دانلود کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا با صدای شقایق فتحی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا اثر گنین راس

دانلود و خرید کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا

نویسنده:گنین راس
گوینده:شقایق فتحی
انتشارات:واوخوان
امتیاز:
۲.۵از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا

کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا نوشتهٔ گنین راس و ترجمهٔ فرنوش طاهرلو است. شقایق فتحی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و واوخوان آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی درمورد رابطهٔ انسان با غذا است.

درباره کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا

کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا، راه باور نکردنی برای برای رسیدن به همه چیز را به ما نشان داده است. نویسندهٔ این کتاب صوتی، باور دارد که فرقی ندارد انسانی ثروتمند هستید یا شکست‌خورده یا روشنفکر؛ نحوهٔ غذاخوردن شما گویای همه‌چیز است! گنین راس در کتاب صوتی زنان، غذا و خدا دراین‌باره بیشتر توضیح داده است. این اثر در سال ۲۰۱۰ میلادی نامزد جایزهٔ گودریدز برای آثار غیرداستانی شد. گنین راس در این کتاب صوتی نشان می‌دهد که چگونه فراتررفتن از غذا و احساساتْ شما را به ژرفای وجودتان رهنمون می‌سازد و به‌سوی قلمروهای روح و مرکز روشنایی زندگی هدایتتان می‌کند. او معتقد است بشقاب غذای شما مانند آینه‌ای گویا شمایلی از درون شما را بازمی‌نماید؛ به بیان دیگر، جهان در بشقاب شما خلاصه می‌شود. وقتی آگاه می‌شوید که در بسیاری از مواقع از غذا به‌عنوان راهی برای پرت‌کردن حواس خود استفاده می‌کنید، در نقطهٔ آغاز فرایند تحلیل افکار و جهانتان از خلال غذایی که می‌خورید، ایستاده‌اید. کتاب صوتی زنان، غذا و خدا دیدگاه شما را دربارهٔ بسیاری از مسائل دگرگون خواهد کرد.

گنین راس در طول کتاب، مهمانی‌هایی را که برگزار می‌کند و زنانی را که در آن‌ها شرکت می‌کنند، توصیف می‌کند. او شما را به‌عنوان یک خواننده با یکایک افراد آشنا می‌کند و از زندگی هر یک از آن‌ها درسی به شما می‌دهد. کتاب صوتی حاضر به‌دلیل بعد معنوی، پیچیده‌تر از کتاب‌های پیشینِ این نویسنده به نظر می‌رسد. او مشکلات مربوط به پرخوری را به‌عنوان وسیله‌ای برای روشنگری معنوی قلمداد می‌کند. با شنیدن این کتاب قانع خواهید شد که به‌جای تلاش برای خلاص‌شدن از شر مشکلات غذایی خود، باید از آن‌ها برای بازنگری درون خود استفاده کنید و از این طریق درس‌های مهم زندگی معنوی را از احساسات خود بیاموزید، رشد کنید و به اصلاح و درمان خود بپردازید. گفته شده است که شنیدن این کتاب صوتی، می‌تواند پایانی همیشگی برای احساست منفی شما دربارهٔ غذاخوردن باشد؛ به‌ویژه برای کسانی که همواره با وزن و تصویر خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند و همیشه در تلاش برای بهبود رابطهٔ خود با غذا هستند.

شنیدن کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران مطالعه درمورد رابطهٔ انسان با غذا پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی زنان ، غذا و خدا

«وقتی دبیرستانی بودم دوست داشتم پاهای ملیسا موریس، چشمان تونی اولیور و موهای اینی بربر را داشته باشم. پوستم، لب‌هایم و بالاتنه‌ام را دوست داشتم ولی از بقیه‌ی بدنم خوشم نمی‌آمد. در بیست سالگی دوست داشتم قسمت‌هایی از زانو و ران‌ها را که دوست دارم جدا کنم و آن قسمت که اضافه است را دور بیندازم. فقط جاهای خوب، زیبا و لاغر می‌خواستم که بمانند. باور داشتم که هدف نهایی وجود دارد. جایی که باید به آنجا برسم و برای همیشه در آرامش باشم. اعتقاد داشتم راه رسیدن به آنجا قضاوت کردن، خجالت کشیدن و متنفر بودن از خودم است. رژیم را هم راهی برای رسیدن می‌دانستم. رژیم‌ها اغلب بر اساس ترس پنهان از این تصور هستند که شما زنی دیوانه، تروریست غذا و بی‌خاصیت هستید. در نهایت هر چیزی که دوست دارید را نابود می‌کنید و مجبور به توقف می‌شوید. هدف رژیم فقط این نیست که شما بدن متفاوتی داشته باشید؛ بلکه با داشتن بدنی متفاوت، زندگی متفاوتی هم خواهید داشت. اگر به حد کافی از خود بیزار باشید عاشق خودتان می‌شوید. اگر به حد کافی خودتان را شکنجه دهید، فردی آرام و راحت می‌شوید.»

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۵ ساعت و ۵۸ دقیقه

حجم

۳۲۸٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۶۶,۰۰۰
۴۶,۲۰۰
۳۰%
تومان