دانلود کتاب صوتی آینده تو با صدای سیده ژاله موسوی نصر + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی آینده تو اثر برایان دیوید جانسون

دانلود و خرید کتاب صوتی آینده تو

معرفی کتاب صوتی آینده تو

کتاب صوتی آینده تو نوشتهٔ برایان دیوید جانسون و ترجمهٔ سیده ژاله موسوی نصر است. گویندگی این کتاب صوتی را «سیده ژاله موسوی نصر» انجام داده و انتشارات کهکشان دانش آن را در حوزهٔ روان‌شناسی عمومی منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی آینده تو

کتاب صوتی آینده تو (از ترس رها شو و آیندهٔ دلخواه خود را بساز) به ما نشان داده است که اعتقاد به سرنوشت در بهترین حالت، نوعی تسلیم‌شدن و کنارآمدن است و هر آن چیزی که دربارهٔ آینده به ما گفته‌اند، اشتباه است؛ چراکه ما قابلیت آن را داریم که سرنوشتی مطلوب برای خود رقم بزنیم. وقت آن رسیده که با این کتاب همراه شوید و در طرز فکر خود تجدیدنظر کنید. برایان دیوید جانسون برای نوشتن این کتاب سال‌های زیادی را صرف هدایت دولت‌ها، شرکت‌های و سازمان‌های متعدد کرده تا بتوانند گام در مسیر موفقیت بگذارند. او نه گوی جادویی دارد و نه می‌تواند آینده را پیش‌بینی کند؛ بلکه روش‌های او کاملاً مبتنی بر علم است.

شنیدن کتاب صوتی آینده تو را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران روان‌شناسی عمومی پیشنهاد می‌کنیم.

درباره برایان دیوید جانسون

برایان دیوید جانسون را یکی از موفق‌ترین مربیان و نویسندگان حوزهٔ خودیاری و موفقیت دانسته‌اند. او به‌عنوان یک آینده‌پژوه با سازمان‌ها و شرکت‌های معتبر همکاری داشته است؛ این بدین معنا است که او با استفاده از مطالعات میدانیِ قوم‌نگاری و تحقیقاتی در زمینهٔ تاریخ و فرهنگ و حتی داستان‌های علمی - تخیلی، نقشۀ راهی را از آینده ترسیم می‌کند. برایان دیوید جانسون با نشریاتی همچون وال‌استریت ژورنال همکاری کرده و بیش از ۴۰ اختراع را به ثبت رسانده است. او پرفروش‌ترین نویسندۀ کتاب‌های علمی - تخیلی و واقعی است و از آثارش استقبال گسترده صورت می‌گیرد.

بخشی از کتاب صوتی آینده تو

«هیچ‌کس یک روز صبح بیدار شده و به این موضوع فکر نکرده است که: باید یک آینده‌پژوه را ببینم. وقتی اوضاع سخت می‌شود و سازمان برای کشف اقدامات بعدی خود به کمک نیاز دارد با من تماس می‌گیرد.

اگر در حال خواندن این کتاب هستید، امیدوارم وضعیت شما زیاد وخیم نباشد، ولی واضح است که نیاز به کمی توصیه در مورد آیندۀ خود، مرتبط با شغل یا امنیت یا اضطراب شما از فناوری، سیاست یا اقتصاد دارید. شاید نگران روابط خود با کودکان و والدین خود هستید. یا ترس از آینده دارید: همه‌گیری، جنگ، بیماری و البته مادر همه مشکلاتْ مرگ. من می‌توانم به شما کمک کنم. آینده را به شما نمی‌گویم، ولی می‌توانم روش کمک برای درک آن، شامل گام‌های مشخصی که باید به سمت آیندۀ دلخواه خود بردارید - یا حداقل کمی بهتر و کنترل‌شده‌تر از آنچه در پیش گرفته‌اید را به شما یاد دهم.

دشوارترین مرحله، برداشتن اولین گام است. می‌توانید به من اعتماد کنید. آسان نیست. ولی شما می‌توانید انجامش دهید. در مورد آینده، نگرانی وجود دارد. به زمان و انرژی‌ای که صرف نگرانی از چیزی که اتفاق نیفتاده و شاید هرگز اتفاق نیفتد می‌کنید فکر کنید. بهتر است این انرژی را صرف ساختن یک آیندۀ مثبت و ماندگار نمایید. حتی بعد از چندین سال آینده‌پژوهی، من هم گاهی اوقات نگران هستم و دلیل نوشتن این کتاب نیز همین است. برای توضیح منظورم، اجازه دهید دو تماس تلفنی اخیرم را تعریف کنم.»

نظرات کاربران

morteza bahrami
۱۴۰۳/۰۲/۲۵

صبر آرد آرزو را نی شتاب صبر کن الله اعلم بالصواب

زمان

۶ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

زمان

۶ ساعت و ۵۳ دقیقه

حجم

۳۷۸٫۵ مگابایت

قابلیت انتقال

ندارد

قیمت:
۸۹,۰۰۰
تومان