دانلود کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند با صدای الیاس گرجی + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند اثر تی. هارو اکر

دانلود و خرید کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

نویسنده:تی. هارو اکر
مترجم:ندا نجمی
گوینده:الیاس گرجی
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۳.۹از ۸ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند نوشتهٔ تی. هارو اکر و ترجمهٔ ندا نجمی است. الیاس گرجی گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر صوتی روزنه‌ای به‌سوی موفقیت را برای ما باز می‌کند.

درباره کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند

کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روان‌شناسی در مجلهٔ نیویورک تایمز است که در سال ۲۰۰۵ میلادی با موضوع ثروت و موفقیت منتشر شد. این کتاب در همان هفتهٔ اول انتشار در بالای فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. این کتاب صوتی در ایران با چندین ترجمهٔ متفاوت راهی بازار شد و فروش خوبی هم داشت. کتاب اسرار ذهن ثروتمند روزنه‌ای به‌سوی موفقیت را برای ما باز می‌کند؛ چراکه با شنیدن آن باورهای نادرست خودمان دربارهٔ پول و به‌دست‌آوردن آن را می‌شناسیم و متوجه می‌شویم که باید تمام تلاش خود را برای تغییر این ذهنیت به کار بگیریم. تی. هارو اکر در این کتاب سعی کرده به‌صورت عملی روی ذهنیت افراد ثروتمند و افراد فقیر کار کند تا بتواند برای تغییر ذهنیت‌های اشتباه افراد، راهکارهایی را ارائه دهد تا مردمان بتوانند به استقلال مالی برسند. این نویسنده را همه به‌عنوان یک فرد منحصربه‌فرد و باهوش می‌شناسند. او یکی از اولین تاجران بین‌المللی و مربیان موفقیت شخصی است که در کتاب صوتی حاضر به نکاتی بحرانی اشاره کرده و تفاوت‌های بین موفقیت و شکست را برای ما بازگو کرده است. او در این کتاب به این نتیجه می‌رسد که ذهنیت بیشتر مردم نسبت به پول و به‌دست‌آوردن آن اشتباه است. بسیاری از آدم‌ها بر این باور هستند که به‌دست‌آوردن پول بسیار، یعنی دزدی‌کردن و یا داشتن پول بسیار، باعث اسراف می‌شود. در بخش دوم این کتاب نویسنده دربارهٔ ۱۷ تفاوت ذهنی بین افراد فقیر و ثروتمند صحبت کرده و هر کدام از این تفاوت‌ها را توضیح داده و برایشان راهکاری ارائه کرده است.

شنیدن کتاب صوتی اسرار ذهن ثروتمند را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره تی. هارو اکر

تی. هارو اکر در ۱۰ ژوئن ۱۹۵۴ به دنیا آمد. او سخنران انگیزشی، تاجر و نویسنده‌ای کانادایی است که در نوجوانی به آمریکا رفت و پیش از موفقیت در یک خرده‌فروشی محصولات ورزشی، کارهای مختلفی را تجربه کرد. این نویسنده پس از ثروتمندشدن از طریق زنجیره‌ای از فروشگاه‌های ورزشی و از دست‌دادن ثروت خود به‌خاطر ضعف‌های مدیریتی، به تحلیل استراتژی‌های مالی و ذهنی ثروتمندان روی آورد و تئوری‌های شناخته‌شده‌ای را در این زمینه مطرح کرد. کتاب «رازهای ذهن میلیونر»‌ حاصل این بررسی‌ها است.

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۶ ساعت و ۳۵ دقیقه

حجم

۵۴۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۰,۰۰۰
۲۸,۰۰۰
۳۰%
تومان