دانلود کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر با صدای جمعی از گویندگان + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر اثر هادی بهاءلو

دانلود و خرید کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر

نویسنده:هادی بهاءلو
انتشارات:انتشارات ورنا
امتیاز:
۵.۰از ۱۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر

کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر نوشتهٔ هادی بهاءلو است. جمعی از گویندگان گویندگی این مجموعه داستان ایرانی، معاصر و صوتی را انجام داده و انتشارات ورنا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر

کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر یک مجموعه داستان کوتاه با محوریت جامعهٔ روستایی و شهری است که موضوعاتی همچون مرگ و مرده‌پرستی را در بر گرفته است؛ موضوعاتی که برابر با برخی از رسوم غلط جامعهٔ ایران بوده است. نویسنده در تمامی داستان‌ها سعی در تصویرسازی شفاف و استفاده از دیالوگ‌های محاورهٔ باورپذیر دارد. بسیاری بر این باور هستند که قلم هادی بهاءلو با الگوپذیری از نویسندگان معاصر همچون عباس معروفی شکل گرفته است. گفته شده است که در جای‌جای این داستان‌ها دغدغهٔ مؤلف عریان‌کردن مشکلات جامعه بوده است.

داستان کوتاه به داستان‌هایی گفته می‌شود که کوتاه‌تر از داستان‌های بلند باشند. داستان کوتاه دریچه‌ای است که به روی زندگی شخصیت یا شخصیت‌هایی و برای مدت کوتاهی باز می‌شود و به خواننده امکان می‌دهد که از این دریچه‌ها به اتفاقاتی که در حال وقوع هستند، نگاه کند. شخصیت در داستان کوتاه فقط خود را نشان می‌دهد و کمتر گسترش و تحول می‌یابد. گفته می‌شود که داستان کوتاه باید کوتاه باشد، اما این کوتاهی حد مشخص ندارد. نخستین داستان‌های کوتاه اوایل قرن نوزدهم میلادی خلق شدند، اما پیش از آن نیز ردّپایی از این گونهٔ داستانی در برخی نوشته‌ها وجود داشته است. در اوایل قرن نوزدهم «ادگار آلن پو» در آمریکا و «نیکلای گوگول» در روسیه گونه‌ای از روایت و داستان را بنیاد نهادند که اکنون داستان کوتاه نامیده می‌شود. از عناصر داستان کوتاه می‌توان به موضوع، درون‌مایه، زمینه، طرح، شخصیت، زمان، مکان و زاویه‌دید اشاره کرد. تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در جهان «آنتوان چخوف»، «نیکلای گوگول»، «ارنست همینگوی»، «خورخه لوئیس بورخس» و «جروم دیوید سالینجر» و تعدادی از بزرگان داستان کوتاه در ایران نیز «غلامحسین ساعدی»، «هوشنگ گلشیری»، «صادق چوبک»، «بهرام صادقی»، «صادق هدایت» و «سیمین دانشور» هستند.

شنیدن کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران ادبیات داستانی معاصر ایران و قالب مجموعه داستان پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی دل واژه‌ های عطش بر بلندای صفر

«من مرگم را دیده بودم. اما آن موقع پیرتر بودم. حالا تشنه بودم. عطش داشتم. هر چه از مرگ و نیستی شنیده بودم، کابوس بزرگی برای خواب‌های تب‌دارم شده بود . من چطور مُردم؟ خدایا حالا که بالای این دست‌ها می‌روم، انگار دارند تحملم می‌کنند. این بدن آدم چه چیز عجیبی است. مانند جعبه هدیه‌ای گرانبهاست؛ تا روح درون جعبه هست همه ستایشش می‌کنند و بعد که روح بیرون می‌آید، جعبه را چند وقت رهایش کنند، می‌شود آشغال! می‌شود یک چیز دور انداختنی.»

نظرات کاربران

کاربر ۵۴۲۷۶۵۳
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

پر از داستان های کوتاه جذاب با گوینده های عالی ،پیشنهادش میکنم ب شدت

محسن پورسعیدی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

قلم بسیار شیوا و صدای زیباتر خود نویسنده بسیار عالیه

melody
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

فوق العاده خوب و زیبا! و افرین به نویسنده این کتاب! من طرفدار ورنام😍 انشالله موفق باشید

Arm.nz
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

بسیار عالی بود لذت بردم 👌👌

...
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

عالیه

دختر امام رضا 💛
۱۴۰۲/۰۸/۲۷

سلام ، تازه شروع کردم به گوش کردنش ولی بعید میدونم کتابی که با صدای جذاب آقای شکوهیان شروع میشه برای مخاطب کسل کننده باشه [ یه صدای مناسب برای خوانش سرفصل و عناوین] واقعا احسنت به آقای هادی بهالو که علاوه

- بیشتر
کاربر 7238659
۱۴۰۲/۰۷/۰۲

عالیه بابا ایول

خدیجه بلاغی
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

هم داستان و هم کار گوینده به نظرم فوق‌العاده بود

کاربر
۱۴۰۲/۰۳/۲۵

یک کتاب برای اوقات فراغت. هر زمان که از جهان ملول شدیم، میتونیم این کتاب رو در کنار کتابهای دیگه انتخاب کنیم . تنوع صداها رو هم خیلی دوست داشتم

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۳ ساعت و ۲۴ دقیقه

حجم

۳۰۰٫۱ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان