما سست می‌شوند و از بین می‌روند. این کاربرد باورهاست که آن‌ها را زنده نگه می‌دارد. پس برای گرفتن باورهای نیرومند تازه، تنها کاری که باید انجام دهیم این است که آن‌ها را گزینش کرده و سپس به عنوان راهنمای اندیشه‌های خود به کار ببریم.

برای نمونه، اگر من تصمیم گرفته باشم که باور جدیدم درباره‌ی زندگی «هر چیزی ممکن است» باشد، باید همیشه به این باور در منطق خود مراجعه کنم. پس هنگامی که به این فکر می‌کنم که «خوب است اگر بتوانم به تعطیلات تفریحی دریایی بروم»، ممکن است عادت دیرین من این باشد که بگویم «آه... چنین چیزی هرگز پیش نمی‌آید»، اما اگر به باور نوین برگزیده‌ام رجوع کنم، می‌گویم: «هر چیزی ممکن است، پس شاید بتوانم تعطیلات تفریحی دریایی داشته باشم»، یا مثلاً «فصل آنفولانزاست، ممکن است بیمار شوم» در برابر جمله‌ی «فصل آنفولانزاست، اما شاید من در طول فصل تندرست بمانم، چون هر چیزی ممکن است» قرار می‌گیرد. کنترل به موقع خودتان به منظور یافتن راهی برای رهایی از باور منفی آسان است و آفریننده‌ی خود خواسته بودن همه ‌چیز است.»

نظرات کاربران

sayedi
۱۴۰۲/۱۲/۱۷

قانون جذب، خرافاتی بی مبنا و به ظاهر نوین که عده ای زندگی شان را خرج آن میکنند. متأسفانه یا خوشبختانه، نه انسان نامحدود است و نه «هرچیزی ممکن است» و نه ...

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۱۹ دقیقه

حجم

۴۷۴٫۶ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
۲۲,۵۰۰
۵۰%
تومان