دانلود کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی با صدای بهناز بستاندوست + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی اثر اپرا وینفری

دانلود و خرید کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی

معرفی کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی

کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی نوشتهٔ اپرا وینفری و ترجمهٔ گیسو ناصری است. بهناز بستاندوست گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات ماه آوا آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی کمک می کند، مسیر زندگی و اهدافتان را پیدا کنید.

درباره کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی

کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی به شما می‌گوید که هیچ‌گاه نباید خودتان را بابت ترس و دلهره ملامت کنید؛ زیرا این یکی از قوانین زندگی است. تا ترس نباشد، شجاعت معنایی نخواهد داشت. نگرانی ما از ذهنمام ناشی می‌شود که در واقع یک فشار کاملاً طبیعی برای نشان‌دادن بعد منفی مسائل است؛ همان سایه‌ای که در درون هر یک از ما وجود دارد و با آن زندگی می‌کنیم و همیشه سعی می‌کنیم از بی‌لیاقتی خودمان مطمئن شویم. اپرا وینفری در کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی آنچه را طی این سال‌ها دیده و تجربه کرده، همچون یک راهنمای خوب در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهتر بتوانید زندگی را بشناسید و با دیدگاهی تازه به دنیا نگاه کنید. این کتاب صوتی برگرفته از داستان زندگی افراد موفقی است که نکات آموزندهٔ آن توسط اپرا وینفری به اشتراک گذاشته شده است. او از مخاطب خود می‌خواهد که یک‌بار برای همیشه مسیر درست زندگی‌اش را انتخاب کرده و با اشتیاق و عزمی راسخ به‌دنبال تحقق اهدافش باشد. کسانی که این کتاب صوتی را شنیده‌اند، بر این باور هستند که شنیدن این کتاب پاسخ بسیاری از سؤالات آن‌ها را داده است و عده‌ای در نظراتشان عنوان کرده‌اند که مدت‌هاست به‌دنبال چنین کتابی بوده‌اند. این کتاب حاصل مصاحبه‌هایی است که نویسنده در طول دوران کاری خود با افراد موفق و مشهور دنیا انجام داده است. این کتاب صوتی چکیده‌ای از بهترین و کاربردی‌ترین نکات برای شناخت بهتر خودتان و اهدافتان است.

شنیدن کتاب صوتی روشن کردن مسیر زندگی را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره اپرا وینفری

اوپرا ملکۀ رسانه و مجری موفق تلویزیون نامیده می‌شود. او مجری و تهیه‌کنندۀ تلویزیون، ویراستار مجله، بازیگر، فعال، خیّر و نیکوکار است. اوپرا از مشهورترین و مطرح‌ترین مجری‌های تلویزیونی جهان است. اوپرا گیل وینفری در سال ۱۹۵۴ در محله‌ای فقیرنشین در ایالت می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. او کودکی نسبتاً سختی را سپری کرد؛ اما سرانجام توانست در دانشگاه، تحصیل در دورۀ آموزشی رشتۀ هنر و ارتباطات را آغاز کند. پس از این، به او پستی نیمه‌وقت به‌عنوان گویندۀ اخبار در رادیو و نیز مفسّر اخبار داده شد. اوپرا کم‌کم قراردادهای مشابهی را برای برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیون امضا کرد و این باعث شد به‌سرعت، حرفۀ او در رسانه از تحصیلاتش پیشی بگیرد. اوپرا در سال ۱۹۸۵ در شیکاگو مستقر شد، برنامه‌ای تلویزیونی را در دست گرفت و موفقیت شگفت‌انگیزی کسب کرد. این برنامه، بیشترین تعداد تماشاچی را با میانگین ۴۰ میلیون نفر در هر هفته به خود اختصاص داد و در ۱۵۰ کشور پخش ‌شد. آنچه موجب این محبوبیت شد، شیوۀ اجرای منحصربه‌فرد اوپرا وینفری بود. حس نوع‌دوستی و صمیمیت عمیقی که او با مهمانانش داشت (مشاهیر بزرگ ناشناس که در مواجهه با مسائل زندگی با چالش‌هایی روبه‌رو شده بودند) باعث می‌شد آن‌ها جلوی دوربین در کمال صداقت دربارهٔ چالش‌هایشان صحبت کنند.

رشد شخصی، محور اصلی برنامه‌های اوپرا بوده است. مدل کاری او که در نوع خود منحصربه‌فرد و بی‌همتاست، مرهون شخصیت قوی‌اش است. او این شخصیت را به‌وسیلۀ روش خاص زندگی‌اش کسب کرده است. نیکوکاری، شفقت و علاقۀ او به تغییر جهان نیز باعث محبوبیت زیاد او در بین مخاطبان شده است. یکی دیگر از خدمات اوپرا وینفری، تأسیس مدرسه‌ای در آفریقای جنویی در سال ۲۰۰۷ با حمایت نلسون ماندلا بوده است. از اهداف اصلی این مدرسه، ایجاد مکانی برای زندگی سالم و تعلیمات خوب برای دختران جوان است. در ژانویه ۲۰۱۲، او ۷۲ دیپلمه را تحت تکفل خود گرفت و آن‌ها را مانند نوه‌های خود بزرگ کرد. او می‌گوید: «بزرگ‌ترین راز زندگی این است که هیچ رازی در زندگی وجود ندارد. هدف شما هرچه باشد، می‌توانید به آن برسید؛ اگر آماده‌اید، پس تلاش و کوشش کنید.» اوپرا وینفری بیش از ۴۰ جایزۀ اِمی، همچنین جایزۀ اسکار را طی سال‌ها از آنِ خود کرده است و کاندیدای جایزۀ گلدن گلوب و بفتا نیز بوده است.

نظرات کاربران

رویا
۱۴۰۲/۰۷/۰۹

کناب بسیار ابتدایی

زمان

۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۴ ساعت و ۸ دقیقه

حجم

۲۲۸٫۴ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۲,۴۰۰
۴۳,۶۸۰
۳۰%
تومان