دانلود کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد با صدای امیررضا علی زاده + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد اثر آرتور لانگ

دانلود و خرید کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

معرفی کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد نوشتهٔ آرتور لانگ و آلبرت الیس و ترجمهٔ حمید غلامی است. امیررضا علی زاده گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد

کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد، به قلم آرتور لانگ و آلبرت الیس کوشیده به ما نشان دهد که چطور می‌توان فعال، سرزنده و با شورونشاط و حتی متوقع زندگی کرد و قربانی تلاش‌های خود نبود. این کتاب صوتی مجموعهٔ قدرتمندی از مهارت‌ها را به ما داده است تا رؤسا، همکاران، ناظران، همسر، بچه‌ها، والدین، همسایه‌ها، دوستان، عزیزان و دیگر کسانی که هر روز با آن‌ها سروکار داریم، نتوانند اعصابمان را به هم بریزند! به‌ندرت همهٔ این اشخاص همیشه باعث ناراحتی‌ ما می‌شوند، اما بسیاری از ما گه‌گاه اجازه داده‌ایم کسی دکمه‌ٔ اعصابمان را فشار دهد. دنیای امروز می‌تواند تا حدودی گیج‌کننده باشد؛ نه‌فقط در سطح جهانی بلکه در زندگی روزمره. تعجبی ندارد که در این دوران اشخاص و مسائلی این‌چنینی به‌راستی می‌تواند دکمه‌های اعصاب‌ ما را فشار دهد. کتاب صوتی حاضر روش‌هایی خاص و واقع‌بینانه‌ را در اختیار ما قرار داده است تا اشخاص و موضوعات را از فشاردادن دکمه‌هایمان بازداریم. در این کتاب از حرف‌وحدیث‌های نظری و روان‌شناسی ساده‌انگارانه و یا روش مثبت‌اندیشی سطحیْ خبری نیست؛ در عوض به مجموعه‌ای از مهارت‌های بسیار خاص اشاره شده است که وقتی اشخاص و موضوعات دکمهٔ اعصابتان را فشار می‌دهند، طرز واکنش‌ شما را در جهت درست هدایت می‌کند.

شنیدن کتاب صوتی نمی‌ گذارم کسی اعصابم را به هم بریزد را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

شنیدن این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

نظرات کاربران

reyshaf
۱۴۰۲/۰۷/۰۳

کاش راوی تسلط بیشتری بر مطالب و کلمات متن داشت. :(

کاربر 789002
۱۴۰۲/۰۳/۲۳

سلام آنتروپرونرهای عزیز که مایه افتحارونوذچشمان ماملتیددستمریزاد خسته نباشیدازآنجاکه باکتاب وستم بالاخص تاریخ.علمی.فنی لدانمیدانم این کتاب گردآوریش متونش حکایت ازچه داردازآنجاکه آسمان کشورمان بحمدالله بیشترین ستارههای آسمانهاراداراست احتیاط شرط حیاتماست من درسال۶۱ادای دین بابدنی پاره.پارهبدون دیناری جشمداشت که ازنجسترینها برمن

- بیشتر

زمان

۷ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۷ ساعت و ۳۹ دقیقه

حجم

۶۳۶٫۲ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۴۵,۰۰۰
تومان