دانلود کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه با صدای اردشیر منظم + نمونه رایگان
با کد تخفیف OFF30 اولین کتاب الکترونیکی یا صوتی‌ات را با ۳۰٪ تخفیف از طاقچه دریافت کن.
کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه اثر الی وولارد

دانلود و خرید کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه

نویسنده:الی وولارد
امتیاز:
۵.۰از ۱ رأیخواندن نظرات

معرفی کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه

کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه نوشتۀ الی وولارد و ترجمۀ ابوالفضل نظاری است. اردشیر منظم گویندگی این کتاب صوتی را انجام داده و انتشارات مهرسا آن را منتشر کرده است.

درباره کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه

داستان کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه دربارهٔ یک اژدها کوچولوی ۴ساله به نام «دِرام» است که تابه‌حال نتوانسته پروازکردن را شروع کند. پدر و مادرش که عضو گروه اژدهایان ترسناک بودند که پسر‌ها را برای صبحانه و دخترها را برای نهار می‌خوردند. یک روز پدر و مادرش به درام گفتند که او دیگر باید از خانه برود و برای خودش یک شوالیهٔ ریزه‌میزه شکار کند. اژدهای کوچک برای اولین‌بار خانواده و خانواده را ترک کرد تا مثل یک اژدهای واقعی زندگی کند، اما اتفاقات هیجان‌انگیز و عجیبی برایش افتاد. 

کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیهٔ ریزه‌میزه یک داستان بامزه و جذاب از مواجهٔ یک شوالیه با یک اژدها است. روزی که یک موجود عجیب شبیه یک اردک به داخل دریاچه می‌افتد و یک پسر مهربان او را نجات می‌دهد، اما نه او یک پسر معمولی است و نه آن موجود یک اردک. پسر یک شوالیهٔ تحت تعلیم است و آن موجود عجیب‌‌غریب هم یک اژدها که در اولین روز ترک خانه و در جست‌وجوی یک شوالیه برای خوردن است. اتفاقات هیجان‌انگیز داستان باعث می‌شود که میان شوالیه و اژدها دوستی زیبایی شکل بگیرد. الی وولارد نویسندهٔ کتاب از طریق یک داستان کودکانه به بچه‌ها یاد داده است که فقط به این دلیل کسی دشمن فرض شده، نباید با او جنگید و پیروی‌کردن از سنت‌ها همیشه ضروری نیست. آنچه که اهمیت دارد دوستی‌ها و مهربانی است.

شنیدن کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب صوتی را به دوستداران کتاب‌های کودک و کودکان ۴ تا ۸ساله پیشنهاد می‌کنیم.

بخشی از کتاب صوتی اژدها کوچولو و شوالیه ریزه میزه

«جیمز شوالیۀ کوچولویی که تا حالا اژدها ندیده بود،‌ کنار دریاچه نشسته بود و کتاب می‌خواند. یکهو داد زد: این دیگه چی بود؟ انگار اردک بود. فکر کنم زخمی شده. حالا چه‌کار کنم؟ چه بدشانسی‌ای! جیمز زره،‌ سپر و کلاه‌خودش را آورد و خنده کنان گفت: دارم می‌آیم کمکت. و بعد رفت توی آب. درام زیرلب گفت: یک پسربچه؟ خب شاید مزۀ خوبی داشته باشد. یادش افتاد که مادرش گفته بود باید یک شوالیۀ ریزه‌میزه را یک لقمۀ چربش کند. بعد پنجه‌اش را به سمت پسربچه دراز کرد، اما سرجایش خشکش زد. پاهایش خم شده بود و یکهو افتاد زمین».

نظری برای کتاب ثبت نشده است

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

زمان

۸ دقیقه

حجم

۱۹٫۷ مگابایت

قابلیت انتقال

دارد

قیمت:
۱۵,۰۰۰
تومان