دانلود کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم) با صدای کمال هادی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم) اثر کمال هادی

دانلود و خرید کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

نویسنده:کمال هادی
گوینده:کمال هادی
امتیاز:
۳.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم (خشم،استرس و افسردگی) با نویسندگی و گویندگی کمال هادی توسط انتشارات فرسار منتشر شده است. این کتاب جلد هشتم از مجموعهٔ حلقه‌های‌گمشده در نظام خانواده است که به بررسی علل و چگونگی گرفتار‌شدن مردم به این مثلث شوم و تبعات حاصل از جمله بیماری‌های روان‌تنی پرداخته و و راهکارهای علمی و عملی لازم را برای رهایی از آن‌ها ارائه می‌دهد. 

درباره کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی (جلد هشتم)

 آیا هرگز شده که از مشکلات عصبی، حس تنهایی و طرد‌شدگی، ضعف و دردهای بی‌دلیل جسمانی نالیده و از مصرف داروهای مختلف به ستوه آمده باشید و به خود بگویید کاش هرگز به دنیا نمی‌آمدم یا حتی فکر خودکشی به سرتان زده باشد؟

 این کتاب که مورد استقبال مردم و مراکز مشاوره و صدا و سیما قرار گرفته است به خواننده کمک می‌کند تا بتواند فشارهای روانی خود را کنترل و مدیریت کند. همچنین عوامل استرس‌زای زندگی را تشخیص داده و مهار کند. کتاب به مخاطب می‌آموزد چگونه از وسواس‌های ذهنی خلاص شود و کنترل افکار خود را در دست گیرد، از دام افسردگی آشـکار یا پنـهان آزاد شده و از زندگی خود لذت ببرد.

 با مطالعه کتاب رهایی از مثلث شوم؛ خشم، استرس و افسردگی ضمن شناخت تنش‌ها، کارکردهای معیوب ذهنی، افکار و هیجانات منفی و حالات و مشکلات روحی - روانی خود خواهید توانست کنترل آن‌ها و جسم آسیب‌دیدهٔ خود را به‌دست گرفته و دوباره آن را بازسازی کنید. همچنین می‌توانید رویکردهای مختلف مقابله با انواع بیماری‌های روان‌تنی که سال‌ها از آن‌ها رنج برده‌اید را فرا بگیرید و زندگی سالمی را آغاز کنید.

خواندن کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم 

این کتاب را به مشاوران خانواده و کسانی توصیه می‌کنیم که سال‌ها از مشکلات عصبی مانند استرس، اضطراب، خشم، درماندگی، افسردگی، وسواس و بیماری‌های روان‌تنی رنج برده و اکنون دنبال راه نجاتی می‌گردند که به آن چنگ زده و خود را از سیاه‌چالی که مدت‌ها در آن گرفتار شده‌اند نجات دهند.

درباره کمال هادی 

کمال هادی خانواده درمانگر تخصصی مـراکز مشاوره، همکار صدا و سیما در برنامه‌های آموزش خانواده، مدرس کارگاه‌های تحکیم خانواده، دوره‌های تأمین مدرسی مدرسان آموزش خانواده و دانشگاه‌‌‌‌‌ ضمن خدمت فرهنگیان است که دوره‌های تخصصی (workshop) انجمن علمی روان‌شناسی بالینی ایران را گذرانده است.

بخشی از کتاب صوتی رهایی از مثلث شوم (خشم،استرس و افسردگی)

«تحولات علمی و صنعتی ‌چنان سریع درحال پیشرفت و تحول هستند که اغلب ما مسافران جامانده از قطار تمدن دیگر نمی‌توانیم خودرا با نیازها و مسائل جدید آن سازگار نماییم لذا این فاصله و تعارضِ‌‌‌حاصله آن‌چنان انسان امروزی‌‌‌‌را دچارتنش نموده است که افسار زندگی از دستش خارج‌شده و در گرداب مشکلات روحی و روانی گرفتار مانده است. حاصل قرن‌ها تلاش، مبارزه و پیشرفت انسان جهت دستیابی به مدرنیته و رفاه بیشتر منجربه‌ظهور پدیده‌های‌جدیدی مانند فشارروانی، اضطراب، خشم، افسردگی وبیماری‌های روان‌تنی شده که همه این تلاش‌ها را به تحلیل می‌برد و اگر چاره‌ای جدی در این زمینه صورت نگیرد، سیر قهقرایی این پدیده او را در خود حل و نابود خواهد نمود. گرچه امروزه به کمک علم پزشکی بیماری‌های همه‌گیر جسمی به نحو چشمگیری مهارشده و آمار مرگ‌ومیر را پایین آورده است؛ ولی این اپیدمی جدید انسان را وارد فاز جدیدی از بیماری‌ها بنام بیماری‌های روان‌تنی نموده که متأسفانه به صورتی ناشناخته و نامحسوس نسل‌بشری را مبتلا ساخته و زندگی مرفه امروزی وی را به نحو بسیار خطرناکی تهدید می‌کند؛ بنابراین وضعیت کنونی ایجاب می‌کند که انسان امروزی را جهت سازگاری و مقابله با این پدیده مخرب آماده نموده و از عواقب شومی که در انتظار اوست و عملاً از آن رنج می‌برد نجات دهیم. این امر نیاز به آگاهی و شناخت هر چه بیشتر مردم دارد که ضمن مجهز شدن به سازوکارهای شناخت و مقابله با این پدیده شوم بتوانند خود را از قربانی شدن در این مرداب نجات دهند. فهرست مطالب حلقه اول: سخنی با خواننده حلقه دوم: خطاها یا تحریف‌های شناختی حلقه سوم: مشکلات هیجانی حلقه چهارم: ویروس افسردگی حلقه پنجم: بیماری‌های روان‌تنی حلقه ششم: پیشگیری و درمان حلقه هفتم: عفو درمانی حلقه هشتم: خنده درمانی»

نظرات کاربران

کاربر ۱۰۹۷۵۲۹
۱۴۰۲/۱۰/۲۸

کتاب خوبی هست اما گویندگی واقعا واقعا بد هست.من نتونستم با این گفتار کتاب رو ادامه بدم.

زمان

۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۸ ساعت و ۳ دقیقه

حجم

۳۵۸٫۸ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۲۱,۰۰۰
۱۰,۵۰۰
۵۰%
تومان