دانلود کتاب صوتی نگرش همه چیز است با صدای علی ایمانی‌‌نسب + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی نگرش همه چیز است اثر جف کلر

دانلود و خرید کتاب صوتی نگرش همه چیز است

نویسنده:جف کلر
انتشارات:رمانو
امتیاز:
۵.۰از ۴ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی نگرش همه چیز است

کتاب صوتی نگرش همه چیز است نوشتهٔ جف کلر و ترجمهٔ سیمین عظیمی است. علی ایمانی‌ نسب گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و رمانو آن را منتشر کرده است. این اثر از شنوندۀ خود می‌خواهد نگرشش را تغییر دهد.

درباره کتاب صوتی نگرش همه چیز است

می‌خواهید زندگیتان را تغییر دهید؟ از تغییردادن نگرش شروع کنید! نگرش انسان‌ها دریچه‌ای به‌سوی جهان است و هر چه این دریچه را تمیز و شفاف نگه دارید و به آن توجه کنید، زندگی و دنیا را بهتر و واضح‌تر خواهید دید. گفته شده است که نگرش مثبت و منفی می‌تواند زندگی افراد را دگرگون کند. جف کلر، نویسندۀ این کتاب به شنوندگانش یاد می‌دهد که چگونه در هر بخش از زندگیشان تغییرات چشمگیر ایجاد کنند. این کتاب صوتی حاوی یک دستورالعمل و راهنمای رسیدن به موفقیت است. جف کلر برنامه‌ای گام‌به‌گام برای کنترل زندگی و رهاکردن انرژی درونی ارائه کرده است. این کتاب ۱۲ درس و سرفصل دارد، که اسم پنج سرفصل آن عبارت است از «مراقب گفتارتان باشید»، «کلام شما چراغ راهتان است»، «از تو حرکت از خدا برکت»، «با اشخاص مثبت معاشرت کنید» و «با ترس‌هایتان مقابله کنید تا پیروز شوید».

شنیدن کتاب صوتی نگرش همه چیز است را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به افرادی که به‌دنبال موفقیت، آرامش و شادمانی هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

درباره جف کلر

جف کلر بنیان‌گذار و رئیس شرکت «نگرش یعنی همه‌چیز» (.Attitude is Everything Inc) است. او در رشتۀ حقوق تحصیل کرده و چند سال هم به شغل وکالت مشغول بوده است، اما پس از اینکه متوجه می‌شود از شغل خود رضایت ندارد، از کارش خارج شده و به‌سراغ برنامه‌های خودیاری می‌رود. جف کلر نزدیک ۲۰ سال است که به‌عنوان سخنران و نویسندۀ کتاب‌های موفقیت و انگیزشی شناخته می‌شود. «نگرش همه چیز است» عنوان یکی از کتاب‌های او است.

بخشی از کتاب صوتی نگرش همه چیز است

«به نظر می‌رسد پاسخ ما به این سؤال که «حال شما چطور است؟» مهم نباشد؛ اما ما باید حداقل 10 بار در روز به این سؤال و شاید به اندازه‌ی 50 بار پاسخ دهیم. بنابراین اصلاً چیز بی‌اهمیتی نیست. این قسمت مهمی از مکالمات روزمره‌ی ماست. وقتی کسی می‌پرسد حال شما چطور است، چه می‌گویید؟ پاسخ شما معمولاً چند کلمه بیشتر نیست و با‌این‌حال، پاسخ کوتاه شما چیزهای زیادی درباره‌ی شما و نگرش‌تان در پی دارد. در واقع من پاسخ‌های شما را در مورد این سؤال بررسی کردم. می‌توان آن‌ها را در سه دسته طبقه‌بندی کرد: منفی، متوسط و مثبت. بیایید این سه دسته و چند پاسخ مشترک را بررسی کنیم.

پاسخ‌های منفی به «حال شما چطور است؟»، چنین عباراتی را شامل می‌شود: «افتضاح»، «وحشتناک»، «خسته‌ام»، «روز من نیست»، «خدا را شکر امروز جمعه است»، «نپرس». وقتی کسی با «سؤال نکن» پاسخ می‌دهد، می‌دانم که به دردسر افتاده‌ام. زیرا آن شخص قرار است بسیاری گله و شکایت کند و من را پشیمان کند که چرا از او پرسیدم حال شما چطور است؟ و من واقعاً برای کسانی که می‌گویند «خدا رو شکر امروز جمعه است» متأسفم.»

معرفی نویسنده
جف کلر

جفری یا همان جف کلر سخران انگیزشی و نویسنده‌ی مشهور آمریکایی است. کلر با سازمان‌هایی کار می‌کند که می‌خواهند افراد موفقی را تربیت کنند و همچنین به مدیران فروش آموزش می‌دهد که چگونه افرادشان را به نیروهای مثبت‌تری تبدیل کنند. اما بیش از هر چیز، کلر را به عنوان نویسنده‌ی کتاب تاثیرگذار کتاب نگرش یعنی همه‌چیز می‌شناسند.

نظرات کاربران

DR Ems
۱۴۰۲/۰۷/۱۲

صدای گوینده ملایم وزیبا متن هم روان وانگیزه به آدم میده

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۴ ساعت و ۲۶ دقیقه

حجم

۳۶۷٫۹ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۳۹,۰۰۰
۲۷,۳۰۰
۳۰%
تومان